Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

doen we het zo :D: 1.gifgroen LOL

2.nou ik heb geen huisdier.. :mellow:

3.links

4.wel gedaan maar een demostratie??? lukt niet.. :lol: :lol: :lol:

wow, ik kom er ook pas achter dat dit bestaat. Hoi iedereen!

Welkom in het Dutch topic ;)

oke hoe dom ben ik... ik zit voor het eerst op het forum -_- en weet niet hoe je een bericht beantwoorden moet! :P :lol: :D :o B) :unsure: :wacko: :blink: ;)

Klik op ''quote''  helemaal rechts van het bericht waar je op wil reageren

3.links

._.

3.links

Links? Nice... Zijn weinig mensen links zijn dus ik voel me speciaal :P Edited by Mr.SV.ENS

Hahhahw

Zo dom zijn we ook weer niet ;(

''linkerhand'''nee echt joh...

Ik dacht anders eerst dat het een rechterhand was, gelukkig stond eronder dat het een linkerhand was :blink: Edited by joostcool

Misschien LIEGEN jullie wel; Misschien zijn jullie juist RECHTSHANDIG?!

Ohhja Robbie, er zit profanity in je post... dat w woord moet je even vervangen door podverdikkie.

Geloof me, ik ben linkshandig... Is je vertrouwen in de maatschappij al zo geschaad dat je denkt dat mensen zelfs over of ze links or rechtshandig zijn liegen op het internet? :P

Haha tja...

Om gewoon te rijden gebruik ik wasd ,  maar als ik het turret moet draaien tijdens rijden gebruik ik ff de pijltjestoetsen

Njah, ik ben ook links :D dan vraag ik wel af hoe jullie de toetsen gebruiken om te spelen, want linkerhand bij pijltjes is armen kruisen xD

Ik ben koel en speciaal oke, ik schrijf met links maar ik doe de rest zowat allemaal met rechts, ik heb ook sommige dingen dan weet ik niet of ik nu beter links of rechts kan gebruiken (bijv. met gooien van een bal of een frisbee ofzo) Ook met voetbal kan ik beter met rechts, hoewel mn linker niet veel slechter is (voor de voetballers hier, ja, ik ben tweebenig  :ph34r: )

Met tanki zit ik dus ook gewoon met mn rechterhand op de pijltoetsen en met mn linkerhand bij zxc en spatie. Hoewel dat nu lastig gaat omdat mn linkerpijltoets kapot is  :(  XP is nog nooit zo moeilijk geweest.  :lol:

Edited by Mr.SV.ENS

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...