Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

lol ik zie niet echt een dubbelzinnig punt aangezien er 2 verschillende persoonlijke voornaamwoorden in staan  :blink:

Die we verwijst ook op jou... en daarvoor zei je 'ik weet helemaal niets van je'

of we laten het gewoon met z'n allen gezellig houden. :p

Is goed

Die we verwijst ook op jou... en daarvoor zei je 'ik weet helemaal niets van je'

'We' wijst op de forummods. Ik ben niet degene die de posts gehide heeft, dus ja, forummods hebben genoeg informatie over je. Ik niet, maar ik sta achter het punt van de forummods.

"We" dan zeg je in principe "ik en de forum mods". In het woord "we" zit ook "ik" maarja laten we het maar vergeten, ik had er niet zo lang op door moeten gaan. En de Moderators hadden het grapje gewoon op het forum kunnen laten staan. Alleen wat ik jammer vind is dat als ik dat persoon op de foto écht was, en de foto zou meerdere keren verwijderd worden zou het echt sneu zijn :/

"We" dan zeg je in principe "ik en de forum mods". In het woord "we" zit ook "ik" maarja laten we het maar vergeten, ik had er niet zo lang op door moeten gaan. En de Moderators hadden het grapje gewoon op het forum kunnen laten staan. Alleen wat ik jammer vind is dat als ik dat persoon op de foto écht was, en de foto zou meerdere keren verwijderd worden zou het echt sneu zijn :/

De topic heet "real photo" dus dat kan niet. Maar ik heb laatst nog een aantal posts weer zichtbaar (dus unhiding) gemaakt. Het wordt echt wel goed in de gaten gehouden hoor. Zoals ik al eens zei: "We prefer to accidentally leave fake pictures rather than accidentally hiding a real picture. " 

Daar probeer ik me dus ook voor in te zetten. In realiteit wordt nauwelijk gehide overigens.

• Like 1

Falco de Duitse community is niet inactief, juist heel erg! Ze hebben elke dag een event en heel veel Clan wars tournaments enzo.

En als de EN community in 10en is, dan denk ik dat het juist leuker woord want dan ben je met alleen Nederlanders.

Ze hebben idd events, dagelijks. Kijk nu eens hoe actief er deelgenomen wordt op het DE forum en welke spelers die events joinen. Het zijn steeds dezelfde, en niet omdat zij net dat tikkeltje sneller zijn als de andere spelers om het event te joinen, maar gewoon omdat er haast geen andere spelers actief deelnemen. Een community van 10 miljoen spelers waarbij er slechts een 30-tal actief zijn, is voor mij een inactieve community. 

Je krijgt dan ook wel dit soort geintjes http://imgtnk.com/i/727f9326.jpg Of bijvoorbeeld dat de CM de forum admin is en er maar 1 forummod is.. denk ik persoonlijk dat engelse met alles in-een beter is. Zekers qua eSports, dat moet je niet scheiden

:lol:  :lol:  :lol: Echt zowat elke keer als je op PL forum gaat. 

deze chat wordt ook maar max 5 keer per dag iets op gezet

dus als je een hele eigen server daarvoor wilt ....

dan heb je server met 20 mensen tegelijk online...

en trouwens de meeste polen/duitsers  (van hoge ranks) spelen toch gewoon in ru of en

want er zijn gewoon simpelweg geen battles in hun servers

deze chat wordt ook maar max 5 keer per dag iets op gezet

dus als je een hele eigen server daarvoor wilt ....

dan heb je server met 20 mensen tegelijk online...

en trouwens de meeste polen/duitsers  (van hoge ranks) spelen toch gewoon in ru of en

Dat laatste is sws waar. Maar als niemand battles maakt in die servers :/ dan snap ik het nog wel.

En als je er een battle maakt, komt er geen kat op af. :P

Logies, dan moet je er wat aan doen, dan zou ik naar alle Nederlanders een boodschap doen dat ze het best op de NL servers kunnen spelen. Hoe meer, hoe beter :p

Logies, dan moet je er wat aan doen, dan zou ik naar alle Nederlanders een boodschap doen dat ze het best op de NL servers kunnen spelen. Hoe meer, hoe beter :P

Een probleem is vrees ik wel dat je weinig hooggerankte NL-spelers tegenkomt om een battle mee te spelen. Je zal steeds met dezelfde mensen spelen. :p

Klopt, en zo denkt iedereen erover; de RU servers houden zichzelf zo in stand.

Daar zal nooit verandering in komen.

• Like 1

mag ik jullie clan ben tokjow2

positie anvallend land belgium 

Dit is geen clan, enkel een topic waarin NL-taligen wat kunnen bijpraten. :P En welkom, ik ben ook van België. :D

Welke clan?

SS, Shadow Strikers

DD, Dare Devils

TMM, The Mighty Midgets

NA, Noob Army

joostcool, pas maar aan als er wat ontbreekt of als er iets niet klopt in deze lijst. :P Dit is wat ik me herinner. :P

Edited by falcosenna1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...