Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Vanaf vandaag ben ik 1-2 uur per dag actief op forum. Ik wil bij staff iemand idee wat ik kan joinen?

- Ik ben 15 jaar oud

- Cleane ban history

(Het gaat dan de derde keer worden dat ik ga solliciteren op forum :) #DontGiveUp ;)

Je kan chat mod of forum mod of fb modworden want dat zijn eigenlijk de enige keuzes want reporters kan niet meer wat ze hebben al een nieuwe speleres gekozen consultant is eraf geschrapt en cybersport hebben ze al geoeg mensen daarvoor. Nu je 15 ben is het wel een beter idee om op school te concetreren dan op een game. Je kan wel in het weekend veel op de forum helpen enzo maar doordeweeks is het beter om meer bezig te zijn op school. En als je mod ben verwachten de admins heel veel van je: verantwoordelijkheid: niet mensen bannen voor de lol, niet de regels overtreden je niet je krachten voor slechte dingen gebruiken. Je moet ook vooral heel actief zijn in de forum dus eigenlijk UREN en zoals ik net zei: het is beter om dat tijd op te geven aan school want middelbare school is heel belangerijk. Je moet vooral veel weten over de game: de geschiedenis, over bugs en glitches etc. En official is de leeftijds limiet 18 maar als je sollicitatie heel goed is en je bent wat jonger kan de leeftijds limiet naar 16. Dit zijn alleen maar tips hoor ^^

Edited by r_davinson46463a0

Een gewone speler zijn is ook harstikke leuk hoor.

Voordat ik brigadier had bereikt wel. Ik probeer als sinds 2 jaar geleden bekend te worden op Tanki Online. Ik heb nu een YouTube channel met 700 subscribers en iedere week +30 nieuwe subscribers.

http://socialblade.com/youtube/user/absolutealphato

Volgens de statistieken zal ik volgend jaar over de 3k subscribers zijn :)

Wij zijn geen "broers" als je ons bedoelt.

Niet zo offensief  :mellow:

Ik doe het expres tussen haakjes  , ik bedoel het gewoon omdat jullie allebei ''absolute'' hebben. En volgens mij is dit geen toeval :p

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...