Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Ga je een waarschueing uitdelen? Wel lekker "membervriendelijk" om 't alvast over virtuoos te gaan hebben :P

We weten dat hij zo'n dingen doet, maar we doen er niks mee. Ik heb geen recht om tegen hem te zeggen wat hij wel en niet mag. (tenzij het in parkour battles is voor TDF)

Edited by Jens

We weten dat hij zo'n dingen doet, maar we doen er niks mee. Ik heb geen recht om tegen hem te zeggen wat hij wel en niet mag. (tenzij het in parkour battles is voor TDF)

Uiteraard, maar soms is het wel goed om op het imago te letten hé :)

• Like 1

happy paasfeest^^

Zeg, ik heb een vraagje. Hoe kan ik een plaatje/foto op het forum plaatsen, en dan de groote er zelf van bepalen..? Via een hosting sote krijg ik echt van die reuze picture's over de hele pagina. Ik snap er niets van :p

Dat moet mogelijk zijn, want vaak genoeg zie ik een plaatje van iets, verkleinde screen ofzo, voorbijkomen en ik kom er niet uit hoe dat werkt ._.

Edited by Electra

happy paasfeest^^

Zeg, ik heb een vraagje. Hoe kan ik een plaatje/foto op het forum plaatsen, en dan de groote er zelf van bepalen..? Via een hosting sote krijg ik echt van die reuze picture's over de hele pagina. Ik snap er niets van :p

Dat moet mogelijk zijn, want vaak genoeg zie ik een plaatje van iets, verkleinde screen ofzo, voorbijkomen en ik kom er niet uit hoe dat werkt ._.

Het forum heeft een ingebouwde functie waarmee je het formaat aan kunt passen. Image resize heet het, en het staat in het lijstje met bbcodes.
  • Like 1

Het forum heeft een ingebouwde functie waarmee je het formaat aan kunt passen. Image resize heet het, en het staat in het lijstje met bbcodes.

Ja dat gebruik ik meestal ook wel, maar 'k wist niet dat daar dan het formaat ook bij in moest :o (nou ja, dat ik het zelf erbij zou moeten zetten)

Edited by Electra

Ja dat gebruik ik meestal ook wel, maar 'k wist niet dat daar dan het formaat ook bij in moest :o

Je hebt daar twee plaatsen waar je wat kunt typen. In de eerste typ je een getal en in het tweede plaats je de link naar je afbeelding.

Je hebt daar twee plaatsen waar je wat kunt typen. In de eerste typ je een getal en in het tweede plaats je de link naar je afbeelding.

yup, ik lees er altijd snel overheen, maar die taal zeg... lijkt net grieks ofzo (niet dat ik weet hoe dat eruit ziet)

yup, ik lees er altijd snel overheen, maar die taal zeg... lijkt net grieks ofzo (niet dat ik weet hoe dat eruit ziet)

Dat is Pools..;p (vraag me niet waarom dat is)

Idd, vertel Davinson :)

Ik ben namelijk nog even sexy als eerder :P

Nee joh, veel sexier.

• Like 1

Ik ga even duidelijk maken hoe eSport special paints werken.

Gladiator: Dit krijg je vooral van XP BP skills.

Acid: Vooral Hard format skills, drugs on.

Gister zei ik dat ik ALLE Gladiators heb verslagen die me hebben uitgedaagd of die ik heb uitgedaagd in Hard format.

(Dit betekent niet direct dat ik 1e wordt met TOF)

Meestal verlies ik van Gladiators in XP BP in 1vs1.

Ohja nog een ding. Als je Gladiator hebt betekent niet direct dat je goed bent. Ik ken veel spelers die gladiator verdienen qua skills, maar die hebben niet de juiste contacten om in een goed team te komen, of ze kunnen niet via call communiceren, andere tijdzone etc. 

Ik ben meerde keren gevraagd om gladiator clans en tournaments te joinen maar wou het niet omdat het altijd stress opleverd. Vroeger deed ik nog wel eens met dat TOF lord of points mee ofs dat vond ik nog wel leuk. Vgm wass dat met indy :)

Maar ik zelf hou het lekker bij parkouren en andere clans etc joinen hoeft van mij niet meer want ik zou het dan puur doen voor de paints.

Als je eenmaal die gladiator hebt moet je vaak met je clan trainen etc. Ik vind het allemaal gestress en begin dr niet meer aan. Ik speel nu lekker voor mezelf. Maar ik speelde vandaag met je met m4 drug 2v2. Denk dat je wel goeie kans maakt met dat tournament.

• Like 1

Ik ben meerde keren gevraagd om gladiator clans en tournaments te joinen maar wou het niet omdat het altijd stress opleverd. Vroeger deed ik nog wel eens met dat TOF lord of points mee ofs dat vond ik nog wel leuk. Vgm wass dat met indy :)

Maar ik zelf hou het lekker bij parkouren en andere clans etc joinen hoeft van mij niet meer want ik zou het dan puur doen voor de paints.

Als je eenmaal die gladiator hebt moet je vaak met je clan trainen etc. Ik vind het allemaal gestress en begin dr niet meer aan. Ik speel nu lekker voor mezelf. Maar ik speelde vandaag met je met m4 drug 2v2. Denk dat je wel goeie kans maakt met dat tournament.

Dankjewel. Waren goede games

• Like 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...