Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Hai!

Oufa is gewoon de Justin Bieber van tanki, beetje beroemd, beetje wijs doen met fans en vervolgens wiet snuiven, dronken over de weg rijden etc. etc. Triest dus gewoon :D

Goede vergelijking!

Beliebers en Beoufanaars lijken trouwens ook aardig op elkaar... :)

Alhoewel de beoufenaars voornamelijk jongens zijn , klopt de gemiddelde leeftijd van 12 wel x)

Edited by robbie56

Tanki zei 2 V-logs geleden dat rating system very very soon zou komen. 1,5 week later nog niks te zien... Had eigenlijk wel verwacht dat ze het binnen een week zouden invoeren maar lijkt erop dat het minstens 2 weken wordt  <_< Typisch weer, net als toen er een nieuw kicksysteem zo snel mogelijk opnieuw zou worden ingevoerd, 2 jaar verder en nog steeds niks  <_<  Ik weet niet hoe het komt maar met dit gedrag van Tanki krijg ik het zowat niet meer voor elkaar positief over de toekomst van Tanki na te denken, iedereen klaagt, iedereen zegt dat het anders moet maar de devs gaan enorm eigenwijs lekker door, zo jagen ze dit spel nog eens op de klippen.

De developers hebben natuurlijk hun eigen plannen voor de game, hun eigen visie op hoe de game eruit moet zien, hoe alles in zijn werk moet gaan qua gameplay, mechanics, etc. Ook het financiële aspect speelt hierin een belangrijke rol. Het aantal topics in verband met een extra zilveren en bronzen gold box, voor discounts omwille van een onafhankelijkheidsdag of een religieuze feestdag, voor prijsverlagingen in het algemeen is onnoemelijk. Verschillende ideeën waarvan wij denken dat ze inderdaad kunnen bijdragen tot een positieve verandering voor de game en de spelers, worden toch Deze ideeën passen gewoonweg niet in het concept van TO of kunnen niet worden ingevoerd omwille van totaal verschillende mechanics. 

Ik had ook gehoopt dat het rating systeem er al zou geweest zijn, maar dat is niet het enige waar men aan aan het werken is. En als het uitkomt, moet het natuurlijk zonder enige bug zijn, of spelers beginnen het forum weer vol te stampen met posts om te zeggen hoe teleurgesteld ze zijn wat ook niet erg motiverend werkt voor de developers. :p

Ze hebben in een van hun V-LOGs eens vermeld dat ze nog enkele updates zullen doorvoeren bij de flash versie waaronder daily missions, statistics voor elke speler, ... en dat ze dan overgaan naar Unity waar ze volgens mij ook helemaal op gefocust zijn waardoor die updates wel wat langer op zich laten wachten. 

Ze hebben in een van hun V-LOGs eens vermeld dat ze nog enkele updates zullen doorvoeren bij de flash versie waaronder daily missions, statistics voor elke speler, ... en dat ze dan overgaan naar Unity waar ze volgens mij ook helemaal op gefocust zijn waardoor die updates wel wat langer op zich laten wachten.

Ik zal dit spel heel erg missen. Ik weet nog toen un net speelde dat er een een gold box van 100 voor mijn neus viel terwijl alles al x10 verhoogd was. En geloof het of niet diezelfde middag viel er ook een van 1000. Goede oude tijden dat ik moeitw had met crystals sparen, ik reed rond met viking rico m0 terwijl een jaar later had ik genoeg crystals om alles in mijn garage te upgraden )

De developers hebben natuurlijk hun eigen plannen voor de game, hun eigen visie op hoe de game eruit moet zien, hoe alles in zijn werk moet gaan qua gameplay, mechanics, etc. Ook het financiële aspect speelt hierin een belangrijke rol. Het aantal topics in verband met een extra zilveren en bronzen gold box, voor discounts omwille van een onafhankelijkheidsdag of een religieuze feestdag, voor prijsverlagingen in het algemeen is onnoemelijk. Verschillende ideeën waarvan wij denken dat ze inderdaad kunnen bijdragen tot een positieve verandering voor de game en de spelers, worden toch Deze ideeën passen gewoonweg niet in het concept van TO of kunnen niet worden ingevoerd omwille van totaal verschillende mechanics. 

