Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

On 11/30/2022 at 5:22 PM, Lennard said:

Na een half jaar vraag ik het nog maar een keertje, maar zijn er nog mensen hier die spelen? ?

Ik kom weer even kijken, vooral xp/bp spelen, maar ik kan me voorstellen dat de NL playerbase drastisch gedaald is sinds Tanki niet meer in NL gespeeld mag worden :/

• Like 1
  • Saw it 1

On 2/19/2023 at 2:38 PM, joostcool said:

Ik kom weer even kijken, vooral xp/bp spelen, maar ik kan me voorstellen dat de NL playerbase drastisch gedaald is sinds Tanki niet meer in NL gespeeld mag worden :/

Een aantal van ons zijn nog regelmatig online. Er is ook een discord server waar veel nederlanders (en belgen) in zitten, mocht je geïnteresseerd zijn zie onderstaande link

https://discord.gg/ctrHsdUR

• Like 2

tanki is, om het zo maar te zeggen, een zooitje ongeregeld geworden. alhoewel ik altijd nog wel een beetje actief blijf haha

joostcool lang niet gezien jongen, hoe is het? lennard ouwe beukerd. 

Edited by 1325783
  • Saw it 1
  • Agree 1

On 3/15/2023 at 3:22 PM, Piet said:

lennard ik ben volgende week in je woonplaats kom meeten!

Wat ontzettend gezellig! Hopelijk heb je een fijne dag in de mooiste stad van Nederland!

On 3/15/2023 at 7:03 PM, Lennard said:

Wat ontzettend gezellig! Hopelijk heb je een fijne dag in de mooiste stad van Nederland!

het was geweldig in zwollywood lennard! ik ben niet verder geweest dan het politiebureau maar het voelde erg rustgevend, prachtige wegen en ook gebouwen. keep the spirit! 

• Haha 2

Nog iemand in leven hier? 

Ff serieus, die hovering hulls zijn zo enorm rot.. verziekt echt heel de game.

On 6/4/2023 at 2:36 PM, Robbie said:

Nog iemand in leven hier? 

Ff serieus, die hovering hulls zijn zo enorm rot.. verziekt echt heel de game.

Ondertussen is er wel meer mis met dit spel. Hovering hulls valt wat over te zeggen, maar heb over dingen als augments of de constante server crashes. 

Er is een NL TO discord server, als je wil hier link https://discord.gg/ctrHsdUR

On 6/4/2023 at 6:01 PM, BloodPressure said:

Ondertussen is er wel meer mis met dit spel. Hovering hulls valt wat over te zeggen, maar heb over dingen als augments of de constante server crashes. 

Er is een NL TO discord server, als je wil hier link https://discord.gg/ctrHsdUR

image.png?width=796&height=640

Edited by M_a_k_a_v_e_l_i

Voor de mensen die dit topic nog volgen: goed nieuws!

Tanki wordt weer speelbaar in NL en BE nadat de 'Container System update' is geïntroduceerd! Kunnen we eindelijk weer spelen zonder een VPN te gebruiken ?

• Like 1

On 12/17/2023 at 8:52 PM, Tokkie said:

@Lennard  vanaf wanneer wordt het weer speelbaar? Per 1 januari of weet je nog niet ongeveer wanneer het precies is?

Er is helaas nog geen specifieke datum bekend. Het zal niet lang meer duren 

On 12/19/2023 at 8:09 AM, Tokkie said:

Wat is de reden waarom dat niet is toegestaan? Dacht dat we (in Nederland) vrijheid van meningsuiting hebben

In Nederland hebben we dat zeker ?
Maar hier op forum en in de game is het niet toegestaan, staat in de game regels

Oh ok, wist ik niet maarja heel veel mensen weten het niet denk ik.

Is het ook nog (binnenkort) in de wekelijkse V-LOG's te horen dat de game weer speelbaar wordt in NL en BE? 

On 12/19/2023 at 7:11 PM, Tokkie said:

Is het ook nog (binnenkort) in de wekelijkse V-LOG's te horen dat de game weer speelbaar wordt in NL en BE? 

Ik verwacht niet dat ze het nadrukkelijk gaan vertellen in de Vlog

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...