Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Ik hoop niet dat je overnieuw kan beginnen met Unity

en robbie56 kan je mij en Mr.Privacy bij de lijst zetten van Nederlanders :P

Natuurlijk :)

*en leest gelijk weer wat voor geldgraaiende afzetterij het is*

En inderdaad, zoals Splitterpoint al zegt, het bijzondere van de XT items is nu ook alweer weg aangezien je die nu ook al indirect met echt geld kan kopen.

Ik weet trouwens nieteens zo zeker of ik Unity wel een vooruitgang vind als je naar de grahpics kijkt. Het lijkt gewoon geen Tanki meer, waarschijnlijk gaat het qua performance wel heel erg vooruit. Misschien wordt het allemaal net té met die graphics zo.

Klopt , en je krijgt er zelfs een speciale paint bij met protection tegen alles....

Nut van esports=weg

Aan de ene kant dacht ik van wauw , ziet er awesome uit , aan de andere denk ik dit is geen tanki meer.

Hahahaha, misschien verander je die post maar best nu voor je ook nog een week ban krijgt op dit account. :P Vind hem best grappig. :P

Is ie ook! :D Hier kreeg ie die ban niet voor hoor denk ik, maar dat verhaal laat ik aan hemzelf over...

Normaal post ik hier niet, maar ik ben best droevig over wat er op het forum gebeurd.

En dan vooral in News and Announcements waar veel kritiek op de nieuwe Premium account is.

Posts worden bij bosjes verwijderd en alles lijkt erop gericht om maar een zo positief mogelijke indruk te maken. 

Het gaat zover dat ik er geen zin meer in heb en dit geplaatst heb:

"For me it 's the saddest day on this Forum since I joined it.

Critism on updates is no longer appreciated. Posts get removed randomly.

Why even participate in a censored discussion on updates?

I 'm out and will not be a part of them again.

The "be positive" message is clear TO. You win. Congratz."

Tanki en hun beleid daar snap ik vaak weinig van, maar zoals het nu

gaat echt helemaal niks.

• Like 5

Ik ben er ook helemaal tegen. Soms moet je je neus durven volgen, maar niet als die enkel de geur van geld ruikt. Als ik nu nog hidden posts kon zien, kon ik kijken of de verwijdering van sommige posts ook een reden heeft. Indien niet zou ik ze gewoon weer zichtbaar kunnen maken. :P

Het concept Premium Account vind ik op zich nog oke. Het maakt me niet uit dat ze 50% extra score en crystals krijgen, dat ze XT equipment kunnen kopen, maar die paint is een grote stap te ver. Ik heb zelf 18% tegen alle wapens inclusief mijnen meegemaakt, en het is echt wel een voordeel. 

Edited by falcosenna1
  • Like 1

De Premium account op zich is niet het probleem. het is inderdaad de paint.

Ik had een eenvoudig voorstel om met percentages te gaan werken.

10% voor lage rangen, 14% voor middel rangen en 18% voor de hoogste rangen.

Volgens Hazel was dat te moeilijk met programmeren, waar ik niet veel van geloof.

Maak dan drie aparte paints met deze percentages:

nee, dat ging hem volgens hem ook niet worden...

Iedereen met een beetje verstand begrijpt wat er gebeurd als je Sergeants met

een 20% paint in battles gaat tegenkomen. Die Premium gasten zijn OP als de pest.

En die gaan heel wat startende en middelrang spelers wegjagen van dit spel, let maar op.

In andere posts heb ik al eens eerder gezegd dat ze TO Flash gaan laten vallen en ze

proberen er nu zoveel mogelijk geld uit te halen. Zie alle "buy" updates.

Niet uit hebzucht denk ik trouwens, maar ze hebben het waarschijnlijk hard nodig.

TO Unity ontwikkelen is duur en gaat nog wel even duren...

