Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Ik gebruik ook Hunter Thunder , maar kit buyers verpesten de meeste games

haha ik dus maar ik zal wel samenwerken als we in de zelfde battle zitten.trouwens ik had vandaag genneralsimos gepownt in rio 2 flags gecaptured met 13 / 1

hee even een vraag zijn er ook clans of clubs die voor exp gaan om te ranken? ik doe dat nu solo maar wordt schijtziek van die cheaters die gaan lopen teamen voor gold box en kills in DM. 

(als niemand iets regelt wil ik wel een clan of club maken die eerst eerlijk met elkaar speelt om te ranken (wasp/fire DM op een kleine map ofzo) en daarnaast kan je gewoon doen wat je wil.)

groeten! 

hee even een vraag zijn er ook clans of clubs die voor exp gaan om te ranken? ik doe dat nu solo maar wordt schijtziek van die cheaters die gaan lopen teamen voor gold box en kills in DM. 

(als niemand iets regelt wil ik wel een clan of club maken die eerst eerlijk met elkaar speelt om te ranken (wasp/fire DM op een kleine map ofzo) en daarnaast kan je gewoon doen wat je wil.)

groeten!

goed idee !! Ook al zit ik net in de clan [bOB]

groeten! 

Welkom op de Forum !

goed idee !! Ook al zit ik net in de clan [bOB]

:o

Dat was mijn eerste clan , maar toen was Wild nog co-leader

:o

Dat was mijn eerste clan , maar toen was Wild nog co-leader

Hou gewoon je clan ik wil wat anders waardoor je harder vooruitgaat. Wil je meedoen? Dan kan je voorlopig hier reageren en vraag ik joostcool over hoe ik het forum kan gebruiken voor dit idee.

Ik wil eigenlijk iets voor iedereen ongeacht in welke clan je zit. Waarom fair game? Ten eerste een plek voor mensen die het net zoals ik beu zijn om neergeknald te worden voor andermans gierigheid. En eigenllijk...het is misschien moeilijk te geloven, maar fair game gaat sneller. Ik heb zelf een top guild gerunt in World of Warcraft met de soort regels die ik eronder heb gezet. Ik heb een groep van 60 nieuwe spelers binnen 3 maanden naar de top van de server geleid. WoW is een ander spel, maar het principe is hetzelfde: met samenwerken en fair play ga je het meeste vooruit en krijg je op de lange termijn betere rewards. En misschien nog wel het belangrijkste: ik heb heel veel games gespeeld en gestopt vanwege de gierigheid van spelers. Wat ik min of meer wil is het volgende:

Dat je toegang hebt tot "fair game" ongeacht in welke clan je zit, met als voornaamste doel om je rank te kunnen halen zonder dat je gebruikt wordt door andere spelers en niet teveel achter gaat lopen. Met fair game bedoel ik:

- Geen onderlinge teams in matches (bijvoorbeeld duo's) om andermans rating, experience en kills omlaag te halen of om andermans goldboxes te pakken of om constant te gaan lopen narren. 

- Iedereen krijgt om de beurt een gold box aan de hand van je rank en activiteit (of op een andere eerlijke manier, ik ben vrij nieuw en ken het systeem niet en heb daar dus hulp bij nodig. Iemand met M1 heeft minder crystals nodig dan iemand met M2 dus dat moet bijvoorbeeld nader besproken worden) en dit wordt bijgehouden.

- Er worden geen supplies gebruikt waardoor je kan sparen. Dit is wellicht voor jou de beslissende factor. Supplies equippen voor een gold box betekent 250 crystals betalen wat 25% van de waarde weghaalt (of meer als je doodleuk opnieuw wordt gekilled), en waarschijnlijk meer vanwege spelers die samenwerken en jou kapotschieten voordat de gold box zichtbaar is. Vandaag kon ik 2 keer supplies opnieuw equippen voor een gold box die ik uiteindelijk dus niet kreeg.

- Iedereen krijgt zijn rewards maar om misbruik te voorkomen krijgt vanaf het begin de hoogste rank de eerste gold box en ben je verplicht de volledige battle af te maken tenzij je een geldig excuus hebt (Activiteit wordt bijgehouden door middel van screenshots en tijdsnotering). Je wordt verwacht dat als je gemiddeld met 10 man in een battle zit, je 10 battles doet voor je gold box. Er zal waarschijnlijk een minimum rank worden ingesteld om mee te kunnen doen omdat je met lage rank makkelijk je nieuwe ranks kan halen.

- Nu zijn de 3k gold boxes (dus we moeten snel beginnen als we dit door willen laten gaan!). De personen die op het laatst van het 3k evenement de box missen krijgen voorrang op 3 boxes na de 3k periode.

- Je "rank en tank" zijn aanvankelijk niet je skill. Als je skills hebt kan je natuurlijk "wat" extra killen, bijvoorbeeld als je aim sterk is of als je moves pr0 zijn. Je zal echter gevraagd worden om het leuk te houden voor iedereen en zo nodig kan er wat aangepast worden zodat we bijv. geen sterke M2 tegen een zwakke M1 krijgen maar een Sterke M1 tegen een redelijke M2. (Een bijkomend voordeel voor geskillde Nederlandse spelers is dat ze elkaar in de groep kunnen vinden en later eventueel kunnen samenspelen of we kunnen zelfs een nieuwe clan maken). Mocht iemand desondanks erg veel pech hebben dan kan met instemming van de groep besloten worden deze persoon een beetje te helpen.

- Alles wordt gepland op een normale manier (battles van 50 minuten/een uur lijken me best) maar met name deze dagen wil ik graag zoveel mogelijk spelen voor gold boxes. Ik hoop en denk dat anderen het met me eens zijn :P.

- Om jullie vertrouwen te winnen zal ik in de groep als laatste de goldbox pakken :). Mocht je weglopen na een goldbox of hem pakken terwijl je niet aan de beurt bent dan ben je in principe 2 keer de pineut: je bent uit de groep en het zal niet goed zijn voor je reputatie.

- Misschien doen we zo af en toe een wasp/fire combo voor snelle kills, maar dat gaat ervan afhangen of de groep dat wil en of dat mag.

Alles blijft anoniem. Er kan wel anoniem geskyped worden bijvoorbeeld of Teamspeak, waarvoor ik aanraad een aparte account aan te maken zodat je je gegevens niet hoeft te delen. Daarnaast is het momenteel Nederlands. Dit doe ik met name omdat ik denk dat het op het algemene forum niet werkt totdat er een groep is. Ik heb nu geen anderen waarmee ik speel (clan) omdat ik voornamelijk speel voor de rank en M3 hul/turret. Als het goed gaat ga ik proberen een Engelse versie te maken van deze groep, maar je kan altijd chatten/praten met wie je wil.

Wie is ervoor in? Commentaar? Aanpassingen? Wil je meedoen? Dan kan je voorlopig hier reageren en vraag ik joostcool over hoe ik het forum kan gebruiken voor dit idee.

"Happy gaming" en hopelijk tot ziens!

Edited by Heresurclimatechange

Ziet er strak uit, weetniet of ik het echt nodig heb aangezien ik nu in een drugteam zit en dus vaak zelf degene ben die anderen take-over  :blush:

• Like 1

Meer posten mannen, we moeten de conversatie club met de meeste floods.. Ehh.. Posts hebben.

Btw zo'n club om sneller rank up te gaan vind ik ook een bizar idee. Buy crystals, buy smp, buy supplies & kits ok.))

Wat wij moeten doen, is even een keer een game organiseren; en praten via Skype.

Volgens mij wordt dat vast wel mooi.  :lol:

Leuk idee :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...