Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Als je goed kijkt zijn het meestal de mensen met lage accounts die O.U.F.A helemaal geweldig vinden. Hij maakt mooie video's maar hij is wel kinderachtig. Hij had een spectator account voor zijn video's die nu ook geblokkeerd is, toen zag ik een foto van iemand uit de skype groep van de spectators. Daar zie je O.U.F.A smeken aan Yele en Semyon of hij zijn account(s) terug kan krijgen. Daarna werd hij uitgegooid  :D

Hij is bijna alweer hoogste rank op zijn new account :D

Kan hij daar ook weer ban krijgen lol.

Waarschijnlijk laat hij anderen er gewoon nolife op spelen , en als het account Generalissimo is veranderd hij het wachtwoord zodat het weer echt zijn account is

Als je goed kijkt zijn het meestal de mensen met lage accounts die O.U.F.A helemaal geweldig vinden. Hij maakt mooie video's maar hij is wel kinderachtig. Hij had een spectator account voor zijn video's die nu ook geblokkeerd is, toen zag ik een foto van iemand uit de skype groep van de spectators. Daar zie je O.U.F.A smeken aan Yele en Semyon of hij zijn account(s) terug kan krijgen. Daarna werd hij uitgegooid  :D

Zielige jongen toch :)

Maar hij heeft zoveel suck ups , zitten vast genoeg bij die wel voor hem willen spectaten.

Ja het is echt een klein kind

Moet je hem is zien? :P

Ik heb er een foto van :$

Volgens mij heeft ie paar foto's in ''Real photo'' geplaatst

• Like 2

OUFA. Eigenlijk best een sneu verhaal, al is hij zelf waarschijnlijk de laatste

die dat in de gaten gaat krijgen.

Het is een speler met heel goede skills en een neus voor wat de meerderheid

van Tankers willen zien in een video.

Helaas voor hem is het ook nog een jonge knul én een jonge knul die in zijn geval

gevoelig is voor "roem". (om het verschil maar even duidelijk te maken)

Die roem is hem finaal naar het hoofd gestegen en hij dacht/denkt overal mee weg te

kunnen komen. (heeft zelfs ook nog een keer zijn account helemaal terug gekregen)

Ik vermoed dat hij door alle kritiekloze OUFA aanbidders het gevoel heeft gekregen

dat hij zo 'n beetje onaantastbaar is en dat hij dmv zijn YouTube kanaal en de

grote groep abonnee 's daarop, dat hij bij het TO team ook wel met het een en ander

weg kon/kan komen.

Nou, op het moment dat je een groot deel van het TO team tegen je weet te krijgen,

dan doe je iets echt niet helemaal goed: en dan heb je wel een probleem...

Als zijn houding niet veranderd is het gewoon wachten op het volgende account

dat geblokt wordt.

So be it.

• Like 1

OUFA. Eigenlijk best een sneu verhaal, al is hij zelf waarschijnlijk de laatste

die dat in de gaten gaat krijgen.

Helaas voor hem is het ook nog een jonge knul én een jonge knul die in zijn geval

Die roem is hem finaal naar het hoofd gestegen en hij dacht/denkt overal mee weg te

kunnen komen. (heeft zelfs ook nog een keer zijn account helemaal terug gekregen)

Ik vermoed dat hij door alle kritiekloze OUFA aanbidders het gevoel heeft gekregen

dat hij zo 'n beetje onaantastbaar is en dat hij dmv zijn YouTube kanaal en de

grote groep abonnee 's daarop, dat hij bij het TO team ook wel met het een en ander

weg kon/kan komen.

Nou, op het moment dat je een groot deel van het TO team tegen je weet te krijgen,

dan doe je iets echt niet helemaal goed: en dan heb je wel een probleem...

Als zijn houding niet veranderd is het gewoon wachten op het volgende account

dat geblokt wordt.

So be it.

Ik ben soms wel blij met hem, laatst had hij mijn video geliked toen kreeg ik 1000 views in 1 dag erbij :rolleyes:

Maar je hebt wel gelijk, dit is een knul die niet goed met de roem om kan gaan. Hij op het moment de meest, beroemde tanki speler, maar ook de meest gehate tanki speler :wacko:

Hij maakt goede video's maar zonder dat support van Aflapoid PORTES en JekaMix was ie een van ons 1000 - 3000 Subs :lol:

Proficiat! Ik heb gezien waarvoor je warning gekregen hebt!  :lol:  :lol:

Tell me :D

er stnod alleen bij dat ik aardig moest zijn tegen anderen ofzo , maar weet niet waar precies die waarschuwing is

• Like 1

Heeft die downvoter er toevallig iets mee te maken? @advanced_tech

Maar je moet inderdaad wel een beetje aardig zijn tegen anderen: volledig mee eens... :P

Nee hoor , we hebben niks tegen elkaar gezegd :D

Hai!

Oufa is gewoon de Justin Bieber van tanki, beetje beroemd, beetje wijs doen met fans en vervolgens wiet snuiven, dronken over de weg rijden etc. etc. Triest dus gewoon :D

• Like 2

Hai!

Oufa is gewoon de Justin Bieber van tanki, beetje beroemd, beetje wijs doen met fans en vervolgens wiet snuiven, dronken over de weg rijden etc. etc. Triest dus gewoon :D

:lol:

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...