Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Vandaag mijn laatste examen :)

Nu ben ik zooo jaloers! :o :p Ik begin pas binnen 2 weken. En na de examens kan ik gewoon blijven verderleren voor mijn toelatingsexamen. 

veel succes :3 ook al ben je al klaar met je examens als je dit ziet xd

Dankjewel ;)

Nu ben ik zooo jaloers! :o :P Ik begin pas binnen 2 weken. En na de examens kan ik gewoon blijven verderleren voor mijn toelatingsexamen. 

Nja , ik moet nu 3 weken wachten op de resultaten , daarna moet ik misschien nog herexamen doen , als ik iets vern3ukt heb :p

Wat een motivatie hier :S

Ik zie nu al uit naar het centraal examen volgend jaar :S

Als je goed leert, haal je wel voldoendes voor al je examens. :P Laat die herexamens achterwege. :P

Is dat wat motiverender? :p

Als je goed leert, haal je wel voldoendes voor al je examens. :P Laat die herexamens achterwege. :P

Is dat wat motiverender? :P

Ow ik ga waarschijnlijk cum laude slagen, dus voldoendes halen lukt mij wel ;)

Ik heb alleen geen zin om ca. 150 minuten per toets in een gymzaal te zitten...

Ow ik ga waarschijnlijk cum laude slagen, dus voldoendes halen lukt mij wel ;)

Ik heb alleen geen zin om ca. 150 minuten per toets in een gymzaal te zitten...

Krijg je maar 150 minuten! :o Ik krijg er 215. :p

~vid~

Nieuwe video sinds een lange tijd :P (nieuwe intro) kunnen jullie zeggen wat je er van vind?

Ik vind het wel mooi gdn, maar voor mij persoonlijk iets te druk. :P

Island CP met enkele NL-ers

7h3ekvQ.jpg

ik begin Tanki nogal saai te vinden kunnen jullie me een andere leuke game aanraden?

Ik speel niet echt andere games, maar mijn broer raadt wel GTA V en FIFA 15 aan. 

ik begin Tanki nogal saai te vinden kunnen jullie me een andere leuke game aanraden?

Ik wacht zelf nog op die "Daily Missions"... Wellicht dat die wat meer variaties kunnen aanbrengen in deze game.

Edited by poohforce
  • Like 1

Ik irriteer me aan niet-Russen die wel een Russische titel doen om kijkers te trekken

.-. Hoe kun je je daar nou aan irriteren :P (ik irriteer me aan smakkende mensen)

Ik doe dat om een grotere doelgroep te pakken. Nderlanders zijn ook niet Engels en doen toch ook een Engelse titel voor een grotere doelgroep. Zo gaan die dingen nou eenmaal denk ik .-.

Edited by AbsoluteAlphaZero

(ik irriteer me aan smakkende mensen)

Verrrrrschrikkelijk hè? 

Oehhh wat kan ik mij daar ook zo aan ergeren. 

Ik doe dat om een grotere doelgroep te pakken. Nderlanders zijn ook niet Engels en doen toch ook een Engelse titel voor een grotere doelgroep. Zo gaan die dingen nou eenmaal denk ik .-.

Ohhh, dan kun je gelijk de duitse vertaling er ook wel bij doen; heb je de hele community te pakken :D

Edited by splitterpoint

Verrrrrschrikkelijk hè? 

Ohhh, dan kun je gelijk de duitse vertaling er ook wel bij doen; heb je de hele community te pakken :D

Daar zijn sommige titels van mij te lang voor :p

.-. Hoe kun je je daar nou aan irriteren :P (ik irriteer me aan smakkende mensen)

Tja als je het alleen voor de views doet....

''Zo gaan die dingen nou eenmaal denk ik''

Dus omdat anderen het doen doe jij het ook?

Als je meeloopt met de groep zal je geen gote Youtuber worden.... je moet uniek zijn.

Verrrrrschrikkelijk hè? 

Idd. Totaal onnodig. Mijn videos zijn in het Engels: Engelse titel erboven. Niet meer niet minder :p

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...