Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Ik had sws geen problemen met jullie. Dit is begonnen omdat ik via screenshare heb gezien hoe jullie over mij praten in skype lol. En als jullie met mij in battle zijn of in prive, wel gewoon aardig doen tegen mij. 

lol, op jou hoef ik niet eens in te gaan. Ik heb je niet voor niks afgewezen voor mijn clan. Daarbuiten ben ik Hard/Medium format player. 

Oh maar jouw redenen waren niet eens goedgekeurd en bovendien speel ik voor n andere clan. Ik ga weer herhalen: zolang jij absoluut niet weet hoe iemand speelt, doe dan normaal. Zoals jij je gaat gedragen, t is echt abnormaal... Echt waar, stop met je eigen te verijkenn aub!

Edited by Electra
  • Like 1

Maar ik ben wel voor om 6vs6 tegen TDF te doen. Daarna is het klaar, geen gezeik niks. Ik zal er daarna niet op verder gaan.

Oh maar jouw redenen waren niet eens goedgekeurd en bovendien speel ik voor n andere clan. Ik ga weer herhalen: zolang jij absoluut niet weet hoe iemand speelt, doe dan normaal. Zoals jij je gaat gedragen, t is echt abnormaal... Echt waar, stom met je eigen te verreiken aub!

Ik weet wel hoe je speelt, week daarvoor joinde ik DM van jou en Lennard. Ik joinde laat, en stond alsnog veel verder op jullie. Kijk dat maakt niks uit voor XP skills, maar ik heb je al gezegd, mijn clan was take over clan. 

nja, daarna komt alleen maar gezeik, komen er screens van alles en nog wat, en kunnen ze een maand lang stoere praat doen. dit is de mentaliteit van de meeste NL'ers tegenwoordig

Dat kan kloppen alleen hangt het ook een beetje af van wie het beste kan incasseren of gewoon het hele zaakje wegwuift als een vriendelijke oude opa.

• Like 1

Maar ik ben wel voor om 6vs6 tegen TDF te doen. Daarna is het klaar, geen gezeik niks. Ik zal er daarna niet op verder gaan.

Ik weet wel hoe je speelt, week daarvoor joinde ik DM van jou en Lennard. Ik joinde laat, en stond alsnog veel verder op jullie. Kijk dat maakt niks uit voor XP skills, maar ik heb je al gezegd, mijn clan was take over clan. 

Joh, we gaan niet discusseren of jij weet heo ik speel. De laatste keer in jouw DM was omdat ik toevallig call met Lennard zat en niet eens speelde. 

Btw alsnog stop met je eigen beter te laten zijn. Ga asjeblieft niet jezelf hogeop plaatsen. Alles moet bewezen worden door daden, jij bent bezig met anderen lager te plaatsen. Ik vind het echt minderwaardig zoals jij doet tegenover anderen man. 't begon lang ervoor al. 

Laten we aub gewoon normaal hier verdergaan

Hahah goede, ik win ook van jou zonder MU.

Btw, stop proberen mij te adden op Skype.

​Nou hartstikke mooi, 1 vs 1 zuigt echt naar mijn mening. Je komt een beetje arrogant over om dit zo te zeggen.

​Jij was hier de gene die mij verwijderd had, ik had en vraag en wilde je weer toevoegen, je adde mij en ik vroeg wat ik wilde zeggen. Vervolgens wordt het gesprek iets te veel en verwijder je mij weer. Daarna heb ik je nooit meer geadd.

​Kijk, dit heeft geen zin wat we hier aan het doen zijn, alleen maar gezeik op elkaar, gaat nergens over. Ik stel voor om er mee te stoppen en in 2018 weer een nieuwe start aan te gaan  ^_^ 

• Like 1

ugh, meen je die nou? esport is kapot sinds starladder dr niet meer is en denk je hierna iets te kunnen bereiken?

Oh maar jouw redenen waren niet eens goedgekeurd en bovendien speel ik voor n andere clan. Ik ga weer herhalen: zolang jij absoluut niet weet hoe iemand speelt, doe dan normaal. Zoals jij je gaat gedragen, t is echt abnormaal... Echt waar, stom met je eigen te verijkenn aub!

Lol, ik verlaag niemand en verhoog mijzelf ook niet. Er word gewoon gezegd "Pay 2 win' en ik wil laten zien dat dat niet klopt. Daarbuiten jij noemt mij slap ventje op whatsapp  :lol:  Volgende x als je zoiets zegt gaan we real life meeting houden.

Haha bro, ik heb je geen eens op whatsapp!!

Je vergist je met een ander maatje

Lol, ik verlaag niemand en verhoog mijzelf ook niet. Er word gewoon gezegd "Pay 2 win' en ik wil laten zien dat dat niet klopt. Daarbuiten jij noemt mij slap ventje op whatsapp  :lol:  Volgende x als je zoiets zegt gaan we real life meeting houden.

Dikke meeting :lol: zeg ff waar  :P

Edited by Electra
  • Like 1

LoL ik stuur je de whatsapp gesprekken naar skype lol.. 

Uhm.. nee sorry. Ik zal ook daarnaast nooit zeggen dat iemand een slap ventje is. Ik discusseer enkel op iemandz woorden, niet de persoonlijkheid duidelijk?

