Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Het forum heeft er nog wel het meeste last van. Ik post nog wel, maar ik voel me meer een

roepende in de woestijn... :D

Ik ben ook enorm verminderd op het forum. Nu heb ik toch even de nood wat te vertellen.

Jullie hebben vast wel het tragische nieuws gehoord, de aanslagen in Brussel. Dit is volgens mij pas een voorsmaakje. Verschillende deelgmeenten van Brussel lopen over van zulke geradicaliseerden. Toen we Salah Abdeslam oppakten, kwamen jongeren in opstand op straat. Dat is toch niet normaal. Dit kan niet anders dan dat dit pas het begin is van meer. Er lopen gewoon al teveel gekken rond hier.

Bedankt voor het medeleven in het Belgische topic. :)

Edited by falcosenna1
  • Like 1

Ik ben ook enorm verminderd op het forum. Nu heb ik toch even de nood wat te vertellen.

Jullie hebben vast wel het tragische nieuws gehoord, de aanslagen in Brussel. Dit is volgens mij pas een voorsmaakje. Verschillende deelgmeenten van Brussel lopen over van zulke geradicaliseerden. Toen we Salah Abdeslam oppakten, kwamen jongeren in opstand op straat. Dat is toch niet normaal. Dit kan niet anders dan dat dit pas het begin is van meer. Er lopen gewoon al teveel gekken rond hier.

Die gasten wonen wel in België, maar leven in geradicaliseerde mini-staatjes waar zij de dienst uitmaken.

Als zowat je hele omgeving radicaal is, is het ook niet zo vreemd dat jongeren die daar opgroeien dat ook worden.

Dat van die opstand verbaasd me dan ook helemaal niet, treurig genoeg.

Hoe heeft de politiek het zover kunnen laten komen, of is er gewoon niets aan dat radicaliseren te doen?

Nu is het te laat voor een grote groep van die jongeren, die zijn niet meer te bereiken en daar kunnen we

inderdaad helaas nog een hoop ellende van verwachten.

• Like 1

Die gasten wonen wel in België, maar leven in geradicaliseerde mini-staatjes waar zij de dienst uitmaken.

Als zowat je hele omgeving radicaal is, is het ook niet zo vreemd dat jongeren die daar opgroeien dat ook worden.

Dat van die opstand verbaasd me dan ook helemaal niet, treurig genoeg.

Hoe heeft de politiek het zover kunnen laten komen, of is er gewoon niets aan dat radicaliseren te doen?

Nu is het te laat voor een grote groep van die jongeren, die zijn niet meer te bereiken en daar kunnen we

inderdaad helaas nog een hoop ellende van verwachten.

Helemaal mee eens. Ik vrees dat er tegen het radicaliseren op zich weinig te doen is, nu. Het is al te ver gekomen. IS weet het op psychologisch vlak heel goed uit te spelen en jongeren zijn er het gevoeligst voor. 

Edited by falcosenna1
  • Like 1

Wat ik nog het meest bizarre vind is dat Nederland (idk of dat in België ook zo is) die gestoorde psychopaten die naar IS toe gegaan zijn om mee te vechten gewoon weer toelaten als ze terugkomen! Als ze zo graag die kant op willen laat ze lekker daar, nu komen ze gewoon vrolijk weer terug met nieuwe kennis (hoe je van huis, tuin en keukenspullen een mooie bom kan bouwen bijvoorbeeld) en nog meer geradicaliseerde ideeën (waar ze de jeugd mooi mee kunnen beïnvloeden hetzelfde te doen). Onbegrijpelijk naar mijn idee...

Wat ik nog het meest bizarre vind is dat Nederland (idk of dat in België ook zo is) die gestoorde psychopaten die naar IS toe gegaan zijn om mee te vechten gewoon weer toelaten als ze terugkomen! Als ze zo graag die kant op willen laat ze lekker daar, nu komen ze gewoon vrolijk weer terug met nieuwe kennis (hoe je van huis, tuin en keukenspullen een mooie bom kan bouwen bijvoorbeeld) en nog meer geradicaliseerde ideeën (waar ze de jeugd mooi mee kunnen beïnvloeden hetzelfde te doen). Onbegrijpelijk naar mijn idee...

