Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Het wordt als fraude gezien, omdat het heel makkelijk is om items te kopen, die te gebruiken en dan pas na n weekje of zo je geld terug te vragen. In het verleden werd hier veel misbruik van gemaakt, en ik vermoed dat dat de reden is dat ze het nu zo hard aanpakken. Ik geloof overigens niet dat je account direct bij de eerste ker geblokt wordt. Heerlijk, laat die zon maar komen! Vandaag valt het nog n beetje tegen helaas.

You guys are still experiencing winter? It's hot here in Pakistan. I hate summer

Het wordt als fraude gezien, omdat het heel makkelijk is om items te kopen, die te gebruiken en dan pas na n weekje of zo je geld terug te vragen. In het verleden werd hier veel misbruik van gemaakt, en ik vermoed dat dat de reden is dat ze het nu zo hard aanpakken. Ik geloof overigens niet dat je account direct bij de eerste ker geblokt wordt.

Daar zit inderdaad ook wel weer wat in..

Ik geloof overigens niet dat je account direct bij de eerste ker geblokt wordt. Heerlijk, laat die zon maar komen! Vandaag valt het nog n beetje tegen helaas.

Account wordt meteen 1e keer geblockt, maar Flyer heeft hem weer terug. Don't ask how  :ph34r: 

You guys are still experiencing winter? It's hot here in Pakistan. I hate summer

No, we're past that now, but it's been mostly cloudy for the last couple of weeks.
  • Like 1

ik speel al 7 jaar tanki had een acc in legend met vriend nu speel ik vooral met dit acc helaas heb ik eerst heel veel geparkourddus heb ik maar 1.01 D/L maar ik heb gelukkig een clan Realms for legend alleen is het tegen woordig pay to win gelukkig doe ik missies elke dag dus... heb ik elke week mooi 3 containers.

sorry was vanaf mijn 7de ben nu 13

Haha klopt ja, 'k zag het nog voorbijkomen 

Had het gelezen ja. Ben blij dat ik nog wel gewoon buiten gespeeld heb.

Tsjonge, die tijd he... heel vroeger, toen jij nog klein was :P

Edited by Electra

Kun je dit nog serieus nemen...  <_>

Tja, wat moet ik daar nu eens van zeggen.. :ph34r:

Had het gelezen ja. Ben blij dat ik nog wel gewoon buiten gespeeld heb.

Ben blij dat wij nog geen PC hadden toen ik jong was..;p Speelde bijna altijd buiten, heerlijk!

Op pad met deze dikke 6 cilinder

6fcymh.jpg

T vervelende aan tractors vind ik dat ik alleen bij de pedalen kom als ik op het puntje van mijn stoel zit. Als de weg dan een beetje hobbelig is, kun je je voorstellen wat het effect is om mijn snelheid.  :lol:

Poah das een mooi ding xD

Kijk dat is pas een merk :P mooi beest :D

Joah Bliksums dik; rookt ook mooi!

T vervelende aan tractors vind ik dat ik alleen bij de pedalen kom als ik op het puntje van mijn stoel zit. Als de weg dan een beetje hobbelig is, kun je je voorstellen wat het effect is om mijn snelheid.  :lol:

Kan je de stoel niet instellen? :D

tractors

tractor?!

TREKKER

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...