Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Your topic has already been locked by a moderator. I don't have a problem with buyers. Without them, the game wouldn't exist. I've got a problem with mults ruining my battles. I can cope with those buyers in the enemy team, unless they start putting mults in my team. 

• Like 1

Your topic has already been locked by a moderator. I don't have a problem with buyers. Without them, the game wouldn't exist. I've got a problem with mults ruining my battles. I can cope with those buyers in the enemy team, unless they start putting mults in my team. 

I just see many players who think this game is neither fair nor free

advertising could be a solution but for some reason (which I can not understand!) they prefer not to use it

any way thank U for your attention ;)

• Like 1

advertising could be a solution but for some reason (which I can not understand!) they prefer not to use it

Fair, well, of course you've got an advantage when you put some money in the game. Free, you're not obliged to buy crystals. It's an option for those who wish to reduce the weight of their real life pockets to increase the weight of their virtual pockets. You can be sure you're not the only player complaining about this 'issue'. The advantages when buying are relatively big, which makes the game kinda 'free to play, pay to win' in (a lot of) players' vision which I completely understand. 

This game ain't fair, you got to deal with it. My suggestion: leave TO (it will save you a lot of time, money and frustration). Go outside and do something fun, if I only did that a lot earier... well, at least I did, better late than never.

Jeeeej, in België is er eindelijk een hal vol trampolines!! Mijn droom wordt werkelijkheid. :D

Jemig, wil zelfs jij de boel nu ook al laten springen?! :o

Is dat jou sport? Lijkt me best cool om te doen!

edit: niet de bedoeling om te beledigen of oneerbiedig te zijn, het is goed vind ik om na een bepaalde tijd

(hoe lang is altijd discutabel) wat (zwarte) humor in de ellende te gooien.

Life goes on en dat moet het ook!

Want dat is nou precies wat de terroristen niet willen, die willen alleen maar paniek zaaien.

En dan? Dan winnen hun.

Edited by Lord-of-the-Snipers
  • Like 1

Na maanden afwezigheid ga ik ook een korte maar krachte uitspraak leveren.

Ik denk dat we allemaal nog volop van het leven moeten genieten en niet de dingen laten die we graag willen doen vanwege de angst die IS zaait...

Eigenlijk mogen we niet over IS op forum praten maarja..

Groetjes ~ Feli

Ik kom ooit wel weer langs...

• Like 1

Als het aan dit forum ligt mag je niks zeggen.

Als je het tankiforums of zelfs de gamechat vergelijkt met andere fora/chats dan zie je hoe erg tanki wel niet is.

Het is Lente...alhoewel???...en vooral ook omdat ik geranked ben op @Smok-Ti-Thun

(was mijn laatste doel in Tanki Online) verlaat ik TO en ook zo 'n beetje helemaal het Forum.

Enigste topics waar ik aan mee zal doen zullen Tanki X gerelateerd zijn.

TX gameplay, account transfer en dat soort dingen.

Hoewel het in dit topic waarschijnlijk wel niet echt meer storm zal lopen... :P

Ben nu aan het beta testen in Tanki X en dit gaat 'm volgens mij echt wel worden!

Gameplay in TO vind ik nu nog wel leuker, maar dat heeft meer te maken met TO 's M3/M4 combo

versus TX 's Mweinig combo.

De game is nu al goed en dat in zo 'n vroeg stadium: belooft wat.

Nu nog een goede account transfer/compensatie... :unsure:

Hoewel alles in TX ook valt of staat met een redelijke economy en een meer gebalanceerde gameplay,

waar ook non-buyers met extra inzet een goede kans hebben.

TO biedt dat laatste totaal niet meer vind ik.

Nou, dat was 'm en misschien tot gauw in Tanki X! :)

Ben nu aan het beta testen in Tanki X en dit gaat 'm volgens mij echt wel worden!

Gameplay in TO vind ik nu nog wel leuker, maar dat heeft meer te maken met TO 's M3/M4 combo

versus TX 's Mweinig combo.

De game is nu al goed en dat in zo 'n vroeg stadium: belooft wat.