Morgen full m4

pay 2 win

In het verleden hebben Lennard en ik zo vaak samen gespeeld, 1vs1/2vs2 Lennard en ik weten beide wat de uitkomst was lol. Vraag btw ook aan  de sterke spelers van de NL community, Kalle, Destiny, Indy wie er beter is lol... TDF is beter in parkour dan ik, dat moet ik toegeven. Maar hun weten allemaal dat ik beter ben in normale battles, 1vs1 Hard format etc. We kunnen anders ook wel 6vs6 doen. MU uit, mijn clan tegen de mensen die vinden dat ik "pay 2 win".

Haha weetje ik heb deze discussie met hun dus echt al 100x gehad... Ik was altijd de OP dude met me m4s enz en dan roepen ze telkens ''buyer buyer'' en dan zeg ik dat ik het gepsaard heb ( dat kan je zelfs bij ratings checken kwa rank enz) en dan zeggen ze weer ''no life''. Hoe je het ook maakt of brengt ze zijn volgens hun altijd beter dan je. Kijk ik speel niet zo veel meer en ik vind parkour leuk ( video enz) dus ik blijf maar in de clan. Verder bemoei ik me niet zo veel meer met hun omdat ze totaal geen respect tonen tegen anderen. ( alleen als het ze uit komt)

BTW niet de hele clan haat je hoor.. ze zijn gewoon jaloers en verder ga ik daar niet op in.

Check de ranks.. ik ben hier legend 13 + nog 5 accs die ongeveer marshal zijn ( jij hebt ook wel zulke accs maar jij speelt heel veel) en hun zijn ongeveer legend 3 ofs.... kijk dat zegt al genoeg ;)

edit: laat maar van dat rank enz straks gaan we daar discussie over hebben. 

Edited by Mr.SkiIIZz

Best triest ik weet nog die tijd dat ik marshal was ( toen hoogste rank) en dat ik hun allemaal niet kende. Toen ik alpha leerde kennen was ik zelfs paar rangen hoger dan hem etc en jullie zijn eigenlijk voor mij allemaal nieuwkomers. Ik kan zo veel over mezelf nu gaan zeggen maar ik krijg er allemaal commentaar voor terug.. ik snap zelf eigenlijk niet waarom ik niet in de EN community ben gebleven die mensen daar hadden respect voor me :) hier kunnen ze alleen maar negatief tegen je doen en zijn ze ''zelf allemaal de beste'' 

Best triest ik weet nog die tijd dat ik marshal was ( toen hoogste rank) en dat ik hun allemaal niet kende. Toen ik alpha leerde kennen was ik zelfs paar rangen hoger dan hem etc en jullie zijn eigenlijk voor mij allemaal nieuwkomers. Ik kan zo veel over mezelf nu gaan zeggen maar ik krijg er allemaal commentaar voor terug.. ik snap zelf eigenlijk niet waarom ik niet in de EN community ben gebleven die mensen daar hadden respect voor me :) hier kunnen ze alleen maar negatief tegen je doen en zijn ze ''zelf allemaal de beste'' 

Hehe dan was je er vroeg bij met tanki :D Ach ja das et cultuurtje nu hè ;)

Mr.Skillz heb je ooit je naam veranderd? 

Ja ik was: zeearend9

Ik heb heel vroegere accounts bijv: antiajax1 http://prntscr.com/htts3i(tot 2.5 mil score gebracht lang lang geleden) nu gehackt, ik gebruikte geen email op me acc.

of: jachtluipaard1 die is gebannd ( 3 ster geworden) http://prntscr.com/httrvs

of jessejjj http://prntscr.com/httsgn dat was in groep 8 een share acc van hele klas xD ook gebannd.

en nog rjadema http://prntscr.com/httsy7 dat acc kreeg ik ineens toen ik 1 ruitje was met isida m2, hij was gelinkt aan email maar nooit ''conection closed by server'' dat was de oude re-renter. En toen ineens toen ik 3 sterren was was ineens ww verandert ;(

Toen kreeg ik ineens een idee. me eerste account dat ik maakte teon ik dit spel vond was: zeearend9 en had ik tot 2 veetjes gemaakt en ik was toen kapot noob. daarna nieuwe accs en zoals ik zei tot heel hoog gebracht. Toen ben ik dus weer verder gegaaan op zeearend9 en voor het eerst aan email gelinkt omdat ik er klaar mee was xD ik was eindelijk slim. En nu... Mr.SkiIIZz(zeearend9)

zo heb ik naast deze accs nog Ultimate_kill_pro - Mr.SkiliZz - MLG_TANKIPLAYER_YT ( die is grot en deels van me neefje)

geloof me... vroeger was ik eigenlijk een van de beste spelers + ik buyde nog niet. ( wel 4 uur per dag tho :P)

• Like 1

Beetje jammer dat een topic dat ik heb geopend voor de gezelligheid en om Nederlandse spelers te verbinden zo verpest word door gezeur. Dit is precies de reden waarom ik vrijwel nooit op server 11 was en maar gewoon speelde met buitenlanders.

Dit is een spel: wat maakt het uit wie er beter is? Je komt er niet erg ver mee in het leven. Ook is dit geen Shownieuws of RTL Boulevard dus laten we het geroddel ook lekker weg laten.

Als je wil bekvechten doe het lekker in pm's, Skype, Discord, rl, whatever. Maar laten we het in dit topic gewoon gezellig houden.

• Like 5

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...