Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Op het moment de Final Destinatino series aan het kijken :)

Weet iemand nog mooie films?

Horror? You're next vind ik wel een goede. :D

Komt eraan! Ik hoop dat jullie deze lusten, dit topic kan trouwens ook echt wel een paar van deze koeken gebruiken. ;)

~pic~

Hebben jullie deze ook in België? Zijn echt hardstikke lekker! :)

Die lust ik waarschijnlijk wel. Ik heb ze nog niet gegeten, maar alle koekjes met chocolade gaan er wel in. Ik weet niet of ze verkrijgbaar zijn in 'Belgische' supermarkten, maar we hebben hier ook Albert Heijn. :D

• Like 1

Zwiiiijjjjjgggg!! Ik heb geen vakantie!!  :P Ik mag lekker studeren tijdens de feestdagen! Ik snap echt niet waarom de unief perse examens plant in januari! :P

Edited by falcosenna1

Ik heb net mijn eerste examen gedaan. Vrijdag heb ik er nog één en dan nog enkele in januari. 

Veel vrienden van me gaan straks examen doen. Als ik al die verhalen hoor hoe veel het is, word ik er ook niet bepaald blij van...

Als ik terugkijk op mijn examens in het middelbaar was het helemaal niet zo erg. Je zit elke middag thuis en als je goed leert ben je zeker dat je er door geraakt. Nu is het helaas wat anders gesteld. :p

Edited by falcosenna1
  • Like 1

Middelbaar, maar het jaar waarin je examen doet hangt natuurlijk af van je niveau

Ik vond examen toen erg meevallen. Heb ik doorlopen zoals mijn hele schoolcarriere: avond van te voren leren :P

Ik vond examen toen erg meevallen. Heb ik doorlopen zoals mijn hele schoolcarriere: avond van te voren leren :P

Haha nice, lukte mij de eerste drie jaar ook aardig, maar werd er dit jaar meteen op afgestraft...

Hoe zit dat eigenlijk met examens in Nederland? Jullie hebben dat niet elk jaar en dat is afhankelijk van welke richting je volgt?

Op het vmbo-t had ik ook alleen het 4e jaar exame... maar nu met mijn opleiding elk jaar

• Like 1

Haha nice, lukte mij de eerste drie jaar ook aardig, maar werd er dit jaar meteen op afgestraft...

Op havo had ik dat ook , maar op tl kwam ik zonder moeite door

Als ik dalijk naar het HBO ga moet ik waarschijnlijk wel wat meer mijn best doen x)

Op havo had ik dat ook , maar op tl kwam ik zonder moeite door

Als ik dalijk naar het HBO ga moet ik waarschijnlijk wel wat meer mijn best doen x)

Tja, ik zat in een havo-vwo brugklas waarvan de helft uiteindelijk op tl is beland. Ik doe nu vwo, maar de avond van tevoren leren is geen goede tactiek meer ;)

Kan je na tl naar HBO?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...