• Like 2

Hahahaha, misschien verander je die post maar best nu voor je ook nog een week ban krijgt op dit account. :P Vind hem best grappig. :P

Omdat je geen mod meer bent zeker x)

Is ie ook! :D Hier kreeg ie die ban niet voor hoor denk ik, maar dat verhaal laat ik aan hemzelf over...

Normaal post ik hier niet, maar ik ben best droevig over wat er op het forum gebeurd.

En dan vooral in News and Announcements waar veel kritiek op de nieuwe Premium account is.

Posts worden bij bosjes verwijderd en alles lijkt erop gericht om maar een zo positief mogelijke indruk te maken. 

Het gaat zover dat ik er geen zin meer in heb en dit geplaatst heb:

"For me it 's the saddest day on this Forum since I joined it.

Critism on updates is no longer appreciated. Posts get removed randomly.

Why even participate in a censored discussion on updates?

I 'm out and will not be a part of them again.

The "be positive" message is clear TO. You win. Congratz."

Tanki en hun beleid daar snap ik vaak weinig van, maar zoals het nu

gaat echt helemaal niks.

Weet het zelf ook niet precies , meerdere posts hebben zo'n mooie oranje kleur waar instaat dat ik een week ban heb. Miss een leuk idee om de precieze reden te laten zien waarom je ban hebt :)

Ik snap uberhaupt niet dat posts/topic verwijderd worden (niet alleen met kritiek maar ook leuke topics)

Wat dat betreft lijkt het forum net op een dictatuur , de negatieve posts worden verwijderd , en alles is zogenaamd zo mooi.

Ik ben er ook helemaal tegen. Soms moet je je neus durven volgen, maar niet als die enkel de geur van geld ruikt. Als ik nu nog hidden posts kon zien, kon ik kijken of de verwijdering van sommige posts ook een reden heeft. Indien niet zou ik ze gewoon weer zichtbaar kunnen maken. :P

Het concept Premium Account vind ik op zich nog oke. Het maakt me niet uit dat ze 50% extra score en crystals krijgen, dat ze XT equipment kunnen kopen, maar die paint is een grote stap te ver. Ik heb zelf 18% tegen alle wapens inclusief mijnen meegemaakt, en het is echt wel een voordeel. 

Ik vind het premium gedoe helemaal niks , gewoon weer een vies truucje om geld binnen te  harken. Ze gaan nooit in op ideeen maar als ze er geld mee kunnen verdienen zie je het plots in de game verschijnen.

Volgens Hazel was dat te moeilijk met programmeren, waar ik niet veel van geloof.

een 20% paint in battles gaat tegenkomen. Die Premium gasten zijn OP als de pest.

En die gaan heel wat startende en middelrang spelers wegjagen van dit spel, let maar op.

In andere posts heb ik al eens eerder gezegd dat ze TO Flash gaan laten vallen en ze

Niet uit hebzucht denk ik trouwens, maar ze hebben het waarschijnlijk hard nodig.

Ik mag die Hazel ook niet , hij komt met van die antwoorden die ik zou doen , met meme's en plaatjes. Op zijn positie hoort dat niet als het over serieuze kritiek op je spel gaat.

De buyer kits waren al aardig Overpowered , maar dit is nog veel erger.

Iemand met zo'n paint in de sergeant ranks zal alles kapodt-stuk maken.

Ik dacht er even mee weg te komen op mijn andere account als WO4, maar daar zal die paint precies hetzelfde aanrichten.

Ik zie dit niet zitten, iedereen kan dus zo'n paint krijgen.

Te moeilijk te programmeren? Ze kunnen een geheel nieuw spel maken op Unity.

Jouw voorstel haalt dat overpowered verhaal helemaal weg, ik hoop dat ze dat zelf ook overwegen; en inzien... Lol.

Die hele discussie over premium accounts vergalt een beetje het nieuws over de Unity versie.