Heeft te maken met internationale regels en wetten, maar het zou mooi zijn als die aangepast kunnen worden.

En iedereen dacht nog wel dat het de goede kant op ging

Had ik ook dat gevoel, kwam ook door het optimisme dat hij uitstraalde over zijn ziekte.

(hoogstwaarschijnlijk komt het weer door die klote sigaretten)

Hoewel zelf geen enorme voetbalfan, Cruijff was een legende, al bij zijn leven.

En hoe jammer het ook is, die man heeft wel een enorm interessant en boeiend leven gehad,

waarin ie veel heeft betekent voor de sport en de mensen om hem heen.

R.I.P.

edit

Mooi eerbetoon van FC Barcelona:

Edited by Lord-of-the-Snipers
  • Like 1

Helemaal mee eens. Ik vrees dat er tegen het radicaliseren op zich weinig te doen is, nu. Het is al te ver gekomen. IS weet het op psychologisch vlak heel goed uit te spelen en jongeren zijn er het gevoeligst voor. 

Er is wel wat aan te doen, maar de Belgische overheid is totaal verkeerd ingericht. Met name de politie dan. Ik heb begrepen dat België geen wijkagenten hebben. Die agenten zijn verantwoordelijk voor een wijk en pikken alles gelijk op als er wat aan de hand is. Abdeslam loopt een aantal weken rustig door de wijk Molenbeek, en de politie heeft het niet door. De andere mensen houden hun mond ook dicht. Vooral dat laatste is ernstig maar had heel erg makkelijk voorkomen kunnen worden. Een wijkagent pikt zulke dingen gelijk op. Zo ook radicaliserende jongeren en hij is een aanspreekpunt. In Nederland is er laatst een terreurverdachte gearresteerd in Rotterdam. Achteraf werd er een buurtbewoner geinterviewd op de radio die zei "ik zag steeds vreemde figuren daar komen, ze worden opeens naar binnen getrokken en ze hadden steeds tassen met zich mee". Die dingen worden opgepikt door buurtbewoners en als er dan een aanspreekpunt voor ze is, heeft de politie er meer controle over. 

Overigens ben ik hier niet om België af te kraken hoor, gewoon aanduiden waar er op dit vlak wat verbeterd kan worden :D

• Like 2

Er is wel wat aan te doen, maar de Belgische overheid is totaal verkeerd ingericht. Met name de politie dan. Ik heb begrepen dat België geen wijkagenten hebben. Die agenten zijn verantwoordelijk voor een wijk en pikken alles gelijk op als er wat aan de hand is. Abdeslam loopt een aantal weken rustig door de wijk Molenbeek, en de politie heeft het niet door. De andere mensen houden hun mond ook dicht. Vooral dat laatste is ernstig maar had heel erg makkelijk voorkomen kunnen worden. Een wijkagent pikt zulke dingen gelijk op. Zo ook radicaliserende jongeren en hij is een aanspreekpunt. In Nederland is er laatst een terreurverdachte gearresteerd in Rotterdam. Achteraf werd er een buurtbewoner geinterviewd op de radio die zei "ik zag steeds vreemde figuren daar komen, ze worden opeens naar binnen getrokken en ze hadden steeds tassen met zich mee". Die dingen worden opgepikt door buurtbewoners en als er dan een aanspreekpunt voor ze is, heeft de politie er meer controle over. 

Overigens ben ik hier niet om België af te kraken hoor, gewoon aanduiden waar er op dit vlak wat verbeterd kan worden :D

Er zijn wel zogenaamde wijkagenten, maar ik ben vrij zeker dat er niet in alle wijken een wijkagent is aangesteld. Bovendien zie ik de wijkagent van mijn wijk nooit, letterlijk nooit. Ik weet dat er een wijkagent is, maar ik zou niet weten wie het is. Als ik de 'wijk' Molenbeek bekijk, vrees ik dat het al dan niet hebben van een wijkagent weinig verschil maakt. Het loopt er vol. De situatie daar is volgens mij al te ver gevorderd. Zoals je zegt, Abdeslam kon weken lang gewoon vrij wandelen. Net voor hij opgepakt werd, had hij nog twee uur gewandeld in een nabijgelegen park. Niemand die ook maar iets meldt aan de politie. Hij krijgt meer hulp dan men denkt, althans dat denk ik. 

