Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Ey guys, ik vroeg me opeens uit het random af, welke Nederlanders hebben eigelijk spectator gehad of hebben nog spectator?

Misschien rare vraag, maar ik vroeg het mij opeens af -_- 

Hoi, ik ben een buyer en drop veel golds.

See you later elagator.

Klinkt veelbelovend hoor, maar ik zou zeggen, ala je toch buyd, zet je geld dan toch gewoon in op je garage ipv golds toch? 

Klinkt veelbelovend hoor, maar ik zou zeggen, ala je toch buyd, zet je geld dan toch gewoon in op je garage ipv golds toch? 

Mijn garage is al voldoende.

M2 Full-upgraded hulls (M3) ;      Horneth, hunter, titan

M2 Full-upgraded turrets (M3) ;   Ricochet, freeze, hammer (allemaal alternation).

----

En ja, ik ben ouder dan de gemiddelde tanker.

Edited by Dutchie

AH, M2 hulls en turrets en dat dan full MU,  klinkt veelbelovend maar het is gewoon waardeloos hoor, ik bedoel het is handiger om M3's up te graden toch? :x

Oh, echt heel erg interesant om te horen dat je ouder bent dan de gemiddelde tanker. Ik verbaas me waarom jij dat erbij zet. Je bedoeld ermee dat je echt geld verdient enz, of dat je gewoon serieus al ouder, wijzer en verstandiger bent? 

Edited by Electra

AH, M2 hulls en turrets en dat dan full MU,  klinkt veelbelovend maar het is gewoon waardeloos hoor, ik bedoel het is handiger om M3's up te graden toch? :x

Oh, echt heel erg interesant om te horen dat je ouder bent dan de gemiddelde tanker. Ik verbaas me waarom jij dat erbij zet. Je bedoeld ermee dat je echt geld verdient enz, of dat je gewoon serieus al ouder, wijzer en verstandiger bent? 

Normaal krijg ik te horen; noob buyer, van je pappie en mammie zeker enz. Vandaar dat ik het er even bijzet.  Dat jij meteen op je tenen bent getrapt... -.- Het spijt me.

Nu even ter informatie, ik kan nog lang geen M3's en wil toch snel rank-up.

groetjes,,

Okay, even terzijde ik ben helemaal niet op de tenen getrapt ofzo, ik vind het gwn raar dat je dat erbij zet snapt u :p

De meeste buyen wel eens toch? Ik doe dat zelf wel soms hoor.

Hoi, ik ben een buyer en drop veel golds.

See you later elagator.

Goed om te horen! Zou je zo vriendelijk willen zijn om ook voor mij 1K'tjes te droppen? :3

Goed om te horen! Zou je zo vriendelijk willen zijn om ook voor mij 1K'tjes te droppen? :3

Ach ja, als Dutchie toch bezig is, wil je voor mij ook wat droppen?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...