Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Maar volgens de staffs is iets snel al niet goed. Ook als je kijkt naar andere spellen , dan word je op Tanki heel snel geband , voor kleine dingen.

juist!!!

Geen probleem man! Ik kon het maar vragen, ik moest het wel vragen met zoveel concurrentie die stemmen krijgen zonder dat mensen zelfs hun video's bekijken. :P It's a matter of popularity, having a huge bunch of alt accounts and lots of 'friends' to gain votes. Dit is altijd al mijn standpunt geweest bij dit soort contests, en helaas verandert deze contest mijn standpunt niet. :P

30 !!!!!!

Maar volgens de staffs is iets snel al niet goed. Ook als je kijkt naar andere spellen , dan word je op Tanki heel snel geband , voor kleine dingen.

Vind ik ook hoor, als ik op een rare of grappige manier op de kop beland en ik typ dan wt. lol (en dan op die punt die ene letter die je niet mag zeggen) doe ik daar toch niemand kwaad mee? En toch zit er dan altijd in elke battle wel zo'n naaier die je gaat reporten  <_< Op dit account nog geen enkele ban gehad maar op main toch aardig wat keren op deze manier een ban gekregen. In het echt gebruik ik die afkorting ook wel eens als er iets gebeurt dus dan typ je het soms per ongeluk ook automatisch hier, alleen dan heb je weer een ban aan je broek. Als je het nou echt gebruikte om andere mensen te beledigen dan zou ik het nog snappen maar op deze manier doe je er niemand kwaad mee.

Dat kan ik ook hoor! B)

(eenmalig, want ik breek wel gelijk mijn nek)

Haha doe maar niet dan!

Ik kan wel salto op trampoline met schroef, alleen dat ga ik maar niet op de vloer proberen :s

Haha doe maar niet dan!

Ik kan wel salto op trampoline met schroef, alleen dat ga ik maar niet op de vloer proberen :s

Met schroef heb ik al op de vloer geprobeerd, maar dan land ik niet op mijn voeten. :P Bedankt voor de vote. 

• Like 1

WILLLSST DU MIT MIR DROMEENNNNNNNNNNNNNNN

Die stemmen zijn zeker nog steeds oneerlijk

Hardstikke!

Gelukkig heeft de lang oneerlijke nr. 1 "de afwasser niet" gewonnen, deze werd (gelukkig) op

een al even oneerlijke manier verslagen door die "bontmuts op de trekker". -_-

Allebei saaie videos , waar weinig moeite voor is gedaan.

Vind het sws jammer dat alle videos hetzelfde concept hebben: iets doen en dan ranken.

Maarja , als je dat zegt krijg je natuurlijk gezeur , ''kan je het zelf beter dan?''.

Vind het sws jammer dat alle videos hetzelfde concept hebben: iets doen en dan ranken.

Maarja , als je dat zegt krijg je natuurlijk gezeur , ''kan je het zelf beter dan?''.

Misschien had ik in 5 minuten een filmpje in elkaar moeten flansen voor de Duitse contest, instant win met nu maar 2 entries :D

Hardstikke!

Gelukkig heeft de lang oneerlijke nr. 1 "de afwasser niet" gewonnen, deze werd (gelukkig) op

een al even oneerlijke manier verslagen door die "bontmuts op de trekker". -_-

Inderdaad. Heb hier niets meer aan toe te voegen. Completely agreed. :p

Ik zie nu al met spanning naar jou inzending van volgend jaar uit! :P

Misschien had ik in 5 minuten een filmpje in elkaar moeten flansen voor de Duitse contest, instant win met nu maar 2 entries :D

Was een makkie geweest! Even de grens over, een curryworst van zeker een meter lang achterover werken

(nog best lastig in 30 seconden) en op het eind laat je de worstverkoper een bord met de Generalissimo rang erop,

langzaam achter je hoofd omhoog komen...

(hoe origineel ook! ;) )

• Like 2

Was een makkie geweest! Even de grens over, een curryworst van zeker een meter lang achterover werken

(nog best lastig in 30 seconden) en op het eind laat je de worstverkoper een bord met de Generalissimo rang erop,

langzaam achter je hoofd omhoog komen...