Van mij mag je België gerust bekritiseren en afbreken op dat vlak. Men doet het ook niet erg goed, al is het wel heel moeilijk om alle geradicaliseerden die plannen smeden voor een aanslag op te sporen. Men moet ze wel op voorhand kunnen vatten, voor ze onderweg zijn een aanslag te plagen, want wat kunnen die militairen nu doen tegen iemand die zichzelf toch opblaast. Schiet je hem neer en valt de man op de grond, dan gaat zijn bomgordel toch af. Hem levend arresteren lukt ook niet, want bij toenadering zal hij zijn gordel toch doen afgaan. Men moet ze echt op voorhand te pakken zien te krijgen, wat een heel complexe taak is, maar er is zeker ruimte, veel ruimte, voor verbetering.

EDIT: Het systeem van de wijkagenten bestaat dus wel (toch zeker op papier :p), maar het is niet echt ingeburgerd. Mensen maken er geen gebruik van en zien hem niet als aanspreekpunt hier in België. Het zou inderdaad wel wat kunnen helpen. Mijn ouders bellen echter meteen naar de politie als er iets is. 

Edited by falcosenna1
  • Like 1

What's up tankers?!

I hope everything is going good for you! After this one month break of this journal, I am back… with tons of fresh screens!

First of all… I would like to talk about what happened in Brussels some weeks ago, but as it is not allowed in this forum I will prevent from doing it. Just know that I live in Brussels, and if you want to have news, or just have a little chat about that, you're always free to add me on Skype: sirogo_sig. This is a sad period of history we're going through, but it is -especially- important to mentally support each other, so don't hesitate to add me.

Now let's get to some prettier stuff, and let's start with the rank ups!

Player @shorif

JNfO1Yi.png

Player @ogoris

DXae3ej.png

(special thanks to @Phoenix-Warbird  :P )

Player & Player

bqcL0Wh.png

All right now the battles part… 100+ of these… Got a cramp to wrist   :wacko: But anyway, enjoy!