Ik had ook gehoopt dat het rating systeem er al zou geweest zijn, maar dat is niet het enige waar men aan aan het werken is. En als het uitkomt, moet het natuurlijk zonder enige bug zijn, of spelers beginnen het forum weer vol te stampen met posts om te zeggen hoe teleurgesteld ze zijn wat ook niet erg motiverend werkt voor de developers. :P

Mij zie je ook nergens om discounts of speciale gold boxes ofzo vragen hoor. Alleen een kicksysteem om weer een beetje fatsoenlijk te spelen die ze ondertussen al iets van 1,5 jaar geleden hebben beloofd. Ik snap heus dat Tanki geld moet verdienen, maar dan moet je of dit soort beloftes niet doen, of gewoon zorgen dat de game die jij uitbrengt (en waar vele, vele mensen hun zuurverdiende centen in hebben gestopt) bespeelbaar en leuk blijft.

Over de nieuwe TO Unity en de transfer van accounts: een post van de developer Hazel-Rah en de reactie van een speler hierop.

http://en.tankiforum.com/index.php?showtopic=278191&page=4&do=findComment&comment=4918712

(de originele post van Hazel-Rah: http://en.tankiforum.com/index.php?showtopic=278191&page=3&do=findComment&comment=4915176 )

TO Unity wordt gezien als een nieuwe game en een transfer account als verdubbeling van je bestaande account.

Kortom het is naar mijn gevoel beter om jezelf geen illusies te maken over een volledige transfer.

quote: "In this case if there should or should not be a transfer is yet to be decided. But please don't think like we are going to take everything away from you. The question is what are we going to give those who are going to play the new game. Devs are not insane to place all their bets on new unreleased game and ruin what is working and bringing in revenue."

Er zal vast wel iets gecompenseerd worden, maar de kans dat het een bittere pil wordt is zeker niet klein.

Edited by Lord-of-the-Snipers

Alle moderators onder elkaar hebben ook al lange gesprekken gevoerd in verband met het eventueel overbrengen van alle accounts naar Unity en alternatieven als dat niet gaat. 

Mij zie je ook nergens om discounts of speciale gold boxes ofzo vragen hoor. Alleen een kicksysteem om weer een beetje fatsoenlijk te spelen die ze ondertussen al iets van 1,5 jaar geleden hebben beloofd. Ik snap heus dat Tanki geld moet verdienen, maar dan moet je of dit soort beloftes niet doen, of gewoon zorgen dat de game die jij uitbrengt (en waar vele, vele mensen hun zuurverdiende centen in hebben gestopt) bespeelbaar en leuk blijft.

Ik had het over spelers in het algemeen. Je ziet het meteen als je de Ideas & Suggestions sectie bezoekt. Een nieuw kicksysteem mag er inderdaad wel eens aankomen. Ze hadden het niet zo snel op voorhand mogen zeggen. Daarmee ga ik volledig akkoord. 

ehhh

muntthee? 

:D

Daar zijn die Russen echt gek op!

Ze boren gaatjes in munten van 25 Roebel, halen er een touwtje door en dan

laten ze het ongeveer een half uur trekken op heet vuur.

Volgens hun krijgt deze thee dan een heerlijk rijk licht metalig smaakje.

Pas wel op, koop je een kop muntthee in Rusland en je vind het niet lekker:

je geld krijg je zowiezo niet terug... :D

Yo mensen. Sindskort heb ik een game laptop en heb ik met iets heel raars te maken.

Als ik Tanki aan het spelen ben, dropt mijn FPS steeds naar 58. Het gaat dan een beetje stotteren. En als ik mijn record programma (Action Mirillis) aan laat staan, is mijn FPS continu 60 (Like what???). In de meeste gevallen is het juist het tegenovergestelde. Weet iemand waar dit aan kan liggen? Of weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Edited by lnstantly

Dat had ik ook, nooit achter gekomen wat het was.

Ik speelde op Chrome en ben over gestapt op Firefox fullscreen > nergens last meer van.

Hij sprong dan steeds naar 58 om de seconde, en dat zag er verschrikkelijk uit.

Dat had ik ook, nooit achter gekomen wat het was.

Ik speelde op Chrome en ben over gestapt op Firefox fullscreen > nergens last meer van.

Hij sprong dan steeds naar 58 om de seconde, en dat zag er verschrikkelijk uit.

Het stomme is dat ik dit ook op Firefox heb :l.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...