Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Je moet zelfs in MU sales zonder speed ups doen. Ik heb 30 modules allemaal 10/15+ Micro Upgrades en voor de rest alles m4 door slim te micro upgraden. (ofc ik heb ook wat gebuyed)

Edited by AbsoluteAlphaZero
  • Like 1

Je moet zelfs in MU sales zonder speed ups doen. Ik heb 30 modules allemaal 10/15+ Micro Upgrades en voor de rest alles m4 door slim te micro upgraden. (ofc ik heb ook wat gebuyed)

Ik doe altijd 1 stap op meerdere items tijdens elke MU sale. Zo duurt het lang voordat je wat m4 hebt, maar dan heb je wel in één klap meerdere m4s, en op de goedkoopst mogelijke manier.

• Like 2

Hallo allemaal,

Ik kon gisteren/vandaag niet reageren omdat ik gebant was voor 1 dag. Wegens ''Insults / Profanity''
Ik kreeg geen eens een warning of iets.

Hebben jullie dit ook wel eens mee gemaakt?
Naar mijn mening was deze ban onterecht.
Een vriend die ik pas had ontmoet, noemde mij voor de grap de heletijd een meisje. Ik zei daarop.
''No, i'm a male. Or are you gay or something?''
Dat was het enige waar ik iets speciaals zei ''gay''.

Een voorbeeld, deze persoon kreeg een warning:
https://gyazo.com/1b2566ffcd04b6adccea367f2b32fb3b

Maar ik kreeg gelijk 1 day ban.

Kan iemand mij uitleggen waarom een moderator soms een warning geeft en soms gelijk bant?

Hey Zirox,

Dat komt omdat die vriend aanleiding gaf/jou aan het uitdagen was. Omdat hij dan in principe niets verkeerds zegt krijgt hij een waarschuwing. Omdat jij erop in gaat en -dergelijke- woorden zegt (die verboden of banvaardig zijn), krijg je dus een ban. 

Bij een ban wordt er ten eerste nooit naar de persoonlijke relatie gekeken en of iemand vriwnden zijn of niet. De chat moet schoon blijven en zodra er één verkeerd dingetje valt wordt dit gelijk bestraft.

In jouw ogen misschien onrechtvaardig. Een tip: negeer die persoon in de chat of ga ertegen in zonder dergelijk taalgebruik :)

• Like 1

Er zijn meerdere testers. Ik heb Opex-Rah 0x gezien met deze combo vandaag

Oh cool! Rijdt de tank snel en hoe schiet het wapen?

Ik vind de rank Generalissmo ook wel mooier dan Legend hoor! :P

Ik vond die van jouw toch veel mooier :(

• Like 1

Neeee, we hebben dr weer 1!... Iemand die elke battle moet screenen en in zn plakboek bij te houden... Hoe triestig is dat man, en alsnog, die screen is heel oud. 

Fijn dat je weer een stap verder! ik ben trots op je!

Ik ben ook erg trots op jullie :)

Die like vond ik mooi, en dat is sws al maanden geleden, leuk dat je er nou nog even op terug komt.

Die like was geen maanden geleden. Zo oud is mijn duelist niet en 2 weken geleden was de like er nog niet. 

Neeee, we hebben dr weer 1!... Iemand die elke battle moet screenen en in zn plakboek bij te houden... Hoe triestig is dat man, en alsnog, die screen is heel oud. 

Ik maakte screen omdat Virtuoos screenshot maakte toen we 2vs2 speelden en jij met hem won in Zone.

Ik vind die duelist pagina's sws al niet wat ze zouden moeten zijn. Alleen screens van wins, ja nou aan wie wil je dat wijs maken dat je niks verliest. Gewoon triestig dat alleen wins zo gezegd "officieel zijn". Ik zeg als je zoiets maakt, heb je 2 parts of the game, winnen en verliezen. Zet dat er dan ook beide op. Let op, dan gooi ik dat niet persee in jou richting

Ik heb mensen waarvan ik weet dat ze kunnen winnen allang uitgedaagt. voor de rest ben ik onverslagen op onofficiele duels na.

Ik maakte screen omdat Virtuoos screenshot maakte toen we 2vs2 speelden en jij met hem won in Zone.

en ik heb ik dr ooit iets mee gedaan? volgens mij niet he :huh: 

Met 1vs1 battles krijg je geen Gladiator... de reden waarom ik nooit Gladiator heb gekregen is omdat ik nooit mee heb gedaan aan tournaments. Dit jaar begin ik met TOF solo tournaments. Alle losses die ik heb gehad waren voor ik mijn duelist had. Daarbij heb ik ALLE Gladiators die TOF format 1vs1 tegen mij heb gespeeld gewonnen. 

Met 1vs1 battles krijg je geen Gladiator... de reden waarom ik nooit Gladiator heb gekregen is omdat ik nooit mee heb gedaan aan tournaments. Dit jaar begin ik met TOF solo tournaments. Alle losses die ik heb gehad waren voor ik mijn duelist had. Daarbij heb ik ALLE Gladiators die TOF format 1vs1 tegen mij heb gespeeld gewonnen. 

Dus dat zou betekenen dat je na TOF Acid hebt for sure? We'll see.

Nee maar zoals je zelf al probeerde duidelijk te maken, screenen is onnodig. Jullie maken screen tegens mij, ik doe het terug.

bruuuhhh, we deden 2 vs 2 met je glad vriendje een half jaar geleden, en in 1 keer post je screen uit het NIETS.

Zie ik hier een Facebook Moderator typen of een player? :wacko:

Nvm gedrag zegt genoeg

wat is dit voorn een kansloze opmerking? ik weet, je kan het er niet mee eens zijn, maar zo'n opmerking slaat echt nergens op, kinderachtig ook.

Ik ga even duidelijk maken hoe eSport special paints werken.

Gladiator: Dit krijg je vooral van XP BP skills.

Acid: Vooral Hard format skills, drugs on.

Gister zei ik dat ik ALLE Gladiators heb verslagen die me hebben uitgedaagd of die ik heb uitgedaagd in Hard format.
(Dit betekent niet direct dat ik 1e wordt met TOF)

Meestal verlies ik van Gladiators in XP BP in 1vs1.

Ohja nog een ding. Als je Gladiator hebt betekent niet direct dat je goed bent. Ik ken veel spelers die gladiator verdienen qua skills, maar die hebben niet de juiste contacten om in een goed team te komen, of ze kunnen niet via call communiceren, andere tijdzone etc. 

Edited by AbsoluteAlphaZero
  • Like 1

wat is dit voorn een kansloze opmerking? ik weet, je kan het er niet mee eens zijn, maar zo'n opmerking slaat echt nergens op, kinderachtig ook.

Lennard, als helper van tanki is het echt aan te bevelen om op bepaalde wijze om te gaan met naasten en derden. Wat Stefan betreft hij heeft toch wel 'n beetje gelijk... 

Dan is het wel zo dat jij via Duitse community je gang gaat hè, maar pas op voor bepaald gedrag dat vertoont wordt...

Edited by Electra
  • Like 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...