Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Hoe heb je dat zo gekregen dan? Haha

Iemand in mijn clan keurde een keer iemand af en gebruikte dit ding :P

Heb hem in mijn favorieten staan :D

Mijn accu is ontploft van de laptop, dus ik zit nu permanent aan de netstroom.

Geen zorgen verder hoor; ik heb geen accuzuur of brandend plastic in mijn ogen gekregen.

hahaha looolll

Had je gister niet die 999 kills dm moeten doen x)

Wow inderdaad, dat realiseer ik me nu ook.

Zou die accu eerder kapot zijn gegaan dan weet ik niet wat erger was, accuzuur over je heen, of die 999 kill match verdwenen.

Ah ik zie dat je er weer een gouden kubus bij hebt.

Gefeliciteerd.  :D

• Like 1

Ziet er strak uit, weetniet of ik het echt nodig heb aangezien ik nu in een drugteam zit en dus vaak zelf degene ben die anderen take-over  :blush:

Ja ik snap het ik join nu zelf battles waar ik hoge rank ben en zit dan tussen de 1.5-2.0 rating dus ik ben ook niet echt netjes bezig maar dit doe ik wel gebaseerd op mijn eigen skills en kennis van de map.

Net ook weer goldbox ging droppen, ik mijn supplies erop en sta klaar...werd gewoon afgeknald door railgun van een flinke afstand en boem pats gold box dropt precies waar ik stond. Het is dat ik redelijk zuinig en slim omga met hoe ik uitgeef anders had ik wel kunnen stoppen denk ik.

Mijn blacklist wordt wel groter.. ;).

Iemand team dan maar?

Wow inderdaad, dat realiseer ik me nu ook.

Zou die accu eerder kapot zijn gegaan dan weet ik niet wat erger was, accuzuur over je heen, of die 999 kill match verdwenen.

Ah ik zie dat je er weer een gouden kubus bij hebt.

Gefeliciteerd.  :D

accuzuur, zou dat in een ricochet verwerkt zijn??

hahaha looolll

Had je gister niet die 999 kills dm moeten doen x)max

2de 3000 gold:

mucyo3.png

nice ik wil ook ff gold 3000, ik hoop dat ie in island valt want dan heb ik heb bijna altijd. ;)

accuzuur, zou dat in een ricochet verwerkt zijn??

Ik heb geen idee, dat zou wel goed in de descriptie passen.  :P

Wat voor verrassing heeft Tanki denken jullie gepland op 9 april?

Een banaan.

Wat voor verrassing heeft Tanki denken jullie gepland op 9 april?

Er zijn mensen die beweren dat ze Semyon hebben zien zeggen dat er sale is, ik mag hopen dat het niet 50% op Rico is want dan ga ik hoogstpersoonlijk naar Rusland om ze te bedreigen tot ze me de crys teruggeven :P

Een banaan.

Klinkt fout oke.

P.S.: Ik zit op 4 golds van 3k en in totaal ong. 60k gehaald met dubbelfund :)

Edited by Mr.SV.ENS

Er zijn mensen die beweren dat ze Semyon hebben zien zeggen dat er sale is, ik mag hopen dat het niet 50% op Rico is want dan ga ik hoogstpersoonlijk naar Rusland om ze te bedreigen tot ze me de crys teruggeven :P

Ik hoop zoooo erg op een 50% sale discount

Als je het bericht leest over May days, zie je in de laatste zin van Semyon dat je je crystals nodig zult hebben, lijkt me een aanwijzing. Niet zeker of ze dat 9 mei doen, maar wel in een korte periode denk ik

In the meantime, enter Tanki Online, have fun and earn more crystals, you are going to need them soon! 

Maar dat kan ook gewoon over die 25% gaan he

Als je het bericht leest over May days, zie je in de laatste zin van Semyon dat je je crystals nodig zult hebben, lijkt me een aanwijzing. Niet zeker of ze dat 9 mei doen, maar wel in een korte periode denk ik

http://prntscr.com/3gonch <<< Picture op het forum (weet niet meer in welk topic) dat Semyon zegt dat er sale komt, weetniet of het waar is en hoeveel procent het wordt maar samen met die laatste zin van May Days lijkt me een erg sterke aanwijzing. Hoewel ik niet helemaal snap waarom ze eerst 25% op alles zouden doen en dan een week later misschien 50% op alles, als dat zo is wordt ik best hard genaaid :( Heb net Rico m0>m3 gekocht met 25% :(

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...