Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Kan je die warning points is uitleggen :)

heb nog geen idee wat het punt ervan is :P

Vroeger werden officiële "warnings" gegeven via de chat, via posts op het Forum. Deze aanpak is nu veranderd door het gebruik van Warning Points. Een "warning" geven aan iemand is op deze manier veel gemakkelijker en gaat nu veel sneller dan voordien. Aan zware overtredingen worden natuurlijk nog steeds bans uitgedeeld. Forum Moderators en Forum Admins kunnen alle warnings points van elke speler zien, terwijl spelers enkel hun eigen warning points kunnen zien. Hierdoor kunnen Forum Mods en Admins ook veel gemakkelijker nagaan hoeveel warnings een bepaalde speler al gekregen heeft op het Forum. 

Warning points: het braafste jongetje van de klas?? :blush:

11lnb6h.png

Yep, gewoon een héééééle lieve jongen! :D

p.s. naar mijn ervaring op de testserver is de Smoky "uitgerookt". Balen! :(

Smoky heeft nou een krachteloze critical en de standaard schoten zijn te weinig opgevoerd om dit te compenseren.

Iemand een soortgelijke ervaring?

Edited by Lord-of-the-Snipers

Warning points: het braafste jongetje van de klas?? :blush:

11lnb6h.png

Yep, gewoon een héééééle lieve jongen! :D

p.s. naar mijn ervaring op de testserver is de Smoky "uitgerookt". Balen! :(

Smoky heeft nou een krachteloze critical en de standaard schoten zijn te weinig opgevoerd om dit te compenseren.

Iemand een soortgelijke ervaring?

Hahah brave jongen :P

hey iedereen :) ik ben ongeveer 2 dagen geleden nieuw YouTube kanaal gestart met een vriend van me. Ik zou het dan ook zeer fijn vinden als jullie men videos willen liken en men kanaal abboneren :) Ik heb namelijk ook een eigen Topic gestart over men kanaal. http://en.tankiforum.com/index.php?showtopic=258839 als jullie daar ook even een kijkje willen nemen en eventueel iets willen reageren :) Daar vind je al mijn videos terug ( nog niet zo veel maar doe men best) Challenge video komt er binnenkort weer aan dus reageer op men topic of op YouTube :) Ik post hier ook mijn beste video tot nu toe :) Als jullie een Youtube kanaal hebben stuur me dan een berichtje en ik kijk zeker en vast ook naar jullie videos :)

Edited by The_Iron_Boy
  • Like 1

Yup, maar slechts 25% discount op hulls, turrets en paints.

kvind niet slecht hoor ;) 4 dagen 2x founds :o das wel beast :D en dan die golds er nog bij ... dan heb je best lekker gespaard voor iets met 25%

kvind niet slecht hoor ;) 4 dagen 2x founds :o das wel beast :D en dan die golds er nog bij ... dan heb je best lekker gespaard voor iets met 25%

Ach ja, ik spendeer dan maar wat cry aan MU denk ik. :p

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...