JWQchyd.png

IjAO8pe.png

GjLqEzC.png

zg8TIPh.png

6yTkTEd.png

EOGbuC8.png

17XX0xW.png

hQaL8py.png

tNcug0e.png

cWXCYE1.png

kWlhqJy.png

VFqd0TN.png

LWiMY56.png

wMZiZR4.png

YKjxIeE.png

5NSHOqo.png

75Sh6zp.png

ppVQFL5.png

88RTWpC.png

Nk51iiF.png

CHFnjVi.png

CJuNyhd.png

0sR9IxN.png

u1hQGfC.png

JfK3wIl.png

bFwwTwA.png

SaCCB7E.png

HJxtl9M.png

0oLuNyl.png

hS0yVGh.png

6Y6KejG.png

sswTQoy.png

gWvQuYp.png

tc17kbb.png

qpT1Bpe.png

sKBLss5.png

CwBPsPj.png

NjpsiSS.png

nkXQ9il.png

Nc1YJJL.png

LWFYSx7.png

A1PyfQU.png

CPjSdOr.png

dkGnDYN.png

J5cD4SL.png

qXEfx05.png

NYk2Lo4.png

lenxtMz.png

62obDkr.png

7DmCP5m.png

L5ubEji.png

NjLzsLK.png

ULOSVvE.png

JU7XU20.png

t8nqr7H.png

OWG9roK.png

mqgOM07.png

PKPDtuM.png

kqfymdi.png

k0BjOqu.png

TL1RCj7.png

wr1dxV6.png

jnK1g8q.png

iMHIlnp.png

1v2pM6r.png

S20pHE9.png

Y6gDrmb.png

TOxzwZ3.png

a9Lz8sQ.png

jlwTMTx.png

tfM8meo.png

Wvmwwj8.png

5oMuCal.png

NzwfARO.png

dGHEkMh.png

77sEYr9.png

UllfzJP.png

h9RiobZ.png

eMIaOZq.png

2fie3IO.png

oE627MN.png

l73285r.png

8EquiC1.png

QEiatyQ.png

OMMerUO.png

QB084o7.png

uS6aQyF.png

e1aWusO.png

7V9j6FH.png

DbiBEzi.png

FHOTYIr.png

BuZqtyz.png

ZGGL2ev.png

9FZecrG.png

ixIdDBt.png

yIXOwXH.png

1xOqoJD.png

UHuUjqD.png

3hBqdY2.png

FyHtU2z.png

XauROLX.png

SPy010J.png

wRwtPeP.png

agf2vhv.png

saCDImt.png

8pBt55Y.png

5bb08JN.png

cO1uPFO.png

6gPNloA.png

CocOvOU.png

9RwbQnv.png

wt6iAKG.png

That's it for the battles part! 115 screenshots there ^^ Let's get to the next part already, which will probably consist of way less screenshots as it concerns the Gold boxes!

VTuw1x7.png

SZpPoXL.png

0FIlVit.png

1Gtmjqi.png

JVbUTWe.png

NRSQt3O.png

jMEf8R0.png

RdE2X6g.png

ilLqVeF.png

nohTQTP.png

Not much right eh  :( But whatever…

We all know I have some other pictures that are neither Gold, nor battles, nor Rank ups. So here are those last screenshots!

Welcome back to the best leader and player of all times   :wub:

7T9XjII.png

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Light training Regrets vs Regrets… Why not   :ph34r:

KDxQoxV.png

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

She said watching a wall in Island wouldn't be boring with her… So we tried   :mellow:
NYHY1mA.png
Regrets forever   :wub:
rbVdQaX.png
jwUXfO7.png

Article of the month:

I'm afraid that's it for this 11th edition of ATL! As always, stay safe, and see you in a month for more stories about A Tanker's Life called… @sirogo!
Edited by sirogo
  • Like 1

Er zijn wel zogenaamde wijkagenten, maar ik ben vrij zeker dat er niet in alle wijken een wijkagent aangesteld. Bovendien zie ik de wijkagent van mijn wijk nooit, letterlijk nooit. Ik weet dat er een wijkagent is, maar ik zou niet weten wie het is. Als ik de 'wijk' Molenbeek bekijk, vrees ik dat het al dan niet hebben van een wijkagent weinig verschil maakt. Het loopt er vol. De situatie daar is volgens mij al te ver gevorderd. Zoals je zegt, Abdeslam kon weken lang gewoon vrij wandelen. Net voor hij opgepakt werd, ad hij nog twee uur gewandeld in een nabijgelegen park. Niemand die ook maar iets meldt aan de politie. Hij krijgt meer hulp dan men denkt, althans dat denk ik. 

Van mij mag je België gerust bekritiseren en afbreken op dat vlak. Men doet het ook niet erg goed, al is het wel heel moeilijk om alle geradicaliseerden die plannen smeden voor een aanslag op te sporen. Men moet ze wel op voorhand kunnen vatten, voor ze onderweg zijn een aanslag te plagen, want wat kunnen die militairen nu doentegen iemand die zichzelf toch opblaast. Schiet je hem neer en valt de man op de grond, dan gaat zijn bomgordel toch af. Hem levend arresteren lukt ook niet, want bij toenadering zal hij zijn gordel toch doen afgaan. Men moet ze echt op voorhand te pakken zien te krijgen, wat een heel complexe taak is, maar er is zeker ruimte, veel ruimte, voor verbetering.

