Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Belofte maakt schuld.. :) Je kunt naar mijn mening beter subscribers krijgen doordat je video's uploadt in plaats van giveaways. Ik houd daar niet zo van

Ik heb mijn les geleerd. Ook als enige mijn kanaal verwijderd zodat ik geen inactieve channel heb. Ik ga opniew beginnen maar dan "Fair". Want ik weet niet hoe ik moet bewijzen dat het niet mijn bedoeling was om mijn Actieve fans voor te liegen.

• Like 1

Jammer dat je er zo over denkt, ik wist echt niet dat het fake was, Ik heb zelfs een nieuw kanaal gemaakt zodat ik geen inactieve subs heb.

(ik doe nooit meer mee aan give-aways)

https://www.youtube.com/channel/UCuzEY1PeP4kQUVWD2x0wVtQ

Zo over denkt. Maak daar maar over dacht van.

Over giveaways ga ik niet van gedachten veranderen: subscribers hoor je te krijgen door goede videos, niet door

een (milde) vorm van omkoperij.

Jou actie vind ik netjes, en ik geloof jou wel als je zegt dat je dacht dat het wel goed zat met die giveaway.

Die andere YouTubers, die blijven doen of hun neus bloedt, dat zijn gewoon nubs die niet hun

verantwoordelijkheid nemen.

Ik begrijp dat MadGenius nu wel een eigen giveaway gaat doen, zonder om subscribers te vragen, om zo alsnog

die PS weg te geven betaald uit eigen zak. Denk dat ie het echt gaat doen en dat zou 'm sieren: we wachten af.

Ik heb mijn les geleerd. Ook als enige mijn kanaal verwijderd zodat ik geen inactieve channel heb. Ik ga opniew beginnen maar dan "Fair". Want ik weet niet hoe ik moet bewijzen dat het niet mijn bedoeling was om mijn Actieve fans voor te liegen.

En als jij goede videos op je nieuwe kanaal zet, heb je er in ieder geval binnenkort een subscriber bij.

Zo over denkt. Maak daar maar over dacht van.

Over giveaways ga ik niet van gedachten veranderen: subscribers hoor je te krijgen door goede videos, niet door

een (milde) vorm van omkoperij.

Jou actie vind ik netjes, en ik geloof jou wel als je zegt dat je dacht dat het wel goed zat met die giveaway.

Die andere YouTubers, die blijven doen of hun neus bloedt, dat zijn gewoon nubs die niet hun

verantwoordelijkheid nemen.

Ik begrijp dat MadGenius nu wel een eigen giveaway gaat doen, zonder om subscribers te vragen, om zo alsnog

die PS weg te geven betaald uit eigen zak. Denk dat ie het echt gaat doen en dat zou 'm sieren: we wachten af.

En als jij goede videos op je nieuwe kanaal zet, heb je er in ieder geval binnenkort een subscriber bij.

Ik ga beginnen met Let's plays. Want ik kreeg op mijn vorige kanaal wel 10 subs per dag, maar wel heel weinig views. Mijn views en subs lagen buiten verhouding, dat is ook een van de de redenen.

Geen future plannen meer voor mij,

Game Over.

Edited by AbsoluteAlphaZero

Welkom terug!

Zo, dat is inderdaad lang...survival of the fittest?

Survival of the fittest, haha, zo fit ben ik niet meer. Ik heb niet eens tijd gehad om eens te gaan sporten, maar ben deze ochtend al twee uurtjes gaan fitnessen om wat in te halen. :p

Ik ga stoppen met Tanki om top sporter te worde :) jammer van het geld maarja. Ik ruil dit in voor iets beters!

Welke sport was het ook weer? :P

Hallo collega nederlandse tankers !  :lol:

Welkom!! :)

Edited by falcosenna1

Een paar maanden geleden heb ik een nieuwe laptop gekocht. Een Asus N751JK. Hij werkte prima op zo'n 60-70FPS. Maar de laatste tijd wordt het steeds slechter en gaat de FPS heel af en toe zelfs onder de 20 zitten. Weet iemand hoe dit komt, of wat ik er tegen kan doen?

Een paar maanden geleden heb ik een nieuwe laptop gekocht. Een Asus N751JK. Hij werkte prima op zo'n 60-70FPS. Maar de laatste tijd wordt het steeds slechter en gaat de FPS heel af en toe zelfs onder de 20 zitten. Weet iemand hoe dit komt, of wat ik er tegen kan doen?

Deze eerste stap kun je overslaan, omdat het programma CCleaner ook al bijna alles al verwijderd: maar op deze manier

gooi je wel echt het hele Flash player cache leeg. Komt ie.

