Jump to content
EN
Play

Forum

SUOMI FOORUMI

Share

Recommended Posts

Lisää suomityypei tulos! :)  Ja hei tyypit jotka osaa auttaa mua (jos osaa) niin voiko joku kertoo miten voin vaihtaa Tanks Testing Toolissa tankin pohjia ja aseita? Jos ette vielä tiedä kattokaa tämä video: http://www.youtube.com/watch?v=3igO7_28MUc Jos osaat autta kerro ihmeessä! Kiitti jo etukäteen jos osaat auttaa! Moi!

En oikeen tiiä mut kiitti et vastasit.

Kiitos kaikille vastanneille! :)

Pitäiskö suomalaisten järjestää joku battle yhdessä? Muistaakseni staff sergeant oli alin jonka kaa pystyn olee samas battles tai siis se jol on kolme viivaa ja tähti :D

Hei, en ymmärrä kieltä, mutta käänsin sen. Toivon, että tämä on ymmärrettävää sinulle. Hauska tavata ja onnea Tanki
Terveisin DirtFighter

Onnea vain sinullekkin.

Terve vaan kaikki oon saanu uuden merkin joten... no ei mitään. Kertoisitteko mitä teillä on M1 tai M2? Minulla on Titan ja Mammoth M1, mutta aion kehittää seuraavaksi Hornettia ja Smokya.

Yllättävän paljon on vastailtu joten hyvä niin. Näkemiin! :)

PS. Pyytäkää mua kaveriks.

Onnea vain sinullekkin.

Terve vaan kaikki oon saanu uuden merkin joten... no ei mitään. Kertoisitteko mitä teillä on M1 tai M2? Minulla on Titan ja Mammoth M1, mutta aion kehittää seuraavaksi Hornettia ja Smokya.

Yllättävän paljon on vastailtu joten hyvä niin. Näkemiin! :)

PS. Pyytäkää mua kaveriks.

Minulla on kaikki M1 aseita ja rungot. M2 jäätyä. Haluan saada M2 keskipitkän pakki koska haluan Thunder eniten

Minun täytyy kopioida kaikki tämän alas ja kääntää se. Anteeksi, jos unohtaa, mitä sanoin aiemmin. Puhun Englanti luonnollisesti. Dont puhua suomea lainkaan :)
Onnea peliin ja pitää yhteyttä
  • Like 1

Terve kaikille pitkästä aikaa!

Uus Level tuli hankittua eli Warrant Officer 3 ja sain tossa Marraskuun lopussa Gold Boxin.

Käännös/Translation

Welcome to all for a long time!

I bought the neo Level of Warrant Officer 3 and I got to Toronto at the end of November, the Gold Box.

Share

• Create New...