Ja, je moet het inderdaad in de voorbereidingsfase al aanpakken, anders is een explosie onvermijdelijk. Dat is zeker erg moeilijk, en vaak hebben die mensen dan ook nog rechten, zoals hiervoor al werd gezegd: Teruggekeerde syriegangers worden niet preventief opgepakt. Die moet je sowieso 24/7 in de gaten houden dan natuurlijk. Maar ook op beveiligingsniveau moet er nog wat verbeterd worden. Zo was er duidelijk onvoldoende juiste beveiliging op Zaventem. Kijk maar eens op de foto

attack.jpg

Beide heren lopen met 1 handschoen om. Ten eerste was het niet extreem koud op dat moment, ten tweede is het natuurlijk erg vreemd als 2 mannen die bij elkaar lopen allebei maar 1 handschoen aan hadden. Het spreekt voor zich dat de ontsteker in de handschoen zit. In Tel Aviv Airport (Israel) lopen er allemaal beveiligers rond die heel erg getraint zijn in het opsporen van dit soort vreemde praktijken. Dat vliegveld staat ook wel bekend als het veiligste vliegveld ter wereld. Dat soort trainingen moeten allang geimplementeerd zijn in Nederland en België. Maarja.. kosten hè :/ Ik moet er wel bij zeggen dat je een aanslag niet voorkomt als je die mannen tegenhoudt. Alleen een direct-kill zou uit kunnen komen, maar je kan niet iedereen met 1 handschoen preventief neerschieten. Dus die explosie komt er wel, maar de terroristen hebben niet de kans gehad om een grote groep mensen op te zoeken dus zal de schade minder zijn. 

Ja, je moet het inderdaad in de voorbereidingsfase al aanpakken, anders is een explosie onvermijdelijk. Dat is zeker erg moeilijk, en vaak hebben die mensen dan ook nog rechten, zoals hiervoor al werd gezegd: Teruggekeerde syriegangers worden niet preventief opgepakt. Die moet je sowieso 24/7 in de gaten houden dan natuurlijk. Maar ook op beveiligingsniveau moet er nog wat verbeterd worden. Zo was er duidelijk onvoldoende juiste beveiliging op Zaventem. Kijk maar eens op de foto

attack.jpg

Beide heren lopen met 1 handschoen om. Ten eerste was het niet extreem koud op dat moment, ten tweede is het natuurlijk erg vreemd als 2 mannen die bij elkaar lopen allebei maar 1 handschoen aan hadden. Het spreekt voor zich dat de ontsteker in de handschoen zit. In Tel Aviv Airport (Israel) lopen er allemaal beveiligers rond die heel erg getraint zijn in het opsporen van dit soort vreemde praktijken. Dat vliegveld staat ook wel bekend als het veiligste vliegveld ter wereld. Dat soort trainingen moeten allang geimplementeerd zijn in Nederland en België. Maarja.. kosten hè :/ Ik moet er wel bij zeggen dat je een aanslag niet voorkomt als je die mannen tegenhoudt. Alleen een direct-kill zou uit kunnen komen, maar je kan niet iedereen met 1 handschoen preventief neerschieten. Dus die explosie komt er wel, maar de terroristen hebben niet de kans gehad om een grote groep mensen op te zoeken dus zal de schade minder zijn. 

Op het moment dat ze daar liepen met hun ene handschoen, was het al te laat eigenlijk. Ook al had men dat toen ontdekt, die ene handschoen, wat kon men doen. Er hadden inderdaad minder slachtoffers kunnen vallen dan. Ik denk dat het onmogelijk is de inkomhal zo te bewaken dat er niemand met een bom binnenkan. Zelfs in NYC wandel je gewoon de inkomsthal binnen. Wel lopen daar veel agenten met speciaal opgeleide honden om explosieven op te sporen, maar binnen geraak je zo. Het is ook onmogelijk iedereen te controleren voor die binnengaat. Honden aan verschillende deuren plaatsen kan misschien iets helpen, maar er zijn zoveel inkomstdeuren. Via de trein kom je vanop het station recht de vertrekhal binnen. Als een terrorist zich midden in die menigte bevindt die van de trein stapt, vrees ik dat de honden ook niks zullen merken. 

