Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Ik wil je wel geloven, maar dit is het 3e verschillende IP-adres. Ik heb het nog nooit gezien hiervoor. Daarom maak ik me zorgen of jij het wel echt bent.  :P Waarom lieg je over het downloaden van whatsapp voor mij? :P

Ik wil je wel geloven, maar dit is het 3e verschillende IP-adres. Ik heb het nog nooit gezien hiervoor. Daarom maak ik me zorgen of jij het wel echt bent.  :P Waarom lieg je over het downloaden van whatsapp voor mij? :P

Dat was grapje. Maar ik ben de echte gewoon. Niemand kan mij gehackt hebben.

Trouwens een IP-adress van EEN router kan veranderen.. vraag maar aan Ostrica enzo. dat is nog geen bewijs dat ik de echte ben maar waarom zou ik daarover liegen... denk ik dan.

Weet ik, maar ik maakte me zorgen of een hacker op je account zat. :)

Ik heb vroeger nog geturnd. Ik ben eens Belgisch kampioen geworden  :blush:, maar ben sinds 1,5 jaar gestopt omdat school teveel tijd in beslag neemt. Nu doe ik fitness gewoon als hobby, zonder competitie ofzo :P

En robbie wil pop-singer worden? :p

Ik heb vroeger nog geturnd. Ik ben eens Belgisch kampioen geworden  :blush:, maar ben sinds 1,5 jaar gestopt omdat school teveel tijd in beslag neemt. Nu doe ik fitness gewoon als hobby, zonder competitie ofzo :P

En robbie wil pop-singer worden? :P

Ik heb ook nog geturnd. Als je vervroegd dood wil moet je dat vooral doen.Meestal gaan kickbokser rond hun 60e al dood.

Edited by AbsoluteAlphaZero

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...