Ik ben op dit moment meer geïnteresseerd in die nieuwe geluiden en graphics, maar als je daar een mening over kwijt wil, of een vraagje wilt stellen in de V-LOG topic, wordt die meteen weg-gepost door premium account haters :I

Hazel reageert inderdaad een beetje apart, het is omdat ie een avatar heeft, anders had ik hem niet zo snel als developer gezien.

Wel goeie humor trouwens, je kan wat makkelijker met hem praten juist omdat hij niet zo stijf reageert... Tenminste zo denk ik erover.

• Like 1

This is not a clan.

Het forum begint inderdaad op een dictatuur te lijken. Maar ja, waar hebben we dat ook alweer eerder gezien daar in het oosten?

TO Unity, you better be good. Anders tekenen ze met dit gedrag hun eigen doodvonnis.

Zag toennet trouwens de grafiek van online spelers, volgens Tanki zouden die na de zomervakantie weer gaan stijgen omdat iedereen in die periode op vakantie of buiten is? De cijfers gaan anders niks omhoog, zelfs in de weekenden stopt het bij 77-78k. Maar vooral lekker die plank voor je kop houden, alsof er niks aan de hand is...

Edited by U.N.E.X.P.E.C.T.E.D

Iemand met zo'n paint in de sergeant ranks zal alles kapodt-stuk maken.

Ik dacht er even mee weg te komen op mijn andere account als WO4, maar daar zal die paint precies hetzelfde aanrichten.

Ik zie dit niet zitten, iedereen kan dus zo'n paint krijgen.

Te moeilijk te programmeren? Ze kunnen een geheel nieuw spel maken op Unity.

Jouw voorstel haalt dat overpowered verhaal helemaal weg, ik hoop dat ze dat zelf ook overwegen; en inzien... Lol.

Die hele discussie over premium accounts vergalt een beetje het nieuws over de Unity versie.

Ik ben op dit moment meer geïnteresseerd in die nieuwe geluiden en graphics, maar als je daar een mening over kwijt wil, of een vraagje wilt stellen in de V-LOG topic, wordt die meteen weg-gepost door premium account haters :I

Hazel reageert inderdaad een beetje apart, het is omdat ie een avatar heeft, anders had ik hem niet zo snel als developer gezien.

Wel goeie humor trouwens, je kan wat makkelijker met hem praten juist omdat hij niet zo stijf reageert... Tenminste zo denk ik erover.

http://en.tankiforum.com/index.php?showtopic=289129&page=52&do=findComment&comment=5067316

De Premium paint gaat nu (voorlopig) naar 15% ipv 20%.

Nog steeds te sterk in lagere rangen en naar mijn gevoel te zwak in de hoogste rangen:

maar hoewel niet een hele goede oplossing is het zeker beter als wat het was.

De Unity versie ziet er super goed uit en ik ben zelf ook heel geinteresseerd in de ontwikkeling ervan,

maar vind het niet zo gek dat het nu "ondersneeuwde" in de Premium account "discussie".

Probeer het nog eens zou ik zeggen! :P

Hazel is in ieder geval op het Forum geweest om vragen te beantwoorden en zaken uit te leggen.

Ben het de helft van de tijd niet met hem eens, hij ontwijkt ook veel, maar ik waardeer het wel

dat ie komt en dat hebben wat anderen en ikzelf 'm ook gepost in de topic.

Hazel komt in ieder geval: waar was Semyon? Ik dacht toch echt dat hij de community manager was....

Net als met de 40% discount oproer, waar ie ook gelijk had moeten reageren.

Nee, dan komt ie pas heel laat met: "jongens, ik ben heel teleurgesteld in jullie etc." ja, dat helpt... <_<

Hazel is wel een aparte gast, inderdaad losjes maar kan ook ontzettend bot zijn.

Dat ben ik wel met Robbie eens: kun je eigenlijk niet maken als je de game vertegenwoordigd.