(hoe origineel ook! ;) )

Dat was ik al van plan.  :ph34r: 

• Like 1

Dan was jij eerst dus, goh das jammer! :(

Ik zou eerlijk echt niet weten wat ik anders moet verzinnen...maar gelukkig heb ik

nog een jaar de tijd! :)

Je kan ook altijd even over de grens komen om vuurwerk. :D :p

Ik doe volgend jaar mee, en dan ga ik ook mijn kat filmen en agsdhaerhafqtwe praten.

Geen idee of mijn kat over de nodige motoriek beschikt om een toetsenbord te kunnen gebruiken trouwens. :blink:

Veel goeie filmpies zijn er ingezonden, ook goeie droge humor ertussen.

fa6c8m.jpg

Dit is em, Koos... hij wordt nog wel eens beroemd.

Zeg maar niks over die verschrikkelijk lelijke stoel.

Voor diegene die Tinypic gebruikt als uploader, ga vooral even na of je je plaatje zelf ge-uploaded hebt; zeker als je veel in één keer uploadt in spoilers ofzo.

Ik had een hele reeks foto's van iemand gemaakt Sandbox en hier op het forum geplaatst, en vond daar ineens twee foto's van schaars geklede vrouwen tussen. :ph34r: En die stonden toch echt niet op mijn schijf. Als meneer Falcosenna dat ziet...

• Like 2

Ik doe volgend jaar mee, en dan ga ik ook mijn kat filmen en agsdhaerhafqtwe praten.

Geen idee of mijn kat over de nodige motoriek beschikt om een toetsenbord te kunnen gebruiken trouwens. :blink:

Veel goeie filmpies zijn er ingezonden, ook goeie droge humor ertussen.

Dit is em, Koos... hij wordt nog wel eens beroemd.

Zeg maar niks over die verschrikkelijk lelijke stoel.

Voor diegene die Tinypic gebruikt als uploader, ga vooral even na of je je plaatje zelf ge-uploaded hebt; zeker als je veel in één keer uploadt in spoilers ofzo.

Ik had een hele reeks foto's van iemand gemaakt Sandbox en hier op het forum geplaatst, en vond daar ineens twee foto's van schaars geklede vrouwen tussen. :ph34r: En die stonden toch echt niet op mijn schijf. Als meneer Falcosenna dat ziet...

Koos, het is een kat met een goed karakter en lui zoals een kat hoort te zijn...hij moest alleen niet alles zo zwart/wit zien.

Foto 's van schaars geklede dames op het internet? Hoe vind jij die dan? Ik zoek er al jaren na! :(

Edited by Lord-of-the-Snipers

Falcosenna zal daar niet blij mee zijn. Gelukkig ben ik falcosenna1. 

Ik vind de keuze van de devs toch steeds vrij bizar. :P

Ohhh... super; dan weet ik nu zo ongeveer de grens. :lol:

Ja ik ook, maar ik had de kwaliteit zwaar onderschat. Er zitten hele goeie tussen.

Koos, het is een kat met een goed karakter en lui zoals een kat hoort te zijn...hij moest alleen niet alles zo zwart/wit zien.

Foto 's van schaars geklede dames op het internet? Hoe vind jij die dan? Ik zoek er al jaren na! :(

Ze vinden mij blijkbaar. B)

Typ maar eens hoi in op google... zelfs W lukt.

Ja Koos is erg lui, en heeft zo nu en dan nog wel eens een woede aanval.

Klopt wel een beetje met die kleuren. :P

• Like 1

Goede morgen. :)

Goede middag! :)

edit:

Laatste bericht dat ik op dit forum plaats tot die "recaptcha 's" weer normaal zijn. 

Die zwart/wit security codes gaan mij voortdurend fout, en die nummers

beluisteren is ook doffe ellende.

Daar kan ik me groen en geel aan ergeren... :angry:

Edited by Lord-of-the-Snipers
  • Like 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...