Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Ik :P

dacht ik al  ;)

proficiat voor je broer die het 5 hopelijk brobleemloos heeft gepaseert: wij krijgen nu de eerste lessen van industriemotoren en voolopig versta ik (zoels iedereen van men klas) maar de helft   :huh:

en onze leerkracht spreekt ons ook veel moed in door te zeggen dat er 4 van de 12 leerlingen iets zullen opblazen zoels een motor(op 400V)

2 van de 12 hun meettoestel zullen kapot maken 

en  er maar 2 van de 12 zullen slagen voor hun 1ste oefening :mellow:

• Like 1

dacht ik al ;)

proficiat voor je broer die het 5 hopelijk brobleemloos heeft gepaseert: wij krijgen nu de eerste lessen van industriemotoren en voolopig versta ik (zoels iedereen van men klas) maar de helft :huh:

en onze leerkracht spreekt ons ook veel moed in door te zeggen dat er 4 van de 12 leerlingen iets zullen opblazen zoels een motor(op 400V)

2 van de 12 hun meettoestel zullen kapot maken

en er maar 2 van de 12 zullen slagen voor hun 1ste oefening :mellow:

Bangmakerij. :p Mijn broer was er op alles door en het was zijn eerste jaar. Hij kwam van een andere richting en had nog nooit elektriciteit gehad. :p In het begin lijken de oefeningen moeilijk, maar je krijgt er steeds meer inzicht in. Je hebt dan ook heel veel praktijk neem ik aan. De oefeningen worden natuurlijk ook steeds moeilijker, maar dat komt wel goed. Zo zelfstandig mogelijk werken en als je vastzit, de leerkracht erbij roepen. :) Edited by falcosenna1

Met de sales ga ik Hunter M3 halen, maar ik wil er ook een turret bij hebben. Ik dacht aan rico of firebird omdat ze beide pretty OP zijn, iemand suggesties?

• Like 1

Met de sales ga ik Hunter M3 halen, maar ik wil er ook een turret bij hebben. Ik dacht aan rico of firebird omdat ze beide pretty OP zijn, iemand suggesties?

Ik zou eerder voor M4 gaan, bijna iedereen in EU2 heeft Zeus en Clay protection mudule tegen fire en rico. Dus je hebt er vrij weinig aan.

• Like 1

Ik zou eerder voor M4 gaan, bijna iedereen in EU2 heeft Zeus en Clay protection mudule tegen fire en rico. Dus je hebt er vrij weinig aan.

Legend heeft wel een punt. Hoge protectie tegen Ricochet en Firebird komt heel veel voor. :(

• Like 1

Ik ga proberen viking m4 te maken. :D

goede keuze jongen ;P

Ik zit te denken over thunder M4, maar dat is sowieso de meest gebruikte prot :x

(edit: ik bedoel dat de meesten goede prot tegen thunder heeft)

Edited by Electra

Welke dan? Thunder heb ik M4, Smoky, Freeze en Hunter  M3 die ik eventueel M4 zou kunnen maken.

goede keuze jongen ;P

Ik zit te denken over thunder M4, maar dat is sowieso de meest gebruikte prot :x

(edit: ik bedoel dat de meesten goede prot tegen thunder heeft)

Klopt, kom je erg veel tegen... Meeste van mijn schoten doen maar 400 damage, terwijl hij M4 is.

Welke dan? Thunder heb ik M4, Smoky, Freeze en Hunter  M3 die ik eventueel M4 zou kunnen maken.

Klopt, kom je erg veel tegen... Meeste van mijn schoten doen maar 400 damage, terwijl hij M4 is.

sws Viking, anders Smoky

sws Viking, anders Smoky

Hunter is beter !

Doe een hul als je al een turret hebt. :)

Zal een Hul en een Turret kopen, daarna zie ik wel hoeveel crystals ik over heb om Hunter te MU'en, zoals het er nu uitziet zo'n 100k :)

• Like 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...