Moet er soms wel om lachen overigens, het is een soort Dev-troll... :D

Ik hoop met Unexpected dat de Mods niet doorgaan waar ze gisteren mee bezig waren,

want dan wordt het forum inderdaad een dictatuur.

Waar je blij moet zijn en iedereen het over leuke dingen heeft.

Een peuterspeelzaal of Noord-Korea zeg maar...

Ik heb de laatste weken eigenlijk niet meer gespeeld, zeker deze week niet door al die lags. Spelen met lags, tja daar doe ik gewoon niet aan.

Toch heb ik wel het nieuws rond Tanki gevolgd. Ik heb een vermoeden dat Tanki TO Flash zal opgeven en zal doorgaan met

TO Unity (zoals sommigen hier ook al suggereerden). Ik verwacht namelijk dat het gros van alle buyers zal overstappen naar TO Unity. Immers, de meeste buyers hebben eigenlijk alles al: Alle equipments, de titel generalissimo en supplies. Er is hier dus niet veel meer voor ze te zoeken, op de star ladder na dan. Tuurlijk kunnen ze wel opnieuw beginnen, maar ook dat zal op een gegeven moment saai worden. Maar de grote investeringen zijn in ieder geval al geweest. Het geld zit dan vooral in TO Unity, zeker als ze de huidige accounts, equipments, etc. niet overzetten. Flash zal snel niet meer ondersteund worden (of is al niet meer ondersteund) en om TO Flash te onderhouden, wetende dat het niet veel geld meer zal opleveren... tja, een dure grap. Aangezien de developers simpelweg geld willen verdienen (óf voor de kosten voor het programmeren van TO Unity óf gewoon om hun zakken te vullen), is het inderdaad logisch dat ze de laatste centjes uit de portemonnees van de buyers willen persen. TO Flash zal dan langzaam wegsterven: een stille dood, aangezien iedereen dan waarschijnlijk bezig is met TO Unity. 

Soms mis ik de oude tijden: Geen irritante vulcans, railguns die hornets van lagere modifications zonder double damage in één beam konden neerhalen, moon silence, de OP critical hits van de smoky  :D... Wellicht een beetje unbalanced, maar het is de vraag of het nu echt beter is geworden met al die updates (ik ben namelijk nog steeds pissig over die freeze updates van de afgelopen 11 maanden...). Maar dit is uiteraard een doodgewone mening van een doodgewone tanker :)

Ik word zo ziek van de drogredenen die hij gebruikt...

Om hem maar te citeren: 

Because:

1) We have to

2) Forum majority is game minority

Tja, maar ik mag al van geluk spreken dat er tenminste één topic is waar wel normale gesprekken en discussies gevoerd kunnen worden zonder dat een moderator er even tussen komt en gaat hakken met een botte bijl  :)
Edited by poohforce
  • Like 1

Die Hazel onderschat de kennis van de spelers soms zwaar als het aankomt op pragrammeren. :P Zelfs 18% is een groot voordeel.

12 keer 18% is een totaal van 216%. Ik neem 12 aangezien er 11 wapens zijn en de paint ook beschermt tegen mijnen. Als we dit vergelijken met de top paints, komen we slechts aan maxima van 150% en 151% met full MUs wat een opmerkelijk verschil is van maar liefst 65%-66%.

Omdat je geen mod meer bent zeker x)

Nope :P Ik til niet zo zwaar aan zulke dingen. :P

Edited by falcosenna1
  • Like 1

Geen ek kijken dit keer x)

Ga je niet voor België supporteren dan? :p Ik snap trouwens echt niet hou België als beste van de wereld bestempeld kan worden. We hebben gewoon steeds geluk gehad met de groepen waarin we terechtkwamen. :p

Ga je niet voor België supporteren dan? :P Ik snap trouwens echt niet hou België als beste van de wereld bestempeld kan worden. We hebben gewoon steeds geluk gehad met de groepen waarin we terechtkwamen. :P

Omdat Belgie volgens mij 1 staat op de wereldranglijst

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...