Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Of je gaat een top clan beginnen verdient 15000 money en koopt een nieuwe pc.

Normaal train ik elke dag in XP battles, maar nu kan dat helaas niet omdat mijn internet steeds uitvalt. Mijn doel is om in een Top League clan te komen, werk er hard voor :). Ik zit momenteel in één van de beste clans (CLAW - League 3), vind ik zelf. Hopelijk bereik ik ooit mijn doel :D

Ja, ik gebruik de juiste kabels en ze zitten er goed in.

Gedaan, kijken of dit het probleem oplost. Zo niet, heb je dan meer opties om te doen?

Update: Blijft nog steeds af en toe uitvallen. Weet gewoon echt niet wat ik moet doen, word hier zo gek van :(

Hmm, heb je geen mobiele telefoons, magnetronnen of misschien je buren om je heen, die je wifi verstoren?

Die gebruiken dan dezelfde frequentie als jouw router. 

Een beetje voor de hand liggend; maar je kan je router ook dichterbij je computer zetten voor betere connectie.

En Kies wifi kanaal 1, 6 of 11... daar krijg je meestal goede resultaten mee.

Je hebt vaak dat routers vanuit de fabriek ingesteld zijn op hetzelfde kanaal.

Is je router nog vrij nieuw?

Het zou helemaal mooi zijn als je router dualband was, alleen dan moet je PC dat ook ondersteunen.

Zo niet, dan kan het zijn dat de 2,4GHZ (Wireless B, G of N) ook gebruikt wordt door je buren.

Ik weet uit mijn hoofd niet of dit precies zorgt voor continu weg en terugvallen van je internetconnectie, maar het kan lijden tot storingen en traag internet.

En ik zeg het niet graag, maar misschien is je router of wifi ontvanger in je computer ook aan vervanging toe.

Het kan zijn dat iemand er tegenaan gestoten heeft ofzo, vergezocht hoor.

--------

Tot hier gaat mijn kennis over wifi connecties ongeveer.

Als je nog steeds problemen hebt, leg ik het voor in de consultants groep.

Edited by splitterpoint

hey tell me how to became a modetor

_______________________________________________________________________________________________________________________

Please read the rules of this section before creating a new topic.

Forum moderator

In order to become a forum moderator you need to be an active player for at least 6 months and have a rank of Second Lieutenant or higher.

Chat moderator

In order to become a chat moderator you need to be an active player for at least 6 months and have a rank of Second Lieutenant or higher. Your knowledge of English language has to be on a conversational level. 

Facebook moderator

In order to become a moderator of our Facebook page you need to be an active player for at least 6 months and have a rank of Second Lieutenant or higher.

________________________________________________________________________________________________________

Hmm, heb je geen mobiele telefoons, magnetronnen of misschien je buren om je heen, die je wifi verstoren?

Die gebruiken dan dezelfde frequentie als jouw router. 

Een beetje voor de hand liggend; maar je kan je router ook dichterbij je computer zetten voor betere connectie.

En Kies wifi kanaal 1, 6 of 11... daar krijg je meestal goede resultaten mee.

Je hebt vaak dat routers vanuit de fabriek ingesteld zijn op hetzelfde kanaal.

Is je router nog vrij nieuw?

Het zou helemaal mooi zijn als je router dualband was, alleen dan moet je PC dat ook ondersteunen.

Zo niet, dan kan het zijn dat de 2,4GHZ (Wireless B, G of N) ook gebruikt wordt door je buren.

Ik weet uit mijn hoofd niet of dit precies zorgt voor continu weg en terugvallen van je internetconnectie, maar het kan lijden tot storingen en traag internet.

En ik zeg het niet graag, maar misschien is je router of wifi ontvanger in je computer ook aan vervanging toe.

Het kan zijn dat iemand er tegenaan gestoten heeft ofzo, vergezocht hoor.

--------

Tot hier gaat mijn kennis over wifi connecties ongeveer.

Als je nog steeds problemen hebt, leg ik het voor in de consultants groep.

We hebben mobiele telefoons die verbonden zijn aan de router. We hebben ook een magnetron in huis maar die zit niet in de buurt van de router. Dit probleem is nooit eerder gebeurd terwijl wij en de buren altijd op dezelfde frequentie hebben gezeten (denk ik). Dus het liegt niet aan de mobiele telefoons/magnetron/frequentie, want dit kan niet ineens het probleem zijn, anders was het toch wel veeeeel eerder gebeurd, toch?

Mijn vader had gisteren gebeld naar de provider. Ze zeiden dat we de router op een andere kanaal moesten zetten, genaamd 6. En als het probleem nog steeds voorkwam (ja het kwam nog steeds voor), dan moesten we de router op kanaal 4 of 8 zetten. Ik had toen de router op kanaal 4 gezet, omdat het probleem nog steeds voorkwam. Bij kanaal 8 hetzelfde probleem. Toen had ik de router op kanaal 1 gezet, verbinding bleef uitvallen. En toen had ik de router op kanaal 11 gezet, helaas bleef de verbinding nog steeds uitvallen. 

Mijn laptop is boven en de router beneden. Het kan toch niet ineens zijn dat de signaal het probleem is, anders had ik dit probleem al vanaf de dag dat we de router kregen. En oh ja, mijn buren zitten op kanaal 11 en wij op 6.

Ik durf niet uit m'n hoofd te zeggen hoe oud mijn router is. Ik denk minimaal 3 jaar. Ik weet niet of mijn router dualband is. Onze router is de Thomson TG712. 

