Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

hoe stuur ik mijn "video of the week"naar tanki op?

ik heb al geprobeerd die link via google te vinden (video@tankionline) maar ik kon het niet vinden :/

kan iemand snel helpen?

Als eerst moet je je filmpje op een YouTube kanaal uploaden. Als ie geupload is, moet je de link van de video kopieëren en plakken in de mail en dan naar video@tankionline.com mailen met je Tanki naam erbij Edited by lnstantly
  • Like 1

wow 1 miljoen 0.o hoeveel crystallen heb jij?

85000 of zoiets...  ik weet gewoon niet wat ik ermee moet kopen. Mijn droomtank is viking-rico m3 Rock, maar dat is voorlopig nog even buiten bereik. En ik heb wel een paint nodig, dus dat wordt Jaguar.

Hallo, ik ben geen Nederlands Ik ben Israëlisch, maar ik denk dat Nederland mooi land, en ik denk dat Nederlandse taal koel en nu ben ik het leren. Als je vraagt ​​wat mijn Nederlands slecht - ik gebruikte Google Translate. Misschien een van jullie me helpen om Nederlands te leren

ik wil wel

Hallo, ik ben geen Nederlands Ik ben Israëlisch, maar ik denk dat Nederland mooi land, en ik denk dat Nederlandse taal koel en nu ben ik het leren. Als je vraagt ​​wat mijn Nederlands slecht - ik gebruikte Google Translate. Misschien een van jullie me helpen om Nederlands te leren

ik wil wel

Je hebt wel cursussen nederlands bij jou in de buurt; ik denk dat je daar veel beter af bent dan hier op een online game - forum. 

Yesss, 50% korting op Tankmen's Day!! Dit zijn de dingen die ik ga kopen: Isida M3, Smoky M2, Thunder M3, Shaft M2/M3, Wasp M3, Hunter M1/M2, Viking M3, Dictator M1/M2, Titan M1/M2, Emerald, Irbis en Jade. Wat gaan jullie kopen? :P

Ik heb helemaal niks gekocht. :p Ik spaar mijn cry nog even tot er een MU-discount komt.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...