Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Ik ben daar vorige vakantie op de terugweg vanuit Frankrijk nog langs gekomen, toen ik het op een bord zag staan kwam het me zo bekend voor en na een paar minuten kwam ik erachter dat jij daar natuurlijk woonde :P Speelt je broertje eigenlijk nog Tanki? Of is hij weer eens te druk met de meisjes ;)

Hij speelt momenteel geen TO meer. Hij is weer te druk bezig met...

andere games :p

Ik zal ook voor je duimen...maar het zal totaal niets uitmaken:

...alle foute antwoorden staan al op papier... :P

...maar ik hoop wel dat je het gehaald hebt!!! ;)

Haha bedankt! En ik denk ook zo. :p Je moet dan ook niet onnodig stressen, want je kan er toch niets meer aan veranderen. :p

Oh dat faalt

In heel uitzonderlijke gevallen wordt voor 1 bepaald vak wel een herkansing gegeven, als men weer dat het voor doe bepaalde leerling wel mogelijk is. Maar dat zijn echt uitzonderlijke gevallen,gebeurt bijna nooit. 

Wat vinden jullie van de Unity versie?

Wss moeten we opniew beginnen :(

Ikzelf denk dat er een tweede rebalance komt, zo niet dan moet Semyon veel Tanki spelers uitzwaaien.

Opnieuw moeten beginnen = stoppen voor mij 

Ikzelf denk dat er een tweede rebalance komt, zo niet dan moet Semyon veel Tanki spelers uitzwaaien.

Wss opnieuw beginnen? Dat lijkt me niet erg slim , dan gaan er idd veel mensen stoppen. Ik vind die Unity versie sowieso niks en blijf bij deze versie. Op de lange termijn zal iedereen wss toch wel naar Unity gaan , en dan is het ook bye bye Tanki voor mij

• Like 3

Ik denk niet dat er een tweede Rebalance komt, dan verdienen ze te weinig in de toekomst.

Ze gaan er denk ik er op gokken dat een vrij grote groep spelers het wel slikt en dat ze met een nieuwe frisse game

die óók mobiel uit zal komen genoeg nieuwe spelers zullen kunnen aantrekken.

lees ook hier: http://en.tankiforum.com/index.php?showtopic=268988&do=findComment&comment=4749819

Ben er bang voor.

Wss opnieuw beginnen? Dat lijkt me niet erg slim , dan gaan er idd veel mensen stoppen. Ik vind die Unity versie sowieso niks en blijf bij deze versie. Op de lange termijn zal iedereen wss toch wel naar Unity gaan , en dan is het ook bye bye Tanki voor mij

Dit wordt een ander probleem. TO heeft ongeveer 70.000 regelmatige spelers. De totale aantallen zijn wel wat hoger, maar iedereen die al

wat langer speelt heeft de daling kunnen zien: heeft wel iets te maken met seizoensinvloed zoals wordt beweerd maar er zijn er ook gewoon

een hoop vertrokken.

Unity begint dus met minder spelers, zelfs nog véél minder als je account en dan vooral je garage gewist (The Wipe) wordt bij een overstap.

Men zal dus veel nieuwe spelers moeten aantrekken. Met zo 'n groot aanbod van online games wordt dat knap lastig schat ik zo in.

De toekomst van TO Unity? Inderdaad een vraagteken.

De toekomst van TO Flash? Ik geloof er niet in. Het zal heus nog wel een tijdje blijven bestaan, maar geen verdere ontwikkeling,

een naar mijn idee waarschijnlijke toename van hackers gecombineerd met (nog) minder mods tezamen met een minimale support van TO met de nodige bugs en lags

zal al gauw leiden tot meer spelers die vertrekken dan die gaan komen. Het spel bloedt dan langzaam dood.

En dan te bedenken dat ik zelf zo blij was met de komst van TO Unity.

Het werd dan ook gebracht onder het mom van betere graphics (ok, smaken verschillen), meer variatie en vooral MET transfer van je huidige account(s).

Nu hebben ze het vooral over de transfer van je accountnaam en wat achievements: lekker belangrijk...

We zien het wel, als het inderdaad de negatieve kant opgaat dan is het voor mij ook bye bye Tanki.

Genoeg andere in ieder geval betrouwbaardere games om te spelen!

Edited by Lord-of-the-Snipers
  • Like 2

Ik denk niet dat er een tweede Rebalance komt, dan verdienen ze te weinig in de toekomst.

Ze gaan er denk ik er op gokken dat een vrij grote groep spelers het wel slikt en dat ze met een nieuwe frisse game

die óók mobiel uit zal komen genoeg nieuwe spelers zullen kunnen aantrekken.

lees ook hier: http://en.tankiforum.com/index.php?showtopic=268988&do=findComment&comment=4749819

Ben er bang voor.

Dit wordt een ander probleem. TO heeft ongeveer 70.000 regelmatige spelers. De totale aantallen zijn wel wat hoger, maar iedereen die al

wat langer speelt heeft de daling kunnen zien: heeft wel iets te maken met seizoensinvloed zoals wordt beweerd maar er zijn er ook gewoon

een hoop vertrokken.

