Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Ik ga denk ik stoppen met Tanki. Ik zit net op het MBO en wil echt mijn best gaan doen + ik wil topsporter dus ik train ook iedere dag, ik heb niet veel ruimte meer over voor Tanki. Heel veel succes in de toekomst mensen, ik kom af en toe nog wel eens online ;)

~ AA

• Like 1

Thanks! En JIJ had nu top turner moeten zijn ;)

Haha, te druk met school. :p En ik krijg het nu nog drukker, eerste jaar universiteit. Ik hoop dat ik het snel gewoon word en dat de leerstof toch een beetje meevalt. :p Succes man!!

Ik ga denk ik stoppen met Tanki. Ik zit net op het MBO en wil echt mijn best gaan doen + ik wil topsporter dus ik train ook iedere dag, ik heb niet veel ruimte meer over voor Tanki. Heel veel succes in de toekomst mensen, ik kom af en toe nog wel eens online ;)

~ AA

Voor mij hetzelfde, ik ga ook MBO doen en ik wil/ga echt mijn uiterste best doen, en  daarnaast ga ikook nog veel naar de sportschool en kwil ook beginnen met hardlopen.

Veel succes iedereen en ik zal ook zeker nog wel es online komen ;)

Edited by B_A-R_T

~ AA

Veel succes!!!

Voor mij hetzelfde, ik ga ook MBO doen en ik wil/ga echt mijn uiterste best doen, en  daarnaast ga ikook nog veel naar de sportschool en kwil ook beginnen met hardlopen.

Veel succes!!!

Ik ga MBO-4 Systeembeheerder doen. Wat is het toch een ongelofelijk leuke opleiding! Nee, ik ga niet stoppen met Tanki of zo, ik blijf gewoon spelen. :)

• Like 1

~ AA

Veel succes!!!

Veel succes!!!

Ik ga MBO-4 Systeembeheerder doen. Wat is het toch een ongelofelijk leuke opleiding! Nee, ik ga niet stoppen met Tanki of zo, ik blijf gewoon spelen. :)

Succes jongens :)

Ik ga zelf Business 2 HBO doen , een 2 jarige versnelde opleiding MBO naar het HBO , maar ben toch al niet actief op Tanki dus het zal voor mij geen verschil maken ;p

En ik zit nogsteeds op de middelbare, 6VWO dus examens dit jaar... Het zal mij benieuwen :P Begin mezelf nu toch wel wat te oud en te groot worden voor deze school, al die kleine kinderen om je heen die nog half basisschool gedrag vertonen  -_-

Falco of Senna? Sterkte in ieder geval!

Falco is mijn hond die het heeft. :p Senna leeft niet meer en Fibie is onze tweede hond nu. :p Het valt op zich wel mee. Het isalleen heel vreemd om te zien hoe hij helemaal ligt the schudden zonder enige controle, hoe hij ligt te krassen over de grond net zoals een epilepsie-aanval bij mensen. We kunnen er helaas niet veel aan doen behalve hem wat tegenhouden en rustig proberen houden hoewel dat eigenlijk toch niet echt helpt tijdens zo een aanval.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...