Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

MMA, Ik heb al sinds mijn twaalfde aan vechtsporten gedaan, ik heb denk ik ongeveer 500 - 1000 uur van de 10000 uur al. Ik probeer iedere dag minstens 2-3 uur ermee bezig te zijn want dan heb ik al 10k uur voor mijn 30e

Talent is alsnog nodig hé, het is niet wanneer je de 10k uur passeert je ineens een prof bent en in de top kan meedraaien ;) Zijn MMA vechters trouwens over het algemeen niet vaak wat jonger dan 30 als ze op hun top van hun kunnen zijn?

Zelf voetbal ik al bij een club sinds m'n 5e/6e en fitness ik nu sinds een jaar, ben van plan dat nog wel een tijdje vol te houden. Vooral nu de gains een beetje beginnen te komen  ^_^

Edited by U.N.E.X.P.E.C.T.E.D

(2+3):2 = 2.5u

2.5 x 365 = 912,5

9 500 / 912,5 = 10,41095890410959

Dat betekend dat als je elke dag daadwerkelijk 2.5 uur er mee bezig bent, je over 10 jaar en ongeveer 6 maanden aan het aantal uur zit.

Kortom: 10,41095890410959 * 365 = 3 800 dagen waarop je ongeveer 2.5 uur in je sport steekt :D

williewonka...williewortel...is het williewartaal dan??? ;)

Algemene vraag: lekker nummer, ja of nee?

Edited by Lord-of-the-Snipers

williewonka...williewortel...is het williewartaal dan??? ;)

Algemene vraag: lekker nummer, ja of nee?

Ik vind hem niet helemaal fantastisch - op 0:37 vond ik die vocals nie helemaal lekker gaan en dan op 1:10 mist ie ehm ook naar mijn mening. & qua die naam... Da's eigen invulling zeg ik maar :lol:

Ik vind hem niet helemaal fantastisch - op 0:37 vond ik die vocals nie helemaal lekker gaan en dan op 1:10 mist ie ehm ook naar mijn mening. & qua die naam... Dank je!

Da's eigen invulling zeg ik maar :lol: ...williewurm...williewarmer?  :)  (verklap je het ooit nog eens, of is het je achternaam?)

Edited by Lord-of-the-Snipers

Ik vind hem niet helemaal fantastisch - op 0:37 vond ik die vocals nie helemaal lekker gaan en dan op 1:10 mist ie ehm ook naar mijn mening. & qua die naam... Dank je!

Da's eigen invulling zeg ik maar :lol: ...williewurm...williewarmer?  :)  (verklap je het ooit nog eens, of is het je achternaam?)

Ik weet niet als je mijn youtube channel ooit gezien hebt, maar die verklapt het

Ha, het Lampje gaat branden!  :D

En vanavond hutspot! Toeval? 

Mooi! Nu de rest nog eens kijken! :)

Hahaha :D - Op het moment doe ik een aantal parkour series op m'n kanaal :)

ma 't moest gwn ff  :D

Hahaha, dit klinkt eigenlijk erg 'Belgisch'. :P

Ik heb mijn resultaten van mijn examens!! Jeeeeej! Ik had het niet verwacht, maar ik ben op alles geslaagd!

13/20

16/20

16/20

17/20

Ja, ik had 'slechts' 4 examens omdat elk examen gaat over de leerstof van 3-4 vakken. :p

Edited by falcosenna1
  • Like 1

Ik heb liever zo een felicitatie dan dat je je crystals opdoet aan zo een waardeloze, overdreven dure gift. :P

Zelf voetbal ik al bij een club sinds m'n 5e/6e en fitness ik nu sinds een jaar, ben van plan dat nog wel een tijdje vol te houden. Vooral nu de gains een beetje beginnen te komen   ^_^

Nog iemand die fitness doet!! :D Ik doe het nu bijna 3 jaar. :)

Edited by falcosenna1
  • Like 1

Hahaha, dit klinkt eigenlijk erg 'Belgisch'. :P

Ik heb mijn resultaten van mijn examens!! Jeeeeej! Ik had het niet verwacht, maar ik ben op alles geslaagd!

13/20

16/20

16/20

17/20

Ja, ik had 'slechts' 4 examens omdat elk examen gaat over de leerstof van 3-4 vakken. :P

Mooi man!

Van harte!

• Like 1

(2+3):2 = 2.5u

2.5 x 365 = 912,5

9 500 / 912,5 = 10,41095890410959

Dat betekend dat als je elke dag daadwerkelijk 2.5 uur er mee bezig bent, je over 10 jaar en ongeveer 6 maanden aan het aantal uur zit.

Kortom: 10,41095890410959 * 365 = 3 800 dagen waarop je ongeveer 2.5 uur in je sport steekt :D

Wajow xD

Sorry voor overbodige details eigenlijk, ma 't moest gwn ff :D

Ik zelf vind parkour en workout wel leuk om te doen, met het laatste ben ik inmiddels al begonnen; als ik ooit met parkour ga starten.... Geen idee, ik denk dat ik het wel zou moeten doen :D

2,5 uur valt mee ;) anders zou ik die 2,5 uur aan Tanki besteden.

Talent is alsnog nodig hé, het is niet wanneer je de 10k uur passeert je ineens een prof bent en in de top kan meedraaien ;) Zijn MMA vechters trouwens over het algemeen niet vaak wat jonger dan 30 als ze op hun top van hun kunnen zijn?

Zelf voetbal ik al bij een club sinds m'n 5e/6e en fitness ik nu sinds een jaar, ben van plan dat nog wel een tijdje vol te houden. Vooral nu de gains een beetje beginnen te komen  ^_^

Gelijk heb je, meestal voor je 32e ben je in je Prime, rond je 38e moet je maar zien wat je nog kan.

Gelijk heb je, meestal voor je 32e ben je in je Prime, rond je 38e moet je maar zien wat je nog kan.

Ach ja - Ieder doet maar wat hij/zij 't beste lijkt qua manier van sporten ^_^

Ik heb Hornet, Viking, Mammoth, Titan en de Wasp allemaal M1 en Ricochet M2 Smoky, Thunder, Shaft, Freeze, Firebird en de Isida ook allemaal M1. Dit was mijn spreekbeurt. Zijn er nog vragen?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...