Unity begint dus met minder spelers, zelfs nog véél minder als je account en dan vooral je garage gewist (The Wipe) wordt bij een overstap.

Men zal dus veel nieuwe spelers moeten aantrekken. Met zo 'n groot aanbod van online games wordt dat knap lastig schat ik zo in.

De toekomst van TO Unity? Inderdaad een vraagteken.

De toekomst van TO Flash? Ik geloof er niet in. Het zal heus nog wel een tijdje blijven bestaan, maar geen verdere ontwikkeling,

een naar mijn idee waarschijnlijke toename van hackers gecombineerd met (nog) minder mods tezamen met een minimale support van TO met de nodige bugs en lags

zal al gauw leiden tot meer spelers die vertrekken dan die gaan komen. Het spel bloedt dan langzaam dood.

En dan te bedenken dat ik zelf zo blij was met de komst van TO Unity.

Het werd dan ook gebracht onder het mom van betere graphics (ok, smaken verschillen), meer variatie en vooral MET transfer van je huidige account(s).

Nu hebben ze het vooral over de transfer van je accountnaam en wat achievements: lekker belangrijk...

We zien het wel, als het inderdaad de negatieve kant opgaat dan is het voor mij ook bye bye Tanki.

Genoeg andere in ieder geval betrouwbaardere games om te spelen!

Ik kon het niet beter verwoord hebben! 

Ik kon het niet beter verwoord hebben! 

Bedankt, maar ik had dit uiteraard liever helemaal niet verwoord, maar het zit me geloof ik best hoog. <_<

Ook fijn om te merken dat er onafhankelijk denkende staff-leden zijn en dat meen ik! +

• Like 1

De toekomst van Tanki is onzeker....

Helaas wel. Ergens was het al aan het afglijden vind ik vanwege de ongebalanceerde gameplay in TO Flash.

Daarnaast is TO Flash toch echt een doodlopende weg.

Het wordt al niet meer ondersteund door Adobe zelf en dat zegt genoeg.

YouTube werkte lang met Flash maar is inmiddels bijna volledig overgestapt naar HTML5.

En iedere Tanker weet inmiddels hoe geweldig updates uitpakken, vaak met de nodige ongewenste bijeffecten.

Waarom? Omdat Flash in vergelijking met bijv. Unity een ramp qua programmeren is.

De meeste online games die wat voorstellen zijn al lang overgestapt naar Unity omdat dit nu eenmaal een zeer goede

game engine is.

Alleen de grafisch zeer mooie spelen gebruiken andere engines zoals de Cry engine: schitterend om te zien, maar

zeker geen games die je kunt spelen op een alledaagse simpele huis en tuin computer.

Unity heeft Multi-platform support, zodat je het zo 'n beetje op elk apparaat met een display en met wat voor besturingssysteem

dan ook kan draaien.

TO Unity had volgens mij alle kans gehad als het gepromoot zou worden op een positieve manier.

Iemands opgebouwde garage wissen hoort daar zeker niet bij...

Zelf zou ik wél opnieuw willen beginnen met ranken, want het ging mij zelf nooit om de rang: wel om de

tank en wapen. Ik begrijp het overigens als anderen hier anders over denken en het als weggegooide tijd zien,

wat het natuurlijk ergens ook is: maar ik heb toch ook een hoop lol met ranken gehad!

En skills kunnen ze natuurlijk domweg niet wissen!

Nu zit je straks met een nog verder afglijdende TO Flash en een heel slecht startende TO Unity. 

Met ook nog eens twee verdeelde community 's en een stuk minder battles om uit te kiezen.

Sorry voor het pessisme, maar ik zie het niet anders.

Wil je dan opnieuw beginnen, dan in ieder geval met behoud van garage naar mijn mening: we hoeven toch niet

twee keer dezelfde uitrusting te verdienen?

Maak het dan zo dat je al gekochte equipment weer vrij komt bij de juiste rang, net zoals nu je uitrusting beschikbaar komt.

Andere optie is alles min of meer laten zoals het is en dan een gedwongen massale overgang naar TO Unity.

Of het in ieder geval zo aantrekkelijk maken in Unity dat je wel haast gek moet zijn om in TO Flash te blijven.

Dan gaat iedereen over met volledig behoud van in ieder geval uitrusting en rank of ontvangt een vervangende waarde

in de nieuwe gamecurrrency van TO Unity: die het mogelijk maakt later opnieuw uitrusting aan te kunnen schaffen.

Nou ja, ik hou er voor nou maar eens mee op.

Genoeg getyped denk ik zo, begin al dicht het dagelijkse quota te naderen... :P

• Like 1

Je hebt wel gelijk. Ik heb bijvoorbeeld ook hard voor mijn garage gewerkt , en alhoewel ik niet de beste garage heb , heb ik combo's waarmee ik in elke battle in de top kan eindigen. Ook heb ik lang over mijn rang gedaan , en om dit opnieuw te moeten doen zie ik niet zitten. (als ik dit zo graag wil maak ik wel een nieuw account). Ik zou Unity opzich best een kans willen geven , MAAR dan wel gewoon met mijn huidige account.

• Like 3

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...