Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Het was vandaag weer pure stront in Tanki,

Alleen maar blowout battles. Ik heb met moeite mijn mission chain weten te behouden.

Meer dan de helft van de tijd zitten te zoeken om een winnend team te joinen; wantja... alles is qua score altijd iets - niets.

Join nooit een verliezend team, daar vergal je je tijd en supplies mee.

In plaats daarvan, vergal je tijd met zoeken naar een winnend team en behoud zo je mission chain.

Zo werkt dat.

Ja of je moet van DM's houden..

Exact het probleem dat ik heb. Ik ben dan maar even gaan ragen in verschillende topics dat supplies de fun verzieken terwijl het vroeger wel een leuke game feature was.

• Like 1

Ignore me :ph34r: Just visiting to see how much Dutch I understand racking up the post count.

Exact het probleem dat ik heb. Ik ben dan maar even gaan ragen in verschillende topics dat supplies de fun verzieken terwijl het vroeger wel een leuke game feature was.

Aghja, er bestaat wel een mogelijkheid zonder supplies in pro battles.. maar ik zie steeds minder pro battles.

Vandaar dat ik wel in ben voor een keer een potje NL spelers in Barda ofzo :D

Ja missies moeten gewoon in pro battles kunnen

Ik weet niet of dat goed komt met al die abuse. :(

Dat was volgens mij de reden waarom het nu niet meer kan.

Edited by splitterpoint
  • Like 4

Ja missies moeten gewoon in pro battles kunnen

Ja, maar was het niet zo dat mensen ff snel hun vrienden inviten om missies af te maken? Dit ging te makkelijk ofzo -_-

• Like 1

Aghja, er bestaat wel een mogelijkheid zonder supplies in pro battles.. maar ik zie steeds minder pro battles.

Vandaar dat ik wel in ben voor een keer een potje NL spelers in Barda ofzo :D

Lijkt me wel leuk. :D

Ja, maar was het niet zo dat mensen ff snel hun vrienden inviten om missies af te maken? Dit ging te makkelijk ofzo -_-

Dat kan in feite nog steeds. Maak een battle aan, invite vlug wat vrienden en voltooi jouw missie. Zo snel wordt die battle toch nog opgevuld. :D

Lijkt me wel leuk. :D

Dat kan in feite nog steeds. Maak een battle aan, invite vlug wat vrienden en voltooi jouw missie. Zo snel wordt die battle toch nog opgevuld. :D

je kan geen non-pro battles meer aanmaken toch? Het is auto pro battle en die missies zijn enkel in non-pro battlws mogelojk (d8 ik gwn hoor)

Is inderdaad zo, maar ik zie het al als een algemeen probleem dat ze gemaakt hebben door domme non-pro missions update. 

Iedereen weet, heeft tanki ook zelf gezegt, dat ze met hun koppigheid niet naar ons gaan luisteren en het dus nooit meer zal veranderen zoals het voorheen was. (zelfde met die repair kit, maar dat zie ik nog positief in)

Yups, de repair kit vind ik zelf ook positief. En idd door domme non-pro missions update. Plus die 1500 drug kit enkel met real money verkrijgbaar.

je kan geen non-pro battles meer aanmaken toch? Het is auto pro battle en die missies zijn enkel in non-pro battlws mogelojk (d8 ik gwn hoor)

:o Ik loop wat nieuws achter waarschijnlijk. Ik ben een aantal maanden weggeweest. :P

Edited by falcosenna1

okee, ik heb een foutje gemaakt 

Foutjes maakt iedereen hè, maar het woordje zelf is opzich wel grappig  :rolleyes:

Edited by Electra

Hallo jongens :D Ik wil onze gekke video even delen hier

ENJOY

btw, ik ga zoals eerder gezegt bij valentijn en aankomend weekend weer van die kleine NL events houden die ik dan ga filmen met spec. tijdstip krijgen jullie nog. Zou leuk zijn als ik heel veel mensen heb!

Wow! Nice edits!

• Like 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...