Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Hmm... als je naar je configuratiescherm gaat > netwerk en internet > internet opties > verbindingen > LAN instellingen >>

Staat hij op Instellingen automatisch detecteren?

Hmm... als je naar je configuratiescherm gaat > netwerk en internet > internet opties > verbindingen > LAN instellingen >>

Staat hij op Instellingen automatisch detecteren?

Nopes, maar nu wel. Kan misschien dat de oorzaak zijn? En heb je misschien nog meer opties die ik kan doen als het niet helpt?

Update: Geen verschil gemerkt, nog steeds het zelfde probleem..

Edited by lnstantly

Waarom zegt iedereen dat sky128 hun vriendin is? En wie is haider?

loollll

De echte Sky is gemaakt door een jongen. Toen die ene poos niet meer speelde ging zijn zusje/nichtje spelen. Nu speelt de jongen er weer op , maar heel veel denken dat er nog steeds een meid op speelt. Haider is een gast ._.

Toen ik bezig was met het downloaden van iets, zag ik dat mijn internet elke keer om de zoveel minuten/secondes uitviel. In de onderstaande tabel zie je een overzicht. Zoals je kunt zien, heb ik een paar secondes geen internet en daarna heb ik ineens wel weer (heel) goed internet. Ik snap echt niet hoe dit komt, of wat de reden hiervan is. Dit probleem heb ik echt nooooit eerder gehad. Dit probleem is nu al 5 dagen bezig alleen op mijn laptop <_<. De laptop/computer/telefoons hebben dit probleem niet, alleen ik :mellow:. Dus het probleem ligt niet aan de modem (denk ik). Het zou echt super zijn als iemand met een goede optie kwam om dit probleem te verhelpen. Wat mij allemaal verteld is om te doen heeft allemaal niet geholpen; modem resetten, LAN driver updaten/herinstalleren, Windows Firewall uitschakelen, Antivirus verwijderen etc.

2z5lzlh.png

Edited by lnstantly

Toen ik bezig was met het downloaden van iets, zag ik dat mijn internet elke keer om de zoveel minuten/secondes uitviel. In de onderstaande tabel zie je een overzicht. Zoals je kunt zien, heb ik een paar secondes geen internet en daarna heb ik ineens wel weer (heel) goed internet. Ik snap echt niet hoe dit komt, of wat de reden hiervan is. Dit probleem heb ik echt nooooit eerder gehad. Dit probleem is nu al 5 dagen bezig alleen op mijn laptop  <_<. De laptop/computer/telefoons hebben dit probleem niet, alleen ik :mellow:. Het zou echt top zijn als iemand met een goede optie kwam om dit probleem te verhelpen. Wat mij allemaal verteld is om te doen heeft allemaal niet geholpen; modem resetten, LAN driver updaten/herinstalleren, Windows Firewall uitschakelen etc.

2z5lzlh.png

mischien komt het omdat je iets aan het downloaden was ik had dat ook een keer

Edited by r_davinson46463a0

mischien komt het omdat je iets aan het downloaden was ik had dat ook een keer

Nopes, ligt het niet aan. Want als ik op het internet surf, zie ik dat die af en toe een paar secondes uitvalt en weer reconnect.

Wie heeft hier veel verstand van modems etc? Nou ik heb een probleem. Sinds 3 dagen geleden doet mijn internet héél raar. Mijn internet valt echt gewoon om de zoveel tijd een paar seconden uit. Ik had gisteren bijgehouden hoe vaak mijn internet uit viel, nou in 10 minuten viel de wel 8x uit. Ik heb echt alles gedaan; modem gereset, terug op fabrieksinstellingen gezet, kabels verwisseld, LAN driver geupdate echt alles maar niks heeft tot nu toe geholpen. Mijn laptop geeft aan dat ik gewoon internet heb (5 volle strepen, rechts in de hoek) terwijl dat helemaal niet zo is. Hééél soms komt er ook zo'n gele driehoekige bordje met een uitroepteken bij m'n verbinding als ik m'n laptop opstart en dan gaat ie weer weg na paar seconden. Dit probleem is alleen op mijn laptop, en ik weet echt niet hoe ik dit moet fixen. Dit probleem heb ik echt nooit eerder gehad. Ik heb heel het internet afgespeurd, maar kon niks vinden. Mijn modem is een Thomson TG712. Ik had al een topic aangemaakt, maar heb niet de juiste antwoord gekregen. Hoe kan ik dit probleem fixen? Iemand, opties? :mellow:

Als je gewoon je router reset, door de knop 10 seconden ingedrukt te houden. Dan zal alles na 2 minuten weer moeten werken.

Als je gewoon je router reset, door de knop 10 seconden ingedrukt te houden. Dan zal alles na 2 minuten weer moeten werken.

Heb ik al zovaak gedaan

Dat werkt meestal wel ja. ^

Check ook je kabels naar de router even; gebruik je de juiste (bijgeleverde kabels) voor die router?

Ohh en even naar apparaatbeheer > netwerkadapters > LAN blabla nog wat (is voor mij Realtek, kan voor jou anders zijn)

rechter muisknop > installatie ongedaan maken (verwijder de stuurprogramma's niet)

Klik dan op actie > zoeken naar gewijzigde apparaten.

Windows zal nu zoeken naar nieuwe stuurprogramma's.

Als het goed is zal jou verwijdering opgemerkt worden, en installeert ie ze weer.

Je bent dan wel je netwerksleutel kwijt.  :P

Nopes, ligt het niet aan. Want als ik op het internet surf, zie ik dat die af en toe een paar secondes uitvalt en weer reconnect.

hhhmmm...ik weet niet zoveel over computers en dus wat feli zei:koop een nieuwe computer :P

Edited by r_davinson46463a0

Dat werkt meestal wel ja. ^

Check ook je kabels naar de router even; gebruik je de juiste (bijgeleverde kabels) voor die router?

Ohh en even naar apparaatbeheer > netwerkadapters > LAN blabla nog wat (is voor mij Realtek, kan voor jou anders zijn)

rechter muisknop > installatie ongedaan maken (verwijder de stuurprogramma's niet)

Klik dan op actie > zoeken naar gewijzigde apparaten.

Windows zal nu zoeken naar nieuwe stuurprogramma's.

Als het goed is zal jou verwijdering opgemerkt worden, en installeert ie ze weer.

Je bent dan wel je netwerksleutel kwijt.  :P

Ja, ik gebruik de juiste kabels en ze zitten er goed in.

Gedaan, kijken of dit het probleem oplost. Zo niet, heb je dan meer opties om te doen?

Update: Blijft nog steeds af en toe uitvallen. Weet gewoon echt niet wat ik moet doen, word hier zo gek van :(

hhhmmm...ik weet niet zoveel over computers en dus wat feli zei:koop een nieuwe computer :P

Moet het nog met deze laptop doen, hopelijk krijg ik zo snel mogelijk een nieuwe.. <_<

Edited by lnstantly

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...