Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Tja, ik zat in een havo-vwo brugklas waarvan de helft uiteindelijk op tl is beland. Ik doe nu vwo, maar de avond van tevoren leren is geen goede tactiek meer ;)

Kan je na tl naar HBO?

Volgens mij moet je dan eerst op een bepaald mbo niveau slagen maar dat weet ik niet zeker.

Tja, ik zat in een havo-vwo brugklas waarvan de helft uiteindelijk op tl is beland. Ik doe nu vwo, maar de avond van tevoren leren is geen goede tactiek meer ;)

Kan je na tl naar HBO?

Volgens mij moet je dan eerst op een bepaald mbo niveau slagen maar dat weet ik niet zeker.

een niveau 4 opleiding moet je halen daarna kun je naar HBO

Idd , ik ben na het tl naar het mbo gegaan , waar ik finance doe. Hierna kan je aan het werk of naar het hbo , en ik ga het laatste doen

• Like 1

Ja, zo actief ben ik niet zo in dit topic, maar nog steeds in eSports hoor :p Was net onderweg om even een clantopic te cleanen want die clans tegenwoordig... niet normaal soms xD

• Like 1

Ja, zo actief ben ik niet zo in dit topic, maar nog steeds in eSports hoor :P Was net onderweg om even een clantopic te cleanen want die clans tegenwoordig... niet normaal soms xD

Yup, ik zie je idd enkel in eSports. :D Goed werk!!

Wel een klein omwegje, maargoed.. HBO is mooi doel toch?

Tja , als ik het via havo zou doen kom ik bij kinderen van 2/3 heel misschien 4 jaar jonger in de klas , dat moet je ook niet willen...

Nu heb ik mensen van 17/18/19/20/21/24 in de klas. is toch wat fijner :)

+heb natuurlijk al het tl diploma , en als ik finance op het mbo heb afgerond krijg ik weer een diploma , dus dan zou ik al aan het werk kunnen gaan. maar omdat ik wil groeien ga ik daarna nog naar het hbo

Ik zit nu in mijn examenjaar van het VWO en ben nog niet blijven zitten dus alles loopt op schema :) Nu moet ik wel haast gaan maken met het kiezen welke stad en welke studie ik ga studeren, heb echt nog absoluut geen idee  :(

Haha, wij worden nu zowat elke week naar een of andere universiteit gestuurd om te kijken. Volgens mijn school moet je drie jaar van tevoren al weten wat je wilt doen. Was bij jou dus niet het geval ;)

Ik zit nu in mijn examenjaar van het VWO en ben nog niet blijven zitten dus alles loopt op schema :) Nu moet ik wel haast gaan maken met het kiezen welke stad en welke studie ik ga studeren, heb echt nog absoluut geen idee  :(

Dan ben je wel rijkelijk laat, je moet nu zo ongeveer wel een beetje een kant kiezen denk je niet?

Hebben jullie trouwens al gehoord van de nieuwe gamemode ''assault'' de bij de kerstmap komt?

Ik heb het gezien in de V-LOG. :) Het is iets van jouw base beschermen en de anderen moeten er proberen in te geraken ofzo. 

Ik heb het gezien in de V-LOG. :) Het is iets van jouw base beschermen en de anderen moeten er proberen in te geraken ofzo. 

Idd , lijkt me wel mooi.

Ga je toch lekker gezellig met mij de dubbele bachelor Wis- en Natuurkunde doen aan Universiteit Utrecht?  :D

Begin in ieder geval met wegstrepen totdat er nog één sector overblijft: "Ga ik iets met techniek doen of iets met talen?"

Daarna is het slechts een kwestie van veel brochures lezen, open dagen bezoeken en meeloopdagen volgen. Helaas zijn de open dagen van de Universiteit van Amsterdam, Universiteit Leiden, Universiteit Utrecht, TU Eindhoven en TU Delft al geweest...

Je bent dus behoorlijk laat, zoals Joostcool al zei. Ik zelf ben vorig jaar (VWO 5) al begonnen.

Edited by poohforce

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...