Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Isida inderdaad, dat ding is overpowered en erg simpel te gebruiken.

Was OP, isida kan zichzelf niet meer healen door die domme update, ik wou m3 isida kiezen maar toen las ik de biografie ervan en er stond dat het  zichzelf niet meer kon healen.

Was OP, isida kan zichzelf niet meer healen door die domme update, ik wou m3 isida kiezen maar toen las ik de biografie ervan en er stond dat het  zichzelf niet meer kon healen.

Het killt je in no time. Het heeft de meeste damage van alle wapens.

• Like 2

Het killt je in no time. Het heeft de meeste damage van alle wapens.

Dat klopt, maar als je het slim speelt door afstand te nemen en steeds naar achter te gaan terwijl je schiet, win jij en als je freeze of firebrd hebt moet hem gewoon omcirkelen (wat ik altijd doe). Het is een sterk wapen ja, maar het heeft ook zijn downsides.

• Like 1

Dat klopt, maar als je het slim speelt door afstand te nemen en steeds naar achter te gaan terwijl je schiet, win jij en als je freeze of firebrd hebt moet hem gewoon omcirkelen (wat ik altijd doe). Het is een sterk wapen ja, maar het heeft ook zijn downsides.

Yup, het heeft zeker ook zijn nadelen. Je moet altijd dichtbij komen en dan kan je bijna niet anders dan zelf schade oplopen. De isidas die ik tegenkom gaan wel steeds full drug. De techniek om op afstand te blijven wordt hierdoor meteen weggeveegd.

• Like 1

Dit hele klote spel wordt tegenwoordig bepaald door drugs en Isida's dus ik ben er zelf maar eentje geworden. XP farming gaat razendsnel en de crystals stromen binnen; in vergelijking met andere wapens dan.

Zelfs als je hele team bestaat uit een stel stoeptegels kun je gewoon iedereen gaan healen in de base. Je team wordt om de haverklap beschoten en jij krijgt een mooi constante stroom XP... Zo pers je nog wat winst uit die battles.

Ik vind het een saai wapen dat niet al te veel inzicht vereist maar ik hark er de meeste crystals mee binnen.. neuh Isida blijf ik voorlopig nog wel even gebruiken.

• Like 1

Dit hele klote spel wordt tegenwoordig bepaald door drugs en Isida's dus ik ben er zelf maar eentje geworden. XP farming gaat razendsnel en de crystals stromen binnen; in vergelijking met andere wapens dan.

Zelfs als je hele team bestaat uit een stel stoeptegels kun je gewoon iedereen gaan healen in de base. Je team wordt om de haverklap beschoten en jij krijgt een mooi constante stroom XP... Zo pers je nog wat winst uit die battles.

Ik vind het een saai wapen dat niet al te veel inzicht vereist maar ik hark er de meeste crystals mee binnen.. neuh Isida blijf ik voorlopig nog wel even gebruiken.

Eens.

Begin het spel ook aardig saai te vinden nu.

Ook weer een ban.

• Like 1

Het is nog nooit zo unbalanced geweest. Letterlijk in meer dan 3/4 vd battles die ik kan spelen, heeft 1 team een enorm overwicht.

Precies! Ik kan 2 soorten battles spelen: 

1. Met mijn rank en lager; hier domineer ik en krijg ik dl's van 2/3 zoals ik de laatste jaren vrijwel altijd heb

2. Legend battles; iher mag ik blij zijn als ik mijn dl op 1 kan krijgen...

Er waren eerder altijd drugbattles waar beide teams gelijk waren, en je een spannende game had om wie zou winnen, nu is er idd vrijwel altijd een team met het overwicht.

Ook vind ik de turrets niet balanced, Isida is te OP en de range is achterlijk groot, Firebird met double damage killt je hoe dan ook, Magnums die de gameplay verpesten omdat je nog maar 2/10 van je hp over hebt zodra je spawnt...

Nog stees snap ik niet waarom overdrive is ingevoerd, ipv 1 of 2 druggers heb je nu een heel team dat omstebeurten elkaar overdrive geeft, waardoor je een constante stroom van fulldruggers hebt.

EN natuurlijk is de first aid kit verpest. 

Nice I Like The Paint :D

I think you mean the Dutch tanks in the mainpost, I got them from @splitterpoint :)

Edited by robbiealdo
  • Like 3

Gimme flying dutchman plis

~pic~

Here you go (you must watch it via YouTube, impossible via the forum because it contains content from the International Olympic Committee):

Edited by falcosenna1

Here you go (you must watch it via YouTube, impossible via the forum because it contains content from the International Olympic Committee):

But there's no Flying Dutchman :'c

een hoop kosten!!!

met een CLAAS kom je natuurlijk zulke dingen niet tegen :P  ;)

Aghja na 19.000 uur mag dat ook wel :D We gaan zuinig om met het spul. Dat maakt al meer uit dan het merk zelf. We rijden Newholland omdat de dealer dichtbij is.

Jullie rijden Claas?

Gaan we zo'n typische discussie starten welk trekker merk het beste is? xD anders meld ik me ook aan :D

Al moet ik zeggen dat een new holland inderdaad wel meer kosten dan opbrengst geeft.

A-j 'm in de sloot parkeert wel ja haha. Neuh disse staat altijd achter den mengwagen. Het duurste wat eraan gebeurd is was denk ik de hele motorkoprevisie een paar jaar terug; mocht men die omrekenen dan... Alles gaat hier per beunhaas haha.

• Like 3

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...