Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Dit is mijn inzending voor die video of the week voor komende vrijdag  :D :

~video~

Please like & subscribe en laat me weten wat je vind :)

Het is wel een goede video, maar ik vind het persoonlijk een beetje druk. :p

Het is wel een goede video, maar ik vind het persoonlijk een beetje druk. :p

Meningen verschillen :p

Als ik mn eigen muziek had gebruikt zouden je hersenen ontploffen van de drukte XD

Voor mij is dit zeeeeeeeeeer rustig :D

Edited by AbsoluteOmega
  • Like 1

Zo jongens :) nieuwe intro gemaakt :)

~Le Vid~

Like en sub plz :) kzou fijn vinden

Had to reaload 2 times to read the names in it but ya got a like 'n subscriber :lol:

• Like 1

Hey iedereen (lol, na een jaar viel deze topic me voor het eerst op),

Ik heb een kleine dilemma. Ik ga binnenkort promoveren en ik wil dan wat gaan upgraden.

Dilemma:

Welk van de onderstaande upgrades zou ik het best kunnen uitvoeren en waarom(!!!):

• Thunder M2 + M3
  • Smoky M2
  • Hammer M2

Ik heb een tijdje nagedacht, maar ik verander nogal snel van mening. Als iemand me kan helpen (door middel van het geven van de benefits per turret i.p.v. een comment met daarin 'THUNDER M3' in koeienletters), dan zou dat fijn zijn.

Als iemand me kan helpen (door middel van het geven van de benefits per turret i.p.v. een comment met daarin 'THUNDER M3' in koeienletters), dan zou dat fijn zijn.

THUNDER M3

Sorry vond ik wel even humor :P geen idee wat t best is...

• Like 2

Ik heb een kleine dilemma. Ik ga binnenkort promoveren en ik wil dan wat gaan upgraden.

Dilemma:

Welk van de onderstaande upgrades zou ik het best kunnen uitvoeren en waarom(!!!):

• Thunder M2 + M3
  • Smoky M2
  • Hammer M2

Ik heb een tijdje nagedacht, maar ik verander nogal snel van mening. Als iemand me kan helpen (door middel van het geven van de benefits per turret i.p.v. een comment met daarin 'THUNDER M3' in koeienletters), dan zou dat fijn zijn.

Welkom!

Ik zou voor Thunder M2 + M3 gaan. Thunder mag dan wel trager herladen sinds de laatste nieuwe balance, maar het hit enorm veel! Je moet wel oppassen voor self-destruct.

Smoky hit nu wel meer per schot, maar nog steeds niet genoeg om aan Thunder te tippen naar mijn mening. De decrease van de critical hit van Smoky is ook enkel nadeliger.

Hammer is het waard naast Thunder te staan, maar het speelt minder leuk vind ik. Je kan 3 keer snel schieten, maar dan moet je weer vrij lang herladen terwijl je toch relatief dicht bij je tegenstanders moet komen om genoeg te kunnen hitten. De spreiding van de verschillende bullets is bij iets grotere afstanden erg nadelig. 

Stel je vraag ook zeker eens in What to buy? Which is better? om meer meningen te krijgen. :)

• Like 2

Dilemma:

• Thunder M2 + M3
  • Smoky M2
  • Hammer M2

De Thunder M3!

De Thunder M3, zeker als je wat micro-upgrades in de damage kunt gooien, is een hele goede keus.

Na de rebalance van kort geleden vind ik hem zelf nog beter geworden, maar de meningen daarover

zijn wel verdeeld.

De Smoky M2 is een fijn wapen en als je geen crystals voor micro-upgrades hebt, dan kan het een 

goede keus zijn. De Smoky M2 functioneert prima zonder MU 's.

De Smoky vergt wel veel skills vind ik om er het maximale uit te kunnen halen.

Wachten tot de M3 is waarschijnlijk toch een betere keuze.

De Hammer M2 is ook (heel) sterk, maar ik vind de Hammer persoonlijk nogal gauw vervelen.

Geeft ook een vrij beperkte gameplay.

Zelf zou ik voor de Thunder M3 gaan.

De Thunder is veelzijdig en effectief op alle afstanden, alleen bij hele grote afstanden verlies

je duidelijk wat damage.

Splash is wat minder geworden, maar nog steeds effectief. 

De Thunder is een vroege maar sterke M3 en dan heb je ook gelijk bij Brigadier je eerste M3 te pakken.

Kun je meteen volop gaan micro-upgraden.

Als je snel bent deze May Holidays al: vier dagen MU discounts van 9 t/m 12 mei! :)

• Like 2

@falcosenna1 & Lord-of-the-Snipers

Bedankt voor jullie comments! Het gaat de thunder M3 worden :)

En morgen ga ik ranken, maar ik hoop eigenlijk dat er een 50% discount komt op Tanki's verjaardag...

@falcosenna1 & Lord-of-the-Snipers

Bedankt voor jullie comments! Het gaat de thunder M3 worden :)

En morgen ga ik ranken, maar ik hoop eigenlijk dat er een 50% discount komt op Tanki's verjaardag...

Dat weten alleen de Developers. Ik denk dat er geen 50% komt op de verjaardag van TO denk weer 25 % ofzo

Dat weten alleen de Developers. Ik denk dat er geen 50% komt op de verjaardag van TO denk weer 25 % ofzo

Grote kans ja. Tanki wil zo te zien af van die discounts...

Het is wel de verjaardag van tanki he, niet een normale feestdag. Dit wordt een grote dag voor tanki dus ze geven zowiezo wel 50% korting.

May Holiday sale is niks voor mij, maar 25% sale. Lekker wachten tot Tanki's verjaardag en dan hopelijk 50% sale.

Gelukkig heb ik genoeg kristallen om de dingen te kopen die ik wil; Dictator M3, Vulcan M0/M1/M2/M3 en misschien een 300k paint maar dat weet ik nog niet zeker.

Wat gaan jullie trouwens kopen tijdens de 50% sale op Tanki's verjaardag? Als die er dan tenminste is..:p

Edited by lnstantly

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...