Ga eerst eens naar je persoonlijke folder op je laptop en open daar de volgende map in deze volgorde:

2144fpt.png

Je ziet dan deze "settings.sol" en soms ook die andere map en bij veel computers ook nog heel veel andere mappen. 

Die gooi je er gewoon allemaal uit, zodat het cache van de Flash player geleegd wordt.

Alle mappen zoals settings.sol wissen: kan zonder enig probleem.

Op deze manier verwijder je ook settings.sol en deze laat de volgende super software wel staan.

Ik heb zelf een snelkoppeling gemaakt zodat ik in één simpele stap de Flash cache kan legen.

#

Dit was stap 1, daarnaast gebruik ikzelf regelmatig CCleaner. Ruimt je PC/laptop lekker op en maakt zeker een

"volgelopen" computer stukken sneller. Een "must"!

Hier downloaden: http://filehippo.com/download_ccleaner/

26452k9.png

Het gebruik is heel simpel, je gebruikt gewoon de standaard ingestelde waarden.

Eerst click je op Cleaner, dan op "Analyseren" en daarna op "Schoonmaken"

kan even duren de eerste keer, maar dit doet vaak al wonderen.

Hierna gaan we naar Register: "Scannen op fouten" en daarna "Herstel geselecteerde fouten"

Herhaal dit nog een keer en je hebt steeds minder fouten in je register.

Zo maak ik standaard mijn PC regelmatig schoon.

(Durf je het aan dan kun je ook onder Gereedschap naar "Opstarten" gaan, waar je ziet welke

programma 's allemaal opstarten als je de computer aanzet.

Hier kun je programma 's uitzetten die onnodig elke keer weer standaard opstarten.

Maar dit gaat behoorlijk diep en je moet wel weten wat je uit kunt zetten.)

Het laatste is pittig en probeer dan ook eerst het andere uit.

1. Flash player cache legen

2. CCleaner: Cleaner en Register

Succes!

Edited by Lord-of-the-Snipers
  • Like 3

Deze eerste stap kun je overslaan, omdat het programma CCleaner ook al bijna alles al verwijderd: maar op deze manier

gooi je wel echt het hele Flash player cache leeg. Komt ie.

Ga eerst eens naar je persoonlijke folder op je laptop en open daar de volgende map in deze volgorde:

2144fpt.png

Je ziet dan deze "settings.sol" en soms ook die andere map en bij veel computers ook nog heel veel andere mappen. 

Die gooi je er gewoon allemaal uit, zodat het cache van de Flash player geleegd wordt.

Alle mappen zoals settings.sol wissen: kan zonder enig probleem.

Op deze manier verwijder je ook settings.sol en deze laat de volgende super software wel staan.

Ik heb zelf een snelkoppeling gemaakt zodat ik in één simpele stap de Flash cache kan legen.

#

Dit was stap 1, daarnaast gebruik ikzelf regelmatig CCleaner. Ruimt je PC/laptop lekker op en maakt zeker een

"volgelopen" computer stukken sneller. Een "must"!

Hier downloaden: http://filehippo.com/download_ccleaner/

26452k9.png

Het gebruik is heel simpel, je gebruikt gewoon de standaard ingestelde waarden.

Eerst click je op Cleaner, dan op "Analyseren" en daarna op "Schoonmaken"

kan even duren de eerste keer, maar dit doet vaak al wonderen.

Hierna gaan we naar Register: "Scannen op fouten" en daarna "Herstel geselecteerde fouten"

Herhaal dit nog een keer en je hebt steeds minder fouten in je register.

Zo maak ik standaard mijn PC regelmatig schoon.

(Durf je het aan dan kun je ook onder Gereedschap naar "Opstarten" gaan, waar je ziet welke

programma 's allemaal opstarten als je de computer aanzet.

Hier kun je programma 's uitzetten die onnodig elke keer weer standaard opstarten.

Maar dit gaat behoorlijk diep en je moet wel weten wat je uit kunt zetten.)

Het laatste is pittig en probeer dan ook eerst het andere uit.

1. Flash player cache legen

2. CCleaner: Cleaner en Register

Succes!

Dankjewel! Ik zal vanmiddag even kijken :)

Ik ga stoppen met Tanki om top sporter te worde :) jammer van het geld maarja. Ik ruil dit in voor iets beters!

Welke sport ga je doen? Bij de meeste sporten kan je namelijk niet ineens op 15/16 jarige leeftijd ofzo ineens verzinnen dat je topsporter wil worden voor die sport, dan moet je vaak al vanaf jongs af aan er heel veel mee bezig zijn en een flinke berg talent hebben ;) Of doe je dat al heel lang en ben je al bij een profclub/vereniging bezig?

