Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Dan zal vast mijn favoriete game mode XP ook verdwijnen omdat het dan 'anders' spelen is door de graphics etc. Achja, we zullen zien :)

Dat denk ik niet hoor, graphics zullen anders zijn, maar de physics zullen nagenoeg hetzelfde blijven.

Het spel hoeft geen compleet nieuwe physics engine te maken omdat Unity deze bestaande ook kan gebruiken.

Mooi je bent er weer, kun je nu die verschrikkelijke main-pagina lay-out updaten?  :lol:

Ik was er al een hele poos :D

Ik zit liever op deze :3

Tja als je een mooi design hebt ofzo kan je het altijd zeggen :rolleyes:

...mag ik er ook bij... :( :(

Tuurlijk :P

...mag ik er ook bij... :( :(

Nee!                                                                                                                                                                                     grapje

Malle jongen... :P

• Like 1

Ik denk eraan om trollfilmpjes van Tanki te maken , maar ik heb ideeen nodig :3

Hebben jullie die?

Poep mijnen op iemand, naar mijn mening één van de mooiste kills die je kunt maken. 

Nice ;D

Bedankt! 

Edited by splitterpoint

Unity is best veelzijdig, volgens mij kunnen ze alle physics codes zo overzetten op de Unity engine.

Qua textures/kleuren dingetjes heb je gelijk; maar ook als de Unity versie uit komt, blijft de flash versie bestaan, althans voor enige tijd. 

Denk je dat het echt dit jaar komt? of t zelfde als 2.0? blijven uitstellen en dan tog  maar schrappen :x

Denk je dat het echt dit jaar komt? of t zelfde als 2.0? blijven uitstellen en dan tog  maar schrappen :x

Ik heb er niet zo'n goed gevoel over, want de laatste tijd horen we er echt NIKS over. Ze laten niks in de V-LOG's zien over de Unity versie wat ze normaal gesproken wel altijd deden (denk ik). Als ze nou wat dingen afhebben, dan kunnen ze er wat over vertellen/laten zien, toch?

Edited by lnstantly

Ik heb er niet zo'n goed gevoel over, want de laatste tijd horen we er echt NIKS over. Ze laten niks in de V-LOG's zien over de Unity versie wat ze normaal gesproken wel altijd deden (denk ik). Als ze nou wat dingen afhebben, dan kunnen ze er wat over vertellen/laten zien, toch?

Tanki van nu lijkt me leuker.

Eerlijk gezegt lijkt het me niks.

Tanki van nu lijkt me leuker.

Ikr

Toch vond ik het maanden geleden nog leuker , nu is vanalles veranderd met drugs , je kan niet ff voor 500 crys een pro battle in , allemaal van die kleine dingen die het toch helemaal kunnen verpesten.

Unity lijkt mij juist geweldig!

Alles hierna a.u.b. met een korrel zout nemen want veel is gewoon giswerk.

Niemand behalve de Developers van TO die het echt weet.

Ik heb er zelf alle vertrouwen in dat het nu met de overtap naar Unity wel goed gaat.

Tanki Online staat nu als een huis, groeit en je mag er wel vanuit gaan dat ze goede inkomsten hebben.

Mijn gevoel is dat vooral de introductie van micro-upgrades veel heeft opgebracht.

Tanki 2.0, de vorige overstap poging vóór Unity, was gewoon duidelijk een brug te ver.

Als je de 2.0 demo hebt gezien of er even mee hebt gespeeld dan weet je wel wat ik bedoel.

Volgens mij wilden ze toen een soort van nieuwe engine vanaf de grond opbouwen en dat doen ze

én hoeven ze met Unity gelukkig niet.

Unity games zijn echt overal te vinden en de Unity engine wordt alleen maar beter en groter omdat je

bijv. de standaardsoftware gratis kunt downloaden.

Andere games software gaat meestal samen met het direct moeten aanschaffen van dure licenties. 

Pas als je als game maker/bedrijf jaarlijk meer dan 100.000 dollar bruto inkomsten door een Unity game

krijgt dan gaat het je wel geld kosten, maar nog steeds weinig in vergelijking met de top engines.

Hierdoor is een het een zeer populaire engine geworden, wat nog wordt versterkt doordat een eenmaal

ontwikkeld spel meteen op zo 'n beetje alle platforms te spelen is: dus de game draait dan op zowel Windows,

Android, PS4, XBox etc. zelfs met Linux zijn ze al heel ver.

Het zal inderdaad wel even wennen worden met die nieuwe graphics van Unity.

Het landschap zal wel vrij snel wennen denk ik en het kleine beetje wat ze er van hebben laten zien

is echt mooi vind ik.

Met de tanks zal het wel wat langer duren, omdat vooral je lievelingscombo(s) toch wel een heel

persoonlijk iets van jezelf zijn geworden.

Dat ze zo weinig van Unity los laten, heeft denk ik vermoedelijk ermee te maken dat we de laatste tijd

zo 'n beetje half dood gegooid worden met nieuwe updates.

Die updates doen ze juist nu omdat er tijdens de overstap priode weinig tijd voor updates zal zijn.

En daarom doen ze denk ik rustig aan en geven ze maar weinig info over Tanki Online Unity vrij.

Af en toe een klein bericht o.a. in de V-Log dat ze weer wat klaar hebben, maar meer ook niet.

Op deze manier houden ze nog een beetje rust in de tent...

Op het moment dat de updates minder worden, vermoed ik dat we snel daarna veel meer te

horen krijgen van Unity en hoe o.a. de overstap er naartoe zal gaan.

Ze zijn van plan twee versies tegelijkertijd te laten draaien. De "oude" Flash en de nieuwe Unity versie.

Je kunt wat ik heb begrepen op beide spelen, maar reken er maar op dat ze met mooie acties en

discounts ons naar de nieuwe versie heen gaan lokken...

Het zou op termijn ook te duur en onhandig worden om met twee versies door te blijven gaan.

Deze huidige Flash versie zal dan ook langzaam verdwijnen: als alles goed gaat natuurlijk.

Unity? Ik heb er in ieder geval zin in! :)

• Like 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...