Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Lol

Was al een poosje geleden dat het populair was xd

yep al die mensen die niet 100% waren die maar gewoon zelfmoord pleegde alleen maar omdat ze flappy bird te moeilijk vonden ofzoiets Edited by r_davinson46463a0

Flappy bird is gestopt omdat mensen op twitter zeggen: dit spel is stom en dom!! Als je het niet stopt plegen wij zelfmoord ! De maker trekte daar eerst niet van aan maar een paar dagen later gingen die mensen gwn ECHT zelfmoord plegen die man werd bang en hij stopte de game die vent was ook nog eens kei rijk! Hij verdiende 50k $ per dag :o nu naapen die noobs flappy bird soals floppy bird (die ik nu heb maar wel leuk is :p) en big bird enzo voort je kunt volgens mij de orginiale nog kopen maar die is DUUR! Gwn niet normaal... zo nu weet je het ff uitrusten lol

Lol das echt al heel lang weg da flappy bird. Maar het werd gestopt omdat de maker ervan geen aandacht wilde, en het spel mensen agressief maakt, deprisief en wanhopig (mensen hebben er idd zelfmoord voor gepleegt).

Ik had het gedownload en kwam tot 81 :p maar mn vriend heeft het als 1 april grap verwijderd :( maar als wraak heb ik zn achterband leeg laten lopen haha.

En davinson je kan de app niet meer downloaden...

En kga morge op vakantie naar normandie :D

Lol das echt al heel lang weg da flappy bird. Maar het werd gestopt omdat de maker ervan geen aandacht wilde, en het spel mensen agressief maakt, deprisief en wanhopig (mensen hebben er idd zelfmoord voor gepleegt).

Ik had het gedownload en kwam tot 81 :p maar mn vriend heeft het als 1 april grap verwijderd :( maar als wraak heb ik zn achterband leeg laten lopen haha.

En davinson je kan de app niet meer downloaden...

En kga morge op vakantie naar normandie :D

waar is dat? Ja maar ik zag wel op het internet dat ze dat spel nog verkopen voor een paar diuzend $__$

Das dan denk nep. Of het zijn mobielen die je dan moet kopen met het spel er nog op. Maar als je het nog kan kopen dan gaat het geld naar de maker. Maar die heeft zich helemaal afgesloten van het spel dus hij geeft ook geen toestemming om het te verkopen.

En normandie ligt in frankrijk. Waar ook d-day plaats vond :o

Das dan denk nep. Of het zijn mobielen die je dan moet kopen met het spel er nog op. Maar als je het nog kan kopen dan gaat het geld naar de maker. Maar die heeft zich helemaal afgesloten van het spel dus hij geeft ook geen toestemming om het te verkopen.

En normandie ligt in frankrijk. Waar ook d-day plaats vond :o

das awesome hoeland blijf je daar?

Veel plezier in Frankrijk! 

bah geschiedenis... en wrm 2 weken das eigenlijk gwn zonde wrm geen 6 weken?

Omdat zijn ouders misschien daar maar 2 weken willen blijven en het wel genoeg vinden. Ik heb dat nog nooit iemand horen zeggen, dat het ''zonde'' is om daar ''maar'' 2 weken te blijven. 

Edited by Faced

Stel je eens voor je gaat bijvoorbeeld naar croatie waar je oma woont en je kijkt er echt naar uit terwijl je daar bedenk je dat je daar maar 2 weken kan blijven terwijl je daar bent heb je het naar je zin je hebt vrienden gemaakt je kent meer mensen enovoort nu zijn de 2 weken voorbij en je wilt echt niet naar huis zo leuk had je het dan is het wel wat zonde terwijl je daar 6 weken kon blijven zonde toch?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...