Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Best wel. Zijn ogen draaien helemaal weg en hij heeft echt totaal geen controle meer. 

Zag een filmpje op YouTube en aan het eind zag je die hond weer langzaam bijkomen.

Dat moment dat ie half bewust probeerde er uit te komen zag er heel zielig uit.

Wel mooi dat ie op het eind van de aanval wat met zijn kop schudde, ging staan en het leek of ie

daarna wegliep alsof er niks gebeurd was.

Heeft jou hond het vaak Falco of af en toe?

Je kunt inderdaad weinig doen, misschien iets als een (tuinstoel)kussen onder de hond leggen en

dat is het dan ook eigenlijk wel.

Heb het zelf alleen een keer gezien bij iemand op een bruiloft toen ik nog heel klein was.

Zal ik nooit meer vergeten, want die man die viel om als een blok, nam een halve tafel mee en lag

daarna heel heftig te bewegen en te schuimbekken.

Best heftig om mee te maken, zeker als klein kind.

Is er dan geen medicijn of behandeling tegen om het beestje rustiger te krijgen? Heb nog nooit een mens of dier zo'n aanval zien krijgen, lijkt mij echt bizar eng om te zien...

Mijn hond heeft het niet vaak genoeg om een medicijn te krijgen, maar echt goed werken doen die niet. 

Zag een filmpje op YouTube en aan het eind zag je die hond weer langzaam bijkomen.

Dat moment dat ie half bewust probeerde er uit te komen zag er heel zielig uit.

Wel mooi dat ie op het eind van de aanval wat met zijn kop schudde, ging staan en het leek of ie

daarna wegliep alsof er niks gebeurd was.

Heeft jou hond het vaak Falco of af en toe?

Je kunt inderdaad weinig doen, misschien iets als een (tuinstoel)kussen onder de hond leggen en

dat is het dan ook eigenlijk wel.

Heb het zelf alleen een keer gezien bij iemand op een bruiloft toen ik nog heel klein was.

Zal ik nooit meer vergeten, want die man die viel om als een blok, nam een halve tafel mee en lag

daarna heel heftig te bewegen en te schuimbekken.

Best heftig om mee te maken, zeker als klein kind.

Hij het gemiddeld om de 2 maand ongeveer, dus dat valt wel nog mee. Het is inderdaad heel vreemd om te zien. Ik heb het gelukkig nog nooit bij een mens gezien. 

We proberen hem tijdens zo een aanval altijd in een zitzak te leggen. :p

Hij heeft het gemiddeld om de 2 maand ongeveer, dus dat valt wel nog mee. Het is inderdaad heel vreemd om te zien. Ik heb het gelukkig nog nooit bij een mens gezien. Dat is gelukkig niet zo heel vaak! Als het vaak is dan is er ook meestal een andere (ernstige) oorzaak die de epilepsie veroorzaakt.

Als je hond er verder niet al te veel onder lijdt en al gauw weer zijn gang gaat dan valt het inderdaad nog mee. :)

We proberen hem tijdens zo een aanval altijd in een zitzak te leggen. :P  De bofkont! Weet je wel zeker dat ie het niet faked?  ;) 

• Like 1

Haha lord, als die gaat faken dan bant falco hem wel hoor, wees maar niet bang

Denk je dat hij thuis ook moderate?

Zeg maar dat ze samen aan tafel zitten voor het avondeten en dat zelfs zijn 

eigen familie op hun woorden moet passen?

Dat ze elkaar onderling regelmatig een waarschuwende blik geven, zo van:

pas nou op wat je zegt...

Zou best wel eens kunnen... :P 

• Like 2

Denk je dat hij thuis ook moderate?

Zeg maar dat ze samen aan tafel zitten voor het avondeten en dat zelfs zijn 

eigen familie op hun woorden moet passen?

Dat ze elkaar onderling regelmatig een waarschuwende blik geven, zo van:

pas nou op wat je zegt...

Zou best wel eens kunnen... :P

ja, en OUFA praat niet tegen zijn familie omdat hij te beroemd is om te reageren ;)
  • Like 2

Nou, ik ben zojuist verwijderd van het Dutch forum vanwege een downvote.

xoi1w2.png

Een volwassener reactie was op zijn plaats geweest denk ik, maar

@robbie56 jij bent de baas hier en als dat jou keus is dan is het

maar zo. 

Van wat kritiek wordt je trouwens niet slechter hoor, krijg ik ook regelmatig

en vaak leer ik ook er ook nog wat van.

http://en.tankiforum.com/index.php?showtopic=268969&page=1&do=findComment&comment=4954810

• Like 1

Ik let altijd veel op mijn reputatie , en als je me downvote en ook nog zo'n reactie erbij zet heb ik niet zo'n hoge pet van je op. Misschien dat je er later weer bij komt maar voor nu staat het wel mooi zo.

Ik had het eigenlijk over de trein boven mijn post ^^

+ het forum is gewoon saai nu , altijd dezelfde topics  , nooit eens nieuwe

Er gebeurt momenteel ook weinig in TO om een topic over te maken. 

Er gebeurt momenteel ook weinig in TO om een topic over te maken. 

Wie zegt dat het over Tanki hoeft te gaan

Kun je nagaan; 70-80% van mijn posts zijn gedaan in 2012 :P

Toen was ik nog in mijn noob fase :$

Bij mij voornamelijk 2013/2014. Als ik toen wat minder bans kreeg zou ik nu wat meer posts hebben

2012, zucht... Praat me er niet van, doet me alleen maar beseffen hoe dit spel verder en verder downhill gaat. Nu heeft Starladder de samenwerking opgezegd en brengt TO het alsof het vanuit hun kant komt omdat ze in Unity een nieuw systeem willen. Wat een lelijke smoes, Starladder ziet gewoon dat er niet genoeg potentieel is, te weinig kijkcijfers, te weinig interesse. Tanki probeert op de ene manier zoals de grote spellen te zijn, en op andere momenten snijden ze zichzelf in de vingers door de updates die ze uitbrengen. Het begint echt triest te worden...

Starladder faalde sowieso , mooi dat we er nu (blijkbaar) van af zijn.

Tanki moet gewoon aan de spelers denken , zorgen voor goede updates , dan zijn er vast genoeg spelers die crystals kopen , en als de game leuk is komen er vast ook genoeg nieuwe spelers.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...