Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Ging het goed?

Geen idee. Het was enorm moeilijk. Ik zie wel wat de resultaten zijn. Ik heb elke dag van 8 tot 24 gestudeerd, maar nog had k gebrek aan tijd. Het was enorm veel leerstof. :p 

Boys vraagje voor jullie, zullen jullie Tanki X spelen?

Ik denk van niet. Enerzijds omdat het me niet echt aanspreekt. Anderzijds doordat ik tegen dan doorheen het jaar helemaal niet kan spelen.

Komt misschien ook omdat ik heel weinig online ben! Ben momenteel bezig met verhuizen , stage , school dus heb echt geen tijd. Hoop dat dat binnenkort anders is , zodat ik eindelijk Tanki X kan spelen :O

• Like 1

Mijn computer kan tanki x op de laagste settings niet eens aan.. gelukkig krijg ik binnenkort een nieuwe en een betere :D

• Like 1

Boys vraagje voor jullie, zullen jullie Tanki X spelen?

Ik denk van niet, in ieder geval niet mega actief. 'k Vond het altijd wel handig dat Tanki Online in je browser gespeeld kan worden.. :)

• Like 1

Na lang niet gespeelt te hebben ben ik even terug in deze mooie zomervakantie ;)

Hopelijk is er niet al te veel veranderd

Lol ik ontdekte net deze topic xD nice

Welkom :D

En yes yes yes! Ik ben geslaagd voor alle vakken! Geen herexamens! Niet studeren in de zomer!

Ik ben gisteren trouwens naar Walibi geweest. Geen idee of dit gekend is in Nederland. :p Ze hebben wel een fantastische nieuwe attactie, 'Pulsar'. 45m hoog en een topsnelheid van 101km/uur. Zalig.

Edited by falcosenna1
  • Like 3

En yes yes yes! Ik ben geslaagd voor alle vakken! Geen herexamens! Niet studeren in de zomer!

Ik ben gisteren trouwens naar Walibi geweest. Geen idee of dit gekend is in Nederland. :P Ze hebben wel een fantastische nieuwe attactie, 'Pulsar'. 45m hoog en een topsnelheid van 101km/uur. Zalig.

Gefeliciteerd! :)

• Like 1

Ik ben gisteren trouwens naar Walibi geweest. Geen idee of dit gekend is in Nederland. :P Ze hebben wel een fantastische nieuwe attactie, 'Pulsar'. 45m hoog en een topsnelheid van 101km/uur. Zalig.

Gefeliciteerd!! :D

&& Walibi is awesome :D

• Like 2

Alpha, ik begrijp dat er frustraties zijn over tanki, maar dat afreageren op forummoderators heeft geen zin. Uiteindelijk zijn dat maar tussenpersonen die tussen de devs en de players zitten. Devs zelf staan niet eens in contact met moderators. Aan de andere kant is het wel weer de taak van mods om forum op orde te houden, ook voor berichten van spelers die eigenlijk voor devs bedoeld zijn. 

De éne mod kan hier beter mee omgaan dan de ander, maar hou er rekening mee dat ze uiteindelijk in hetzelfde schuitje zitten als jij. Het is dan ook beter om de mods aan jou kant te krijgen dan "in gevecht" met ze te gaan. Overigens kan het niet ongemerkt gaan dat het forum flinke verbeteringen heeft doorstaan als het gaat om vrijheid van meningsuiting. Vroeger was dit rampzalig. 

Hou dit alsjeblieft in je achterhoofd ;) 

• Like 3

Alpha, ik begrijp dat er frustraties zijn over tanki, maar dat afreageren op forummoderators heeft geen zin. Uiteindelijk zijn dat maar tussenpersonen die tussen de devs en de players zitten. Devs zelf staan niet eens in contact met moderators. Aan de andere kant is het wel weer de taak van mods om forum op orde te houden, ook voor berichten van spelers die eigenlijk voor devs bedoeld zijn. 

De éne mod kan hier beter mee omgaan dan de ander, maar hou er rekening mee dat ze uiteindelijk in hetzelfde schuitje zitten als jij. Het is dan ook beter om de mods aan jou kant te krijgen dan "in gevecht" met ze te gaan. Overigens kan het niet ongemerkt gaan dat het forum flinke verbeteringen heeft doorstaan als het gaat om vrijheid van meningsuiting. Vroeger was dit rampzalig. 

Hou dit alsjeblieft in je achterhoofd ;)

Oke, alles wat je hebt gezegd hier klopt HELEMAAL, maar waar komt dit in een keer vandaan? Ik heb nooit last van MODS (De meeste zijn mijn In-Game vriend) en ik heb nooit frustraties over Tanki opgenoemd?

oh wacht... gaat dit over wat ik heb gezegd tegen Ostrica?

(BTW, ik blijf bij mijn mening, soms vertel ik Real Life Vrienden/Klasgenoten over Tanki, maar als ik dan mijn account laat zien kan ik block krijgen, Ik snap dat ze dat doen tegen hackers btw.

EDIT: Joostcool, en ik heb nooit slechte gevoelens gehad over jou als MOD, als je dat maar weet ;)

3 jaar geleden was ik zelfs je Fanboy xd

Edited by AbsoluteAlphaZero

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...