Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Lol, echt precies wat ik wilde vermijden: Ik had al tijdens de double fund week iets van 10 MU's gedaan wat me zo'n 50000 kristallen kostte. Blijkt nu opeens dat ik het 2x goedkoper kon krijgen.

Das echt balen, maarja, geen Mammy m3 voor mij :(

Maar ja, boeien. Wat ik nu probeer te doen is Goat Simulator op mijn Mac te krijgen :P

Nog nooit van gehoord, wat is dat? O.o Ik ken spellen zoals bus simulator en bus simulator, en goat is geit.... is dat een geitenboederij ofzo?

Het is een spel waarbij je een geit bent en je zoveel mogelijk punten moet halen door allemaal dingen te slopen en trukjes te doen.

Het is niet heel realistisch.

Nog nooit van gehoord, wat is dat? O.o Ik ken spellen zoals bus simulator en bus simulator, en goat is geit.... is dat een geitenboederij ofzo?

Ken je flappy bird? Het zit in die richting - totaal nutteloos en raar en debiel spel dus ;) Zoals je op die screen van Letchik ziet, hij moet een front of backflip doen met een geit, denk dat je het niveau nu wel in kan schatten :P

Ik moet zo naar school , 2 uur les daarna naar een zandsculpturen tentoonstelling , en vanavond dinner met de klas, lekker druk dus :3

Yup, maar als je als 6-jarige al heeft volwassen bent, kun je als 6 jarige ook chatmod worden. Maturity is gewoon belangrijk

Ahh nice, piano... dat had ik altijd al willen doen; ik moet nog even doorsparen.  :lol:

Ik speel zelf bas gitaar, en drums.

Edited by splitterpoint

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...