Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Terug in Tanki :)

Welke NL/BE spelers zijn er nog bezig met het spel?

Misschien kunnen we zoals vroeger weer een BE/NL chat maken op skype!

• Like 1

Terug in Tanki :)

Welke NL/BE spelers zijn er nog bezig met het spel?

Misschien kunnen we zoals vroeger weer een BE/NL chat maken op skype!

Er is een skype-groep, maar daar zit ge liever nie in. :p

naar mijn gevoel kregen EN clans niet de JUISTE kansen om uberhaupt iets te bereiken in SLTV. Ach, miss heb ik het fout, ik hen enkel als junior M2 in een SLTV clan gezeten 

naar mijn gevoel kregen EN clans niet de JUISTE kansen om uberhaupt iets te bereiken in SLTV. Ach, miss heb ik het fout, ik hen enkel als junior M2 in een SLTV clan gezeten

De 'scheidsrechters' waren erg Russisch gezind. Als EN clan werd je toch wel wat benadeeld ten opzichte van een RU clan. Bovendien heb ik nog steeds 10k crystals te goed van een ranking cup. De Russische referee was ze vergeten uitdelen aan ons team. Als ik er nadien achter vroeg, zei ze dat het al te laat was. Het was 'verjaard'. 5 andere spelers hebben dus ook nog steeds die 10k crystals te goed.
  • Like 1

Als ik er nadien achter vroeg, zei ze dat het al te laat was. Het was 'verjaard'.

Haha verjaard, serieus? Dat is echt te slecht.

Ik heb zelf nog 20K tegoed van een runner-up video of the week; in de tijd dat ze nog aan runner-up deden dan.

• Like 1

Aan het focussen op Parkour Survival  :D

Haha ik ook met mn noob acc. Kan voorlopig makkelijk mee, zelfs challenge 4 is easy met 2 man :D 

Haha ik ook met mn noob acc. Kan voorlopig makkelijk mee, zelfs challenge 4 is easy met 2 man :D

Wow, netjes hoor! Wij deden met 3 in 3 pogingen ofzo. Ben erg benieuwd wat andere teams hebben. -_-

• Like 1

Wow, netjes hoor! Wij deden met 3 in 3 pogingen ofzo. Ben erg benieuwd wat andere teams hebben. -_-

Moet zeggen dat jullie parkour team wel goede video's heeft! :)

• Like 2

Ik heb de 2k gehaald. :P Eén ding weet ik zeker, dat doe ik nooit meer. :D

Dat dacht ik al toen we bij die allereerste giveaway (striker) 1000 kills in een dag moesten maken..;p

• Like 1

Dat dacht ik al toen we bij die allereerste giveaway (striker) 1000 kills in een dag moesten maken..;p

Het is de eerste keer dat ik aan zo een give-away kan deelnemen. Vandaar dat ik dacht het eens te proberen, maar nooit meer dus. :D De eerste dag kon ik slechts 400 kills maken, gisteren was hel. :p

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...