Het is verschrikkelijk dat deze mensen nog rechten hebben. Ik studeer zelf geneeskunde en heb geleerd dat als een gezochte crimineel/terrorist een patiënt van je is in het ziekenhuis, dan mag je het niet eens melden. Dat vind ik echt erg. Ze verdienen geen rechten. Het recht op leven nemen ze zichzelf toch al af, dan kunnen we beter die andere rechten ook afnemen. Er moeten nodig wat wetten aangepast worden. Ment treedt gewoon niet hard genoeg op tegen hen, of kan dit niet door de huidige wetgeving.

Edited by falcosenna1

Op het moment dat ze daar liepen met hun ene handschoen, was het al te laat eigenlijk. Ook al had men dat toen ontdekt, die ene handschoen, wat kon men doen. Er hadden inderdaad minder slachtoffers kunnen vallen dan. Ik denk dat het onmogelijk is de inkomhal zo te bewaken dat er niemand met een bom binnenkan. Zelfs in NYC wandel je gewoon de inkomsthal binnen. Wel lopen daar veel agenten met speciaal opgeleide honden om explosieven op te sporen, maar binnen geraak je zo. Het is ook onmogelijk iedereen te controleren voor die binnengaat. Honden aan verschillende deuren plaatsen kan misschien iets helpen, maar er zijn zoveel inkomstdeuren. Via de trein kom je vanop het station recht de vertrekhal binnen. Als een terrorist zich midden in die menigte bevindt die van de trein stapt, vrees ik dat de honden ook niks zullen merken. 

Het is verschrikkelijk dat deze mensen nog rechten hebben. Ik studeer zelf geneeskunde en heb geleerd dat als een gezochte crimineel/terrorist een patiënt van je is in het ziekenhuis, dan mag ik het niet eens melden. Dat vind ik echt erg. Ze verdienen geen rechten. Het recht op leven nemen ze zichzelf toch al af, dan kunnen we beter die andere rechten ook afnemen. 

Ja, maar zodra ze idd op missie zijn dan kun je vergeten dat er geen slachtoffers vallen, dan is het zaak zoveel mogelijk levens te redden en dat had dan nog gedaan kunnen worden. Ik kan je verzekeren dat het niet in deze ernstige mate in Israel mogelijk was. Maar een vliegveld is hiervoor onbeveiligbaar. Als je voor de ingang beveiligingspoortjes enzo zet ontstaat er daar een rij, dus een target. Dit moet pro-actief aangepakt worden, en dat is extreem moeilijk. 

Dat zijn erg lastige dingen, is het misschien een overweging het anoniem te melden? Het zijn echt ethische kwesties waar je mee zit, maar dit soort mensen horen niet vrij te lopen, en ik denk dat het erg moeilijk is om je geweten tegen te spreken. Tenminste, ik verwacht dat die dan spreekt :D

• Like 1

Ja, maar zodra ze idd op missie zijn dan kun je vergeten dat er geen slachtoffers vallen, dan is het zaak zoveel mogelijk levens te redden en dat had dan nog gedaan kunnen worden. Ik kan je verzekeren dat het niet in deze ernstige mate in Israel mogelijk was. Maar een vliegveld is hiervoor onbeveiligbaar. Als je voor de ingang beveiligingspoortjes enzo zet ontstaat er daar een rij, dus een target. Dit moet pro-actief aangepakt worden, en dat is extreem moeilijk. 

Precies. Het is onmogelijk iedereen aan de ingang te controleren, want dan creëer je gewoon een doelwit buiten de ingang. Ik zou het niet beter kunnen verwoorden. Precies wat ik denk. 

hi every one!
are U tired of "buyers" who drug all the battle and stole our crystal and are ruining this game?
well there is a survival for this game!
advertisement :)
if TO advertise, as an media it will try to have more Audience (here it means player!) so they will try to make game more fair and control those buyers which make game so unfair  -_- 
for more detail and to help this idea against buyers go to below link and like the post pls  ;) 
http://en.tankiforum.com/index.php?showtopic=315074
s
ry for my bad english :rolleyes:

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...