Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Nou ja... vorige keer hadden we gewoon een 25% sale, verspreid over enkele dagen.

Ja dat was ook al zo'n fail, iedereen dacht dat ze de ene dag dat wapen en die hull voor bijv 20% zouden doen, dan weer een dag met 35% enz. omdat ze het verdeelden, was het gewoon 25% op alles alleen sommige mensen moesten langer wachten  <_<

Goeiemorgen! 

Het is 2:40 op dit moment... i.v.m. moederdag; zal ik mijn moeder nu een ontbijt op bed verzorgen?  :lol:

Moet maar niet...

Fijne moederdag iedereen.

Ook even langs die hippe oma's, tantes en weet ik veel wie gaan hé?

(tekentje op de e moet de andere kant op, maar ik ben even vergeten hoe ik dat moet doen... en ik heb absoluut geen zin om dat nu uit te zoeken.)

Edited by splitterpoint

lekker nummer hoor :) ikzelf luister veel ukf dubstep.

Ik veel naar Nocopyright sounds , als er dan een mooi lied bij zit kan ik hem ik een video gebruiken bv :P (omdat het no copyright is)

Ohhja, Ik heb dat wel eens geluisterd... en het had wel wat weg van het geluid van beton boren, motorzagen en schuurmachine's.  :blink:

En vergeet niet de cementmolen :)

Iedereen !! Ik ga vanavond rank party in stadium houden !! Kwart voor 9 tot halff 10 daar tussenin.

Ps het komt op youtube

Altijd die leuke, saaie standaard party's.. Doe eens gek en ga rank up in osa of whatever xD of ga gewoon niet rank up in plaats van die super leuke feestjes in stadium. -_-

Wij moeten nog even lekker door posten mannen( en vrouwen..), als we ooit nog de meeste posts willen.. (van de conversatie )lekker veel posten dus. Bijv. om ieder uur: 1:00, 2:00 etc. moet je 'ding dong' posten, als je het op de exacte tijd (dat het ..:00 weer geeft, seconden worden niet mee gerekend) EN je moet OOK als eerste zijn, krijg je 1 punt. Wie de meeste punten krijgt; yaay!

• Like 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...