Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Unban ;)

Eigelijk om 3 uur al maar was Tanki ff vergeten hihi

Blijkbaar heeft Falcosenna je er bij gezet ofzo ._.

Haha sorry. Ik heb hem er al bijgezet. Hij was aan het zagen. :p Ik kan hem altijd weer verwijderen en jou hem er bij laten plaatsen.  :) :P

falcosenna1
  • photo-221783.png?_r=1410256467
  • 2912 posts

Posted 08 Feb 2015 - 13:25

Sorry, het is niet toegestaan om over terroristische organisaties te discussiëren op het forum. Jullie kunnen het altijd via Skype doen.  :)

jij bent de grootste tero xDD

Eens was er een jongen genaamd "Feli". Hij woonde in een afgelegen duister steegje net iets buiten de stad. Na meerdere malen in elkaar geslagen te zijn liep hij verdrietig naar huis in ernstige storm en veel regen. Maar toen hoorde Feli een luide warme stem door de duisternis van de wolken heen: "Ik kan je veel kracht en een machtig koningkrijk geven mits ik jouw ziel voor altijd naar de onderwereld kan verbannen". Ik was het hier mee eens zodat ik de pestkoppen op school kon terug pakken dus ik zei: "O machtige stem ik wil mijn ziel naar de duisternis laten verbannen voor eeuwige roem en rijkdom". "Mhuhahahaha hoorde ik in een echo achter de onweer verdwijnen". Mijn ziel werd een "zwart gat" in gezogen terwijl ik in mijn eigen kille lijf alleen nog maar haat en duisternis voelde. Dagen, weken, maanden gingen voorbij terwijl mijn leger groter en sterker werd. Ik heerste over mijn koningkrijk terwijl de wereld verging. Bladeren vielen van de bomen eeuwige storm en onweer en alleen maar haat hadden deze wereld verandert in een... in een... leegte, gewoon een ruimte waar geen liefde meer was. mijn leger was inmiddels zo groot geworden dat iedereen bang voor me was. Zelfs de pestkoppen vroegen om vergiffenis terwijl ik hun lichamen voor eens en voor altijd in brand had gezet. De goden vertelde tegen me dat ik moest stoppen met deze waanzin want in het einde.. zou ik alleen maar kwaad en duisternis brengen. De laatste mensen, de survivors vroegen om genade terwijl hun probeerden te vluchten in hun bootjes. Jaren gingen voorbij terwijl ik alleen nog maar duisternis voelde... ik.. ik had geen zin meer om mijn eigen imperium te zien falen door de vele fouten die ik met mijn macht heb gemaakt. Feli heeft een einde aan zijn leven gemaakt terwijl zijn ziel in de onderwereld voor eens en altijd verloren was....

Met mobiel geschreven... op whatsapp gaf iemand me 5 plaatjes daar heb ik dit verhaal mee verzonnen :p

Hallo, ik ben geen Nederlands Ik ben Israëlisch, maar ik denk dat Nederland mooi land, en ik denk dat Nederlandse taal koel en nu ben ik het leren. Als je vraagt ​​wat mijn Nederlands slecht - ik gebruikte Google Translate. Misschien een van jullie me helpen om Nederlands te leren?

Is deze jongen al geholpen? :d

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...