Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Ik had em ook gekocht als ik zeker was dat men de account-data naar Unity over zou zetten.

Deze flash versie zal spoedig op z'n gat liggen.

Ik heb hem toch maar gekocht. Ik heb 8 euro eraan besteed om 1 dag Premium te hebben en die paint te kunnen kopen. Ik had nog genoeg crystals. 

Voor 8 euro had ik het ook gedaan.

Ahhh, stiekem denk ik er ook wel aan om die paint te halen.

De protection past echt super goed bij mijn playstyle.

Alleen omdat ik maar 50K heb  momenteel moet ik toch wat meer betalen. :P

En dan dat onzekere gedoe steeds met TankiX...

Heb je ook een screen van Dictator met die paint? :ph34r:

En Mammoth... :ph34r: :ph34r:

Voor 8 euro had ik het ook gedaan.

Ahhh, stiekem denk ik er ook wel aan om die paint te halen.

De protection past echt super goed bij mijn playstyle.

Alleen omdat ik maar 50K heb  momenteel moet ik toch wat meer betalen. :P

En dan dat onzekere gedoe steeds met TankiX...

Heb je ook een screen van Dictator met die paint? :ph34r:

En Mammoth... :ph34r: :ph34r:

Zal ik even maken. :)

Dictator

CSmSETa.png

Mammoth

bEXqaJP.png

De paint past ook erg goed bij mij stijl van spelen. Ik miste echt een paint met goede Thunder en Smoky protectie. Jade vond ik niet goed genoeg. 

Big boys  B)

Denk eerlijk gezegd niet dat ze de accounts over gaan zetten , hooguit de namen en misschien een paar crystals

btw

Edited by robbiealdo

Big boys  B)

Denk eerlijk gezegd niet dat ze de accounts over gaan zetten , hooguit de namen en misschien een paar crystals

Ik vrees er ook wat voor. 

Hoe de spelers het forum dan gaan volspammen, hoe iedereen dan gaat protesteren. :o 

Edited by falcosenna1
  • Like 1

Als de accounts overgezet worden hadden ze dat nu allang gezegd om de community tevreden te stellen. Ze blijven het antwoord maar uitstellen en dat betekent dit: ze willen heel graag de accounts niet overzetten zodat ze extra inkomsten denken te krijgen in Tanki X, maar ze weten dat de community dan zo boos wordt dat ze toch ook weer bang worden om het te doen. Het aantal online spelers neemt namelijk nogsteeds niet toe.

• Like 1

Langs de ene kant denk ik ook dat ze de accounts niet zullen overzetten. Ze hebben al heel wat verdient met Tanki Flash. Daarmee waren ze vanaf nul begonnen. Nu is het spel al bekend, dus waarom zouden ze nu niet opnieuw beginnen met de zekerheid dat ze alvast starten met meer spelers dan wanneer Tanki Flash uitkwam. Langs de andere kant denk ik dan ook weer dat ze het misschien niet kunnen wagen om alle loyale spelers in zekere zin te bestelen. Het protest van die spelers kan de nieuwe Tanki X zeker bemoeilijken of zelfs doen mislukken. 

• Like 1

Ik vrees er ook wat voor. 

Hoe de spelers het forum dan gaan volspammen, hoe iedereen dan gaat protesteren. :o

Dat word best geniaal denk ik x)

Als de accounts overgezet worden hadden ze dat nu allang gezegd om de community tevreden te stellen. Ze blijven het antwoord maar uitstellen en dat betekent dit: ze willen heel graag de accounts niet overzetten zodat ze extra inkomsten denken te krijgen in Tanki X, maar ze weten dat de community dan zo boos wordt dat ze toch ook weer bang worden om het te doen. Het aantal online spelers neemt namelijk nogsteeds niet toe.

Idd , als ze de accs gingen overzetten hadden ze dat al gezegd. Ik denk ook dat ze bang zijn voor de reactie van de spelers.

Langs de ene kant denk ik ook dat ze de accounts niet zullen overzetten. Ze hebben al heel wat verdient met Tanki Flash. Daarmee waren ze vanaf nul begonnen. Nu is het spel al bekend, dus waarom zouden ze nu niet opnieuw beginnen met de zekerheid dat ze alvast starten met meer spelers dan wanneer Tanki Flash uitkwam. Langs de andere kant denk ik dan ook weer dat ze het misschien niet kunnen wagen om alle loyale spelers in zekere zin te bestelen. Het protest van die spelers kan de nieuwe Tanki X zeker bemoeilijken of zelfs doen mislukken. 

Agreed +1

• Like 1

Hun bedrijf kan ook gestopt worden wegens oplichting als we alles verliezen.

Hoofdkantoor: Rusland. Niets of niemand kan ze stoppen voor oplichting, en dat weten ze dondersgoed. Hands up for mother Russia. En ohja, lang leve Poetin. Alles daar is zo corrupt als de pest, ik ga er in ieder geval al vanuit dat mijn 250 euro op mijn main account verspild is en dat ik vrolijk opnieuw kan beginnen in Tanki X.

• Like 1

195 golds op 1 dag... Sommige mensen hebben echt niks beters te doen met hun leven.

Ik heb me ook die vraag gesteld. :p

Ik zag je ook al staan bij een Duits forum, 2 users of? ;)

:o Ik heb jou nog nooit eerder gezien denk ik. 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...