Welke sport ga je doen? Bij de meeste sporten kan je namelijk niet ineens op 15/16 jarige leeftijd ofzo ineens verzinnen dat je topsporter wil worden voor die sport, dan moet je vaak al vanaf jongs af aan er heel veel mee bezig zijn en een flinke berg talent hebben ;) Of doe je dat al heel lang en ben je al bij een profclub/vereniging b

naar mijn idee is hij de 15/16 al een poosje voorbij hoor ;)

Welke sport ga je doen? Bij de meeste sporten kan je namelijk niet ineens op 15/16 jarige leeftijd ofzo ineens verzinnen dat je topsporter wil worden voor die sport, dan moet je vaak al vanaf jongs af aan er heel veel mee bezig zijn en een flinke berg talent hebben ;) Of doe je dat al heel lang en ben je al bij een profclub/vereniging bezig?

'k Zelf denk dat 15/16 jaar een mooie leeftijd is om ergens op te gaan focussen - Je moet ong. 10 000 uur ergens in steken wil je ergens enorm goed in worden, dus dan kun je rond je twintigste tamelijk goed zijn in een bepaalde sport als je vanaf je 15e/16e ergens vrij veel tijd in hebt gestopt :D

'k Zelf denk dat 15/16 jaar een mooie leeftijd is om ergens op te gaan focussen - Je moet ong. 10 000 uur ergens in steken wil je ergens enorm goed in worden, dus dan kun je rond je twintigste tamelijk goed zijn in een bepaalde sport als je vanaf je 15e/16e ergens vrij veel tijd in hebt gestopt :D

Ik denk dat dat van de sport afhangt. Ik heb zelf turnen gedaan en als je daarbij pas vanop je 15/16 begint te focussen op topsport, ben je echt wel laat, te laat. 

Congrats on Forum Mod Candidate williew!! :)

Edited by falcosenna1

Inderdaad, veel productieve dagen toegewenst in de staff williewonka!

------

Je kan ook aan darten beginnen; een beetje goeie oog-handcoördinatie, veel bier en bitterballen voor een stabiel lichaam, een beetje reclame maken, en je bent binnen.

Het zal vast wel moeilijker zijn dan het lijkt, maar ik denk dat men daar op 50-jarige leeftijd ook wel mee kan beginnen.

Gezien de inspanning... :lol:

• Like 1

Hellooowww Tankers!

Welcome to this special 10th edition of ATL!

For this edition I've tried to invest myself even more, which means a lot of special stuff in here.

What are you waiting for? Take a look!

No rank ups for this edition though! I have 40 xp left to rank on my alt, but decided to keep that rank up for later, when I will feel like ranking…   :P

But anyway let's get to some cool stuff and start with the Gold Boxes!

vfbkpe.jpg

dvjbpi.jpg

neuptu.jpg

2wgx260.jpg

21942kx.jpg

2rx8o7s.jpg

As you can see, I haven't been really lucky this month...

Except for this double gold  :lol:

142attt.jpg

2hn46yt.jpg

But whatever, let's take a look on the battle field  ^_^

iqhqhc.jpg

juj15h.jpg

2cp5504.jpg

1tmxrb.jpg

2d15lag.jpg

wjj30y.jpg

2ikcu86.jpg

25al1mg.jpg

fc2vf4.jpg

2dvn12u.jpg

23w4ock.jpg

xnt9js.jpg

2ih1mip.jpg

2ewk70j.jpg

vq5umf.jpg

16k43sn.jpg

208xsnb.jpg

54bxua.jpg

15znjhv.jpg

10glmrm.jpg

2h7nfhy.jpg

6zwmf6.jpg

nfgwgn.jpg

vgsu2h.jpg

so7aeh.jpg

aljjo4.jpg

2qxq7pf.jpg

307oq6c.jpg

ek5f8m.jpg

vya8i0.jpg

116qnoj.jpg

2ci9ocy.jpg

znaq8.jpg

2nics9h.jpg

madmif.jpg

72ceoi.jpg

ztg0t5.jpg

14t7se9.jpg

2ch3pm0.jpg

ipco69.jpg

11w3l14.jpg

mjv715.jpg

o69qpe.jpg

23hvo6u.jpg

mbik4i.jpg

hwhahw.jpg

35lzynl.jpg

2l93xhj.jpg

2d006e1.jpg

21jorbo.jpg

2e1dawg.jpg

2wpkl80.jpg

90df09.jpg

25q9bfc.jpg

157dbfc.jpg

16ao2ok.jpg

1zz6zhd.jpg

10nfdd5.jpg

m96el4.jpg

2cnggzk.jpg

ddpdao.jpg

w1phfm.jpg

2j0mdfa.jpg

iympf7.jpg

116s55l.jpg

2hnz8dv.jpg

2z4fwq0.jpg

bfkffm.jpg

2w5lphd.jpg

vo4zup.jpg

2qdoehx.jpg

2dipvec.jpg

2s0lt02.jpg

20z1yk1.jpg

2ajneqg.jpg

352q9g9.jpg

i59jt2.jpg

20rslmw.jpg

2822mio.jpg

ayx8ac.jpg

358wcvt.jpg

Enough sweat, blood and violence (wait… do tanks actually sweat…?).

