Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Hallo mensen ik heb een vraag

Ik kreeg van een 'vriend' een account: Maaneas

Het was toen 5 blokken. Ik heb het gerankupt naar een ruitje, 5 goldboxes gepakt en voltage kit van 17,00 euro gekocht.

Hij heeft nu het wachtwoord verandert en wil hem niet teruggeven....

Hoe kan ik aankopen terugdraaien? of is dat niet mogelijk?

Het was toen 5 blokken. Ik heb het gerankupt naar een ruitje, 5 goldboxes gepakt en voltage kit van 17,00 euro gekocht.

Als het met paypal betaling is wel... Maar dat is tegen de game rules. Als je dat doet krijg je een permanent block. :/

En daarom is het dus slim om echt eerst even de regels van het spel te lezen.. Dan had je die €17 nog gewoon in je zak gehad.

r7q9SUj.png

Met Paypal kan je inderdaad je geld terug vragen..

Staat Tanki Online dan boven de wet om je vervolgens een perma block te geven, of zie ik dat verkeerd?

Precies dat, ze maken daar echt drama van. Als ze betaling annuleren, moet tanki gewoon terug nemen wat diegene gekocht heeft. Maarja, het is tanki.

Hier spreekt een ervaringsdeskundige ^)

Moest het nu nog mijn eigen schuld geweest zijn ok.

Precies dat, ze maken daar echt drama van. Als ze betaling annuleren, moet tanki gewoon terug nemen wat diegene gekocht heeft. Maarja, het is tanki.

Moest het nu nog mijn eigen schuld geweest zijn ok.

Uh ik weet niet hoe het is gegaan Jens, dus ik heb er verder ook geen woorden voor.

:D gewoon een random vraag... 'Sinds wanneer spelen jullie Tanki Online?'

Ik ben geloof ik in 2010/2011 begonnen :D

netjes hoor! lekker al acht jaartjes aan 't spelen ja? nice

Jup maar ik stop er binnenkort mee helaas ): Tanki Online is niet zoals het vroeger was. Veel vrienden van mij zijn al gestopt. Het is tegenwoordig alleen maar 'Pay2Win'.

Edited by Thunder-Bear

Jup maar ik stop er binnenkort mee helaas ): Tanki Online is niet zoals het vroeger was. Veel vrienden van mij zijn al gestopt. Het is tegenwoordig alleen maar 'Pay2Win'.

ach nee, een beetje optimistischer kan ook wel toch?

ik speel al 7 jaar tanki had een acc in legend met vriend nu speel ik vooral met dit acc helaas heb ik eerst heel veel geparkourddus heb ik maar 1.01 D/L maar ik heb gelukkig een clan Realms for legend alleen is het tegen woordig pay to win gelukkig doe ik missies elke dag dus... heb ik elke week mooi 3 containers.

ik speel al 7 jaar tanki had een acc in legend met vriend nu speel ik vooral met dit acc helaas heb ik eerst heel veel geparkourddus heb ik maar 1.01 D/L maar ik heb gelukkig een clan Realms for legend alleen is het tegen woordig pay to win gelukkig doe ik missies elke dag dus... heb ik elke week mooi 3 containers.

:D

Edited by Thunder-Bear
  • Like 2

Met Paypal kan je inderdaad je geld terug vragen..

Staat Tanki Online dan boven de wet om je vervolgens een perma block te geven, of zie ik dat verkeerd?

Het wordt als fraude gezien, omdat het heel makkelijk is om items te kopen, die te gebruiken en dan pas na n weekje of zo je geld terug te vragen. In het verleden werd hier veel misbruik van gemaakt, en ik vermoed dat dat de reden is dat ze het nu zo hard aanpakken. Ik geloof overigens niet dat je account direct bij de eerste ker geblokt wordt.

Volgende week 20+ graden!

Heerlijk, laat die zon maar komen! Vandaag valt het nog n beetje tegen helaas.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...