Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

http://prntscr.com/3gonch <<< Picture op het forum (weet niet meer in welk topic) dat Semyon zegt dat er sale komt, weetniet of het waar is en hoeveel procent het wordt maar samen met die laatste zin van May Days lijkt me een erg sterke aanwijzing. Hoewel ik niet helemaal snap waarom ze eerst 25% op alles zouden doen en dan een week later misschien 50% op alles, als dat zo is wordt ik best hard genaaid :( Heb net Rico m0>m3 gekocht met 25% :(

Misschien omdat mensen dan door hun crystals heen zijn en ze wel moeten kopen

Ik hoop eigenlijk op iets dat je x aantal keer je daily crystal bonus krijgt ofzo :)

Maarja, Semyon heeft al gezegd dat er sale komt dus hopelijk ook nog iets anders naast die sale :)

Edited by Mr.SV.ENS

^ Inderdaad. Is nog maar 3 dagen. En je weet het vast 7 mei. 

Het is er nog 6 dagen ._.

Jij bent 20 000 rijker ! Gefeliciteerd

splitterpoint

Ja ik zag het ook :P

In the meantime, enter Tanki Online, have fun and earn more crystals, you are going to need them soon! 

Maar dat kan ook gewoon over die 25% gaan he

Ik denk het niet want dan zou hij het gelijk na de zin over 25% zetten. Ik hoorde iemand over een contest en dan zou je wellicht supplies willen kopen, maar ik hoop van niet :P. ik denk persoonlijk misschien mini upgrades. We hadden eerst mini upgrades en daarna dus de 50% (volgens mij) en paints volgens mij en 25% tank discount, dus ik denk nou weer die minis.

Als het minis 50% zijn ofzo zou ik er dan goed aan doen mijn freeze M2 te maxen? Dat kan dan vrij snel en dan kan ik de upgrade met korting kopen.

Jij bent 20 000 rijker ! Gefeliciteerd

splitterpoint

Jah, dankjewel!  ^_^

Maar die views hé? daar gaat het me eigenlijk om; 2k in nauwlijks 6 dagen is voor mij nogal abnormaal hoog.  :P

Ik zou pas MU doen zodra je dingen M3 hebt.

Inderdaad.

Vooral Thunder M3 heeft veel beter MU's... en je raakt ze toch kwijt als je de nieuwere modificatie koopt.

Ja tenzij je het hele zaakje volledig wilt micro-upgraden, krijg je nog een korting... maar dat zie ik mensen niet zo snel doen.

Ik zit hier om 2:24 nog even de forums te checken, en ik moet morgen werken.  :mellow:

Weltrusten lieve aapjes.

Edited by splitterpoint

Ik zit hier om 2:24 nog even de forums te checken, en ik moet morgen werken.   :mellow:

Weltrusten lieve aapjes.

Zo splitterpoint, ben je nog beetje uitgeslape? ;)

Edited by Electra

Ik zit hier om 2:24 nog even de forums te checken, en ik moet morgen werken.  :mellow:

Weltrusten lieve aapjes.

Kijk jij snapt het, tot ruim 2 uur doorhalen en dan gewoon gaan slapen :) Ik moet wel aangezien ik pas om 12 uur geen internetlaggs meer heb omdat mn broertje dan eindelijk van youtube afgaat en gaat slapen  <_<

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...