I had a personal sale on my alt so…

s2d45i.jpg

120gklc.jpg

But anyway, let's take a look at this month's article. For this special edition, a special article. I made my plans to finish the second part of Theory of TWO for this edition… So here it is, enjoy!

Article of the month

Now something special. Something I only did only once, for the 5th edition of ATL:

I have some real life pictures in my phone. I thought I would just put them in here, so… enjoy!  :)

Let's start with some pictures I took in a zoo, some months ago-

Iv9htcY.png

OGsvOwb.png

KAUj4b7.png

Zl134dU.png

g7hs7DK.png

IPQaJ16.png

4WF9QzZ.png

ptqPttY.png

ECRaNUr.png

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

When I go for a walk in the morning-

X8iZo0z.png

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

During another walk… Saw this   :huh: Nice architecture though   ^_^
XvTdQgi.png
Also volunteered at some animal refuge (actually I still sometimes work there)
MYzxnAK.png
i3pc0Si.png
2YrWvrM.png
hOOzGOH.png
svZ7Wor.png
And I also volunteered at some special type of bakery. It's actually a bakery that supplied the casual bakeries. Which means we had to work from 17:00 to 3:00. Starting from 1:00, we put all the breads together and started preparing the orders!
ezYBmeR.png

During one of my trips-

qGsLrTD.png

96Rsv6c.png

F8PeqhX.png

qUUgVnH.png

5tjcIN9.png

blh1mcH.png

xD2QBtm.png

Found you @falcosenna1 !  :P

I6LKKVq.png

Well…that's it for this special 10th edition of ATL! I hope you enjoyed this edition, and don't hesitate to go take a look at my Theory of TWO ‡ Part 2 !

See you in a month for even more exciting pictures about A Tanker's Life called… @sirogo !

Viva Tanki Online!  :)

------

Je kan ook aan darten beginnen; een beetje goeie oog-handcoördinatie, veel bier en bitterballen voor een stabiel lichaam, een beetje reclame maken, en je bent binnen.

Het zal vast wel moeilijker zijn dan het lijkt, maar ik denk dat men daar op 50-jarige leeftijd ook wel mee kan beginnen.

Ja, ook namens mij veel succes bij het modden williewortel!

Darten...je ziet inderdaad een opvallend hoog aantal stabiele lichamen daar. :D

Ik denk dat dat van de sport afhangt. Ik heb zelf turnen gedaan en als je daarbij pas vanop je 15/16 begint te focussen op topsport, ben je echt wel laat, te laat. 

Dank u - 'n Jah, ik geloof altijd dat dingen wel mogelijk zijn. Misschien één van me slechte eigenschappen xD. Dank u hartelijk! :D

------

Hahah - Ik denk dat het zelfs beter is dat men hiermee op een wat hogere leeftijd mee begint :D

Dank u :D

Ja, ook namens mij veel succes bij het modden williewortel!

Darten...je ziet inderdaad een opvallend hoog aantal stabiele lichamen daar. :D

Dank u :D

Dit bedoelde ik dus een beetje, en ik weet zeker dat voor een heel aantal andere sporten hetzelfde geldt.

MMA, Ik heb al sinds mijn twaalfde aan vechtsporten gedaan, ik heb denk ik ongeveer 500 - 1000 uur van de 10000 uur al. Ik probeer iedere dag minstens 2-3 uur ermee bezig te zijn want dan heb ik al 10k uur voor mijn 30e

(2+3):2 = 2.5u

2.5 x 365 = 912,5

9 500 / 912,5 = 10,41095890410959

Dat betekend dat als je elke dag daadwerkelijk 2.5 uur er mee bezig bent, je over 10 jaar en ongeveer 6 maanden aan het aantal uur zit.

Kortom: 10,41095890410959 * 365 = 3 800 dagen waarop je ongeveer 2.5 uur in je sport steekt :D

Wajow xD

Sorry voor overbodige details eigenlijk, ma 't moest gwn ff :D

Ik zelf vind parkour en workout wel leuk om te doen, met het laatste ben ik inmiddels al begonnen; als ik ooit met parkour ga starten.... Geen idee, ik denk dat ik het wel zou moeten doen :D

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...