Nu nog een goede account transfer/compensatie... :unsure:

Hoewel alles in TX ook valt of staat met een redelijke economy en een meer gebalanceerde gameplay,

waar ook non-buyers met extra inzet een goede kans hebben.

TO biedt dat laatste totaal niet meer vind ik.

Nou, dat was 'm en misschien tot gauw in Tanki X! :)

Misschien beetje domme vraag maar hoe ben je in die Beta gekomen? Ik kijk alleen de V-logs nog en dit topic elke paar dagen dus kan zijn dat dit echt een heel domme vraag is. Was je gewoon lucky met een code in je mail omdat je je had ingeschreven om te testen of mag je voor een andere reden de Beta testen? Zelfs als ik een code zou krijgen weet ik trouwens nieteens op welke site ik die zou moeten gebruiken  :huh:

Misschien beetje domme vraag maar hoe ben je in die Beta gekomen? Ik kijk alleen de V-logs nog en dit topic elke paar dagen dus kan zijn dat dit echt een heel domme vraag is. Was je gewoon lucky met een code in je mail omdat je je had ingeschreven om te testen of mag je voor een andere reden de Beta testen? Zelfs als ik een code zou krijgen weet ik trouwens nieteens op welke site ik die zou moeten gebruiken  :huh:

Is geen domme vraag. Naast dat ik me heel vroeg had ingeschreven voor de beta test heb ik gewoon geluk gehad.

De enigsten die echt uitgekozen zijn om te testen vanaf het begin zijn de YouTubers zover ik weet:

terecht want dat levert tegelijk een gratis soort reclame op voor Tanki X.

Het gaat nu trouwens best hard met de invites:

https://www.facebook.com/PlayTankiX/

"Great news tankers!

We've just rolled out another Update. This one is mainly focused on increasing the stability of our game client.

We've also handed out another batch of 900 TX beta keys, for the third day in a row! Make sure to check your emails.

As promised, the closer we get to the release, the more people will get to experience our game.

Good day and enjoy the game!"

Als je een invite krijgt, krijg je een (belachelijk lange...) code en zit daar ook een link bij naar waar je

de client veilig kan downloaden en ook een link naar het Tanki X Forum.

Hoop voor jou dat je er ook gauw een krijgt!

Is geen domme vraag. Naast dat ik me heel vroeg had ingeschreven voor de beta test heb ik gewoon geluk gehad.

De enigsten die echt uitgekozen zijn om te testen vanaf het begin zijn de YouTubers zover ik weet:

terecht want dat levert tegelijk een gratis soort reclame op voor Tanki X.

Het gaat nu trouwens best hard met de invites:

https://www.facebook.com/PlayTankiX/

"Great news tankers!

We've just rolled out another Update. This one is mainly focused on increasing the stability of our game client.

We've also handed out another batch of 900 TX beta keys, for the third day in a row! Make sure to check your emails.

As promised, the closer we get to the release, the more people will get to experience our game.

Good day and enjoy the game!"

Als je een invite krijgt, krijg je een (belachelijk lange...) code en zit daar ook een link bij naar waar je

de client veilig kan downloaden en ook een link naar het Tanki X Forum.

Hoop voor jou dat je er ook gauw een krijgt!

Bedankt voor je snelle antwoord! Ik heb zelf ook binnen 2 uur nadat het kon mijn mail geregistreerd voor de beta maar had nog niks binnen, en ik dacht misschien had ik iets gemist. Ik moet dus gewoon nog even geduld hebben :) Hopelijk tot ziens in TX dan maar. 

Ik hoop trouwens dat je compensaties (boosts ofzo) die we hopelijk gaan krijgen voor de trouwe jaren en de nodige 'financiële donaties' ook kan gebruiken onder een nieuwe nickname... Als we überhaupt al iets gaan krijgen natuurlijk.

• Like 1

Hey mensen!

Na lange tijd afwezig ben ik er weer ))
Niet dat julie me misten ofzo, maar ik vond dit gewoon even nodig om te zeggen :D

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...