Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Ik denk dat de Nederlandse community niet groot genoeg is

Ik denk het dus wel! Want waarom zouden ze een Poolse en een Mexico community maken?

Ik weet zeker dat er meer Nederlandse mensen het spelen dan Polen en Mexico...

Ik denk het dus wel! Want waarom zouden ze een Poolse en een Mexico community maken?

Daar vergis jij je eigen wel erg in. Als jij weet hoe groot de poolse community is..

daar kan nederland zeker niet tegenop hoor.

Edited by Electra

Daar vergis jij je eigen wel erg in. Als jij weet hoe groot de poolse community is..

daar kan nederland zeker niet tegenop hoor.

Dat weet ik niet hoor. Er zijn zoveel mensen die NL zijn maar die je niet kent. Brazilië heeft ook een eigen community maar ook een eigen platvorm.

En Mexico zijn er sws het minst van allemaal.

dan denk ik dat je je vergist, poolen is redelijk groot, je ziet het alleen minder

en mexico staat los van de  ons tanki

mexico is appart met brazilië

Dat weet ik niet hoor. Er zijn zoveel mensen die NL zijn maar die je niet kent. Brazilië heeft ook een eigen community maar ook een eigen platvorm.

En Mexico zijn er sws het minst van allemaal.

mexico is er waarschijnlijk alleen omdat ze willen dat het braziliaans  tanki groter wordt

Ach, mexico, tis net welk land je kiest. Slim gedaan gewoon omdat portugees (brazilie) en spaans (mexico) veruit de meest gesproken talen zijn in die regio. Maar t had net zo goed argentinië kunnen zijn.

Verbazingwekkend genoeg hebben de arabieren nog geen community, net zoals de mensen uit India.. wat dat betreft staan we nog lang niet op nummer 1 op hun lijstje

Ik ben ook Nederlands. Is het net mogelijk dat we om een Nederlandse community vragen?

We hebben heel wat lagere rangen die eens om de zoveel tijd eens spelen. Een actieve community met een interessant aantal leden is momenteel niet haalbaar voor NL vrees ik. :p

Ach, mexico, tis net welk land je kiest. Slim gedaan gewoon omdat portugees (brazilie) en spaans (mexico) veruit de meest gesproken talen zijn in die regio. Maar t had net zo goed argentinië kunnen zijn.

Verbazingwekkend genoeg hebben de arabieren nog geen community, net zoals de mensen uit India.. wat dat betreft staan we nog lang niet op nummer 1 op hun lijstje

En idd, Arabieren en Indiërs zijn met verbazingwekkend veel meer spelers en hebben nog geen eigen community. Zij zullen zeker voorgaan op ons. Ook Frans is in veel landen een officiële taal en vormt een grotere community als NL. 

Probleem is ook dat als ze communities blijven maken dat ze de engelse community ontzettend uitdunnen. Oftewel: je kan beter 1 grote sterke community hebben met veel macht dan 10 kleine community'tjes die zo klein zijn dat ze niet zoveel te zeggen hebben meer.

• Like 3

Probleem is ook dat als ze communities blijven maken dat ze de engelse community ontzettend uitdunnen. Oftewel: je kan beter 1 grote sterke community hebben met veel macht dan 10 kleine community'tjes die zo klein zijn dat ze niet zoveel te zeggen hebben meer.

Dat heb ik ook al gedacht. Kijk nu naar de Duitse community en het Duitse forum. Het is nagenoeg dood, maar de weinige actieve spelers zijn wel spelers die we niet op het EN forum zien of toch de meeste ervan. Met meer zulke kleinere communities valt de EN community uit elkaar en zit je mooi met x aantal dode communities.

Edited by falcosenna1

Prima hoor, geen probleem als je hem hier plaatst, maar we kennen je beter dan vandaag en we weten dat jij dat niet bent, dus is die foto niet real-photo-topic waardig

Niemand kent me hier. Waarschijnlijk weet je mijn naam niet eens.

I.Legend.I.. Wanneer komt nou de video dat je me gaat exposen op "Fake GiveAways"? Ik ben namelijk benieuwd hoe je daar bij komt en welke bewijzen je hebt.

Dat heb ik ook al gedacht. Kijk nu naar de Duitse community en het Duitse forum. Het is nagenoeg dood, maar de weinige actieve spelers zijn wel spelers die we niet op het EN forum zien of toch de meeste ervan. Met meer zulke kleinere communities valt de EN community uit elkaar en zit je mooi met x aantal dode communities.

Joost dat is idd waar. Maar waarom ze Mexico hebben snap ik echt niet.

Falco de Duitse community is niet inactief, juist heel erg! Ze hebben elke dag een event en heel veel Clan wars tournaments enzo.

En als de EN community in 10en is, dan denk ik dat het juist leuker woord want dan ben je met alleen Nederlanders.

I.Legend.I.. Wanneer komt nou de video dat je me gaat exposen op "Fake GiveAways"? Ik ben namelijk benieuwd hoe je daar bij komt en welke bewijzen je hebt.

Als de ''winnaars'' bekend hebt gemaakt.

Ik weet niets van je, maar alsnog hebben we voldoende informatie om te weten dat jij dat niet bent. Hou nu maar op erover want jij weet net zo goed als ik dat jij dat niet was. 

Joost dat is idd waar. Maar waarom ze Mexico hebben snap ik echt niet.

Falco de Duitse community is niet inactief, juist heel erg! Ze hebben elke dag een event en heel veel Clan wars tournaments enzo.

En als de EN community in 10en is, dan denk ik dat het juist leuker woord want dan ben je met alleen Nederlanders.

Zuid-amerika is één groot spaans + portugees continent. Door beiden brazilie en mexico te doen heb je dus een markt gecreeerd voor heel zuid-amerika

Als de ''winnaars'' bekend hebt gemaakt.

Ik ga de winnaars kiezen in een Live Stream dus ik heb echt geen idee hoe ik dat moet faken. Ik ga de random comment picker app gebruiken en opstarten terwijl ik stream. Maar good luck met de video! Ik zal hem liken.

Ik ga de winnaars kiezen in een Live Stream dus ik heb echt geen idee hoe ik dat moet faken. Ik ga de random comment picker app gebruiken en opstarten terwijl ik stream. Maar good luck met de video! Ik zal hem liken.

Dankje wel man!

• Like 1

Ik weet niets van je, maar alsnog hebben we voldoende informatie om te weten dat jij dat niet bent. Hou nu maar op erover want jij weet net zo goed als ik dat jij dat niet was. 

Die zin is erg dubbel.

-Ik weet niet van je

-"we" hebben voldoende informatie over je

:/

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...