Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

als kammerslaier je invite tot een skyscrapers ctf pro battle ga erin dan gaat zij en ik tegelijk rank up OP die toren :D

Wanneer dan?

Wie willen er allemaal in het tanki groepsgesprek op whatsapp pm me dan ff je nummer. Er zitten er al bijna 10 in :D

Nee dankje, geen vreemden in mijn privé contacten

Mhm, wacht eens even... jij krijgt hogere FPS in Standalone toch?

Stel je de opname FPS in die recording settings dan ook bij?

Ik zou geen hogere FPS instellen dan jouw computer daadwerkelijk opneemt, want dat is een beetje nutteloos.  :P

Nopes, daar ligt het niet aan. Het ligt echt aan Standalone Flash Player. Als ik het filmpje wil bekijken die ik via Standalone Flash Player heb gefilmd, lagt ie als de PIEP. En als ik het filmpje wil bekijken die ik bijvoorbeeld via Google Chrome heb gefilmd, lagt ie niet, maar daalt m'n FPS. Dus het ligt niet aan Action Mirillis.. (denk ik)

Dit zijn de instellingen van m'n Action Mirillis:

k2b5m9.png

Edited by lnstantly

Nopes, daar ligt het niet aan. Het ligt echt aan Standalone Flash Player. Als ik het filmpje wil bekijken die ik via Standalone Flash Player heb gefilmt, lagt ie als de PIEP. En als ik het filmpje wil bekijken die ik bijvoorbeeld via Google Chrome heb gefilmd, lagt ie niet, maar daalt m'n FPS. Dus het ligt niet aan Action Mirillis.. (denk ik)

Hoi JLR. Ik denk dat het probleem waarschijnlijk al opgelost is. Je wilt toch Tanki Online opnemen?

Zo ja, dan moet je niet het vak met de controller erin aanvinken. Deze is puur voor console én PC games bestemd.

Voor Tanki Online moet je de middelste nemen. TO is een webbrowsergame vandaar.

Dus vink aub de monitor met het mozaik erin aan.

Probeer dat eens en ik denk dat het opnemen dan gaat zoals het moet: goed. :)

Edited by Lord-of-the-Snipers

Hoi JLR. Ik denk dat het probleem waarschijnlijk al opgelost is. Je wilt toch Tanki Online opnemen?

Zo ja, dan moet je niet het vak met de controller erin aanvinken. Deze is puur voor console én PC games bestemd.

Voor Tanki Online moet je de middelste nemen. TO is een webbrowsergame vandaar.

Dus vink aub de monitor met het mozaik erin aan.

Probeer dat eens en ik denk dat het opnemen dan gaat zoals het moet: goed. :)

Ik speel Tanki Online op Standalone Flash Player, niet op een webbrowser. Even testen of de middelste optie nut heeft :P

UPDATE: Nopes, heeft ook geen nut. Ik bedoel dat het filmpje zelf lagt hé, als ik het wil bekijken die ik via Standalone Flash Player heb gefilmd.

Edited by lnstantly

Ik speel Tanki Online op Standalone Flash Player, niet op een webbrowser. Even testen of de middelste optie nut heeft :P

UPDATE: Nopes, heeft ook geen nut. Ik bedoel dat het filmpje zelf lagt hé, als ik het wil bekijken die ik via Standalone Flash Player heb gefilmd.

Ook al gebruik je Standalone Flashplayer: heb je ook al iets opgenomen met de middelste monitor/mozaik knop?

Probeer dat dan aub eerst eens en speel dat dan eens af. Zo neem ik nl. wel op.

Wil dat ook niet dan weet ik het ook niet meer.

Nou, hoe dan ook...trusten! :)

Ook al gebruik je Standalone Flashplayer: heb je ook al iets opgenomen met de middelste monitor/mozaik knop?

Probeer dat dan aub eerst eens en speel dat dan eens af. Zo neem ik nl. wel op.

Wil dat ook niet dan weet ik het ook niet meer.

Nou, hoe dan ook...trusten! :)

Jep heb geprobeerd en nog steeds zelfde probleem, nja... Weltrusten :)

a4322s.jpg

Misschien (ok, heel misschien) helpt het om er wat extra memory bij te plaatsen. Dus ipv 4 GB naar 8 GB.

De interne video"kaart" op je i3 processor krijgt dan ook meer geheugen toebedeeld.

Of dat kan bij jou Samsung laptop weet ik niet, maar vaak is er wel ruimte voor extra memory.

(het bijplaatsen van RAM is de goedkoopste manier om een computer te upgraden)

Met een gratis programma als Speccy zie je gelijk wat voor geheugen er in zit en of je een of twee memorybanks hebt.

Bij twee zou je een identieke bij kunnen plaatsen, bij één memorybank zul je er één van 8 GB memory in moeten plaatsen.

Dit laatste kan meestal wel, wel even checken.

De gegevens van Speccy (of CPU-Z) heb je nodig om het goede geheugen te bestellen.

Hoeft niet perse Samsung memory te zijn, vaak zit dat er ook niet eens in.

Kingston, Transcend etc. is ook goed. Als ze maar overeenkomen.

Wederom het is maar een idee en of het zou helpen weet ik echt niet.

Edited by Lord-of-the-Snipers

Geen idee of dat helpt, mja ik ga niet aan m'n laptop klooien ^ :P

Hopelijk heeft Splitterpoint nog wel een goede en vooral meer zekere oplossing voor je.

Deze nerd geeft het op. Het werd toch al vééls te spannend voor de meesten op dit topic! :D

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...