Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Sorry, maar dit soort videos/clickbaits zijn gewoon.. Heb er geen woorden voor. 

DIt klinkt heel erg hypocriet, maar ik hou zelf TOTAAL niet van clickbait. Maar 2 jaar geleden toen ik videos aan het uploaden was deed niemand dat, toen was er dus geen concurrentie. Nu ik terug ben zijn er erg veel bekende YouTubers, neem OUFA bijvoorbeeld die 10-20 golds edit in zijn Thumbnails. NIEMAND gaat op mijn videos klikken als ik normale thumbnails enzo gebruik. Ik weet ook dat ik meer dislikes hierdoor krijg dan normaal.

Edited by AbsoluteAlphaZero

Vandaag is de vakantie begonnen voor mij. Echt jammer, ik liep stage op een basischool met kinder die gedrags en leerproblemen hebben :)) veel geleerd dus

Wow, dat is laat. Tot wanneer heb je dan vakantie?

Vandaag is de vakantie begonnen voor mij. Echt jammer, ik liep stage op een basischool met kinder die gedrags en leerproblemen hebben :)) veel geleerd dus

Ik herken het man, je gaat die mensen echt missen dan

• Like 1

wat is jullie mening over deze update?

Op zich is het geen slecht idee, maar er zijn heel wat minpunten. Sommige looks van paints zijn onbetaalbaar duur. Er zijn enorm veel m3 modules met allemaal hetzelfde hoge prijskaartje van 250k crystals. Als ik snipe, kan ik door de grote afstand niet zij of mijn tegenstander protectie heeft. In kit koop je voor een deel iets wat totaal nutteloos is (de looks van de paint). Premium heeft geen bescherming meer. 

Dus over het algemeen ben ik er vrij negatief over. :p

Edited by falcosenna1
  • Like 1

ja zoals de meesten, en het is ook onhandig dat je steeds r ingedrukt moet houden en er geen optie is dat je gewoon alles kunt zien zonder een toets steeds ingedrukt te houden. Ook zijn er veel modules van 250k die waardeloos zijn. Zo te zien zijn er meer die de update niks vinden maar dat maakt tanki niets uit: http://prntscr.com/bsqobv

• Like 1

Allemensjes - Die update is ook bril-jant. "Je moet "R" induwen dan zie je extra informatie." Ik heb een vergrootglas nodig om alles fantsoenlijk te kunnen lezen

tumblr_mv2bgxsNSr1sh49e7o1_500.gif

Edited by williew
  • Like 5

neem OUFA bijvoorbeeld die 10-20 golds edit in zijn Thumbnails.

Die zet zoveel golds in de thumbnail; dat kan je niet meer serieus nemen.

Ik weet zeker dat een gedeelte van de viewers dit soort poep gewoon niet gaat bekijken, puur om de rommeligheid.

20 golds + grote TURBOTEXT in thumbnails zeggen mij in ieder geval niks meer- echt zo'n desperate attempt.

WillieW maakt prima thumbnails.

Mooi clean dat stukje text bovenaan, en de rest is gewoon één perfect screenshot/moment-opname.

Iedereen is anders natuurlijk, maar dit soort dingen trekken mijn aandacht wel als ze tussen de aanbevolen vids staan. :D

Ik krijg zo in ieder geval een betere impressie van de video.

Edited by splitterpoint
  • Like 5

Dat ziet er wel aantrekkelijk uit ja.

Hebben jullie Ali202LM zijn thumbs gezien? Hij heeft btw 6,5k subs!

ik spaar voor 1500 euro desktop (selfmade) maar wat heb ik nodige voor hoge Kwaliteit en om goed te kunnen editen met SVP13

Allemensjes - Die update is ook bril-jant. "Je moet "R" induwen dan zie je extra informatie." Ik heb een vergrootglas nodig om alles fantsoenlijk te kunnen lezen

tumblr_mv2bgxsNSr1sh49e7o1_500.gif

Tip, leg een steen op ''R'' en op je pc zit een programma genaamd ''Vergrootglas'', good luck!

• Like 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...