Onze router gebruikt 2,4GHZ. En of de buren dat ook gebruiken, durf ik niet te zeggen.

De vrouw waarmee wij gisteren hadden gebeld, zei dat het nodig is om een nieuw router aan te schaffen, omdat de router nog vrij goed is om te gebruiken. Ze kon dat zien via haar computer. 

Misschien kunnen de consultans mij verder helpen?.. Gewoon voor de zekerheid. 

Ik laat je het wel weten als het probleem gefixt is, of nog steeds voorkomt. Bedankt voor de tips etc! :)

Ik wel^^

Ik ben nu allemaal van die filmpjes van opgelicht in het buitenland op Youtube aan het kijken lol

Edited by robble56

Nog steeds ovee je connectie? Als ik jou was zou ik echt een nieuwe pc kopen.

Geen x2 buy :(

Ik krijg geen nieuwe pc, moet het nog met deze doen.

Btw, die 50% sale op prepaid cards is morgen hoor. Misschien krijg je morgen wel DCC :)

Update: Nog steeds blijft m'n verbinding af en toe uitvallen :( :angry:

Oh ja, als ik op het internet surf en mijn verbinding valt af en toe weg, dan zie ik links beneden in de hoek 'Host vastellen' staan. En als ik weer verbinding heb, gaat het weer weg.

Kan dit er wat mee te maken hebben?

2cp9fky.png

Gebeurtenislogboek

2q0raep.png

Edited by lnstantly

Btw, die 50% sale op prepaid cards is morgen hoor. Misschien krijg je morgen wel DCC :)

Oh ja, als ik op het internet surf en mijn verbinding valt af en toe weg, dan zie ik links beneden in de hoek 'Host vastellen' staan. En als ik weer verbinding heb, gaat het weer weg.

2cp9fky.png

Gebeurtenislogboek

2q0raep.png

ik begrijp echt gewoon niks van die dingen :blink:

2cp9fky.png

Gebeurtenislogboek

2q0raep.png

jij hebt er voor gezord dat mijn leven een doel heeft wens me een x2 buy iedereen :D

Ik moet ook DCC krijgen, vanavond niet gekregen, dan maar hopen voor morgen. Kom op Tanki, jullie willen geld zien? Geef mij DCC en ik geef jullie geld, deal? :P

Haha ja! En bijna iedereen zegge dat wij zouden winnen xD

Maar als die andere keeper er stond (weet zn naam ff nie) dan konden we denk nog wel winnen.

Maar het was gwn een mooie wedstrijd en dat telt ook toch!

Maar het was gwn een mooie wedstrijd en dat telt ook toch!

Volgens mij snap je er niet heel veel van:

1. Het was geen mooie wedstrijd, Argentinië was alleen maar aan het verdedigen en beetje de bal naar voren aan het schieten, er was geen doorkomen aan voor Oranje, hele saaie wedstrijd dus, amper kansen door deze manier van spelen.

2. Zelfs als het een mooie wedstrijd was telt dat niet, voetbal is oorlog, resultaat telt, en dan maakt het niet uit of je wint door mooi voetbal of door een schwalbe waardoor je onterecht een penalty krijgt, zolang je maar wint. 

Net mn application voor reporter ingestuurd, hopen dat ik nog optijd was en dat het genoeg is, mn sample was nog niet helemaal af :(

Ik heb vandaag geleerd dat als je liegt berijk je meer op een groep dan als je de waarheid spreekt :(.

Btw een groep is een plek waar veel kinderen wonen als je niet meer bij je ouders woont.

Woon jij in/met zo'n groep dan? :O En wat is er gebeurt?

Volgens mij snap je er niet heel veel van:

1. Het was geen mooie wedstrijd, Argentinië was alleen maar aan het verdedigen en beetje de bal naar voren aan het schieten, er was geen doorkomen aan voor Oranje, hele saaie wedstrijd dus, amper kansen door deze manier van spelen.

2. Zelfs als het een mooie wedstrijd was telt dat niet, voetbal is oorlog, resultaat telt, en dan maakt het niet uit of je wint door mooi voetbal of door een schwalbe waardoor je onterecht een penalty krijgt, zolang je maar wint. 

Net mn application voor reporter ingestuurd, hopen dat ik nog optijd was en dat het genoeg is, mn sample was nog niet helemaal af :(

Ik heb er indd geen verstand van maar het zag er voor mij wel grappig uit.

Maar over da tweede punten ben ik het nie helemaal eens...we willen misschien wel winnen en punten scoren zijn dan wel belangrijk, naar voetbal blijft gwn een spel hoor. Als het een oorlog was waarom zouden er dan scheidsrechters staan?

Arabisch, Spaans (als ze die taal al niet bij de Brazilianen gaan doen), Oost-Europese landen enzo. Hoewel jouw manier van denken wel typisch Nederlands is, in zo'n klein kikkerlandje wonen maar wel denken dat je bij de grote jongens op de wereld hoort (of wil horen, Nederland is zo'n zielig hielenlikkertje van Amerika) :P

In Amerika kijken ze anders wel naar ons op hoor, wat wij in het verleden allemaal bereikt hebben.. 

Een Amerikaan is meestal pas echt blij als hij ontdekt dat ie Nederlandse voorouders heeft gehad  :P.

Daar hebben ze zo'n spreekwoord: If you are not Dutch,you're not much!

Bovendien: Nederlander hier!

Edited by Nolke12

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...