Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Toffe informatie, persoonlijk ben ik niet geïnteresseerd in eSports, maar er zullen vast mensen zijn die dr wel geïnteresseerd in zullen zijn  ^_^ 

Hallo allemaal,

Ik kon gisteren/vandaag niet reageren omdat ik gebant was voor 1 dag. Wegens ''Insults / Profanity''

Ik kreeg geen eens een warning of iets.

Hebben jullie dit ook wel eens mee gemaakt?

Naar mijn mening was deze ban onterecht.

In het vervolg moet je even een pm sturen naar de betreffende administrator als je het niet eens bent met een ban.

• Like 1

In het vervolg moet je even een pm sturen naar de betreffende administrator als je het niet eens bent met een ban.

Direct wordt jij volgespamd :p

Ik weet niet zeker wie het was, maar 5 min later in de chat zag ik dat rommeltanki in de chat was. Maar het is al voorbij, dus maakt mij niet zoveel meer uit haha. Maar dankjewel voor het melden, dan weet ik dat de volgende keer :)

Ik weet niet zeker wie het was, maar 5 min later in de chat zag ik dat rommeltanki in de chat was. Maar het is al voorbij, dus maakt mij niet zoveel meer uit haha. Maar dankjewel voor het melden, dan weet ik dat de volgende keer :)

je zou ook kunnen oppassen voor ban, dan is er geen volgende keer ;)

je zou ook kunnen oppassen voor ban, dan is er geen volgende keer ;)

Klopt haha, maar zo bedoelde ik het niet. Stel als er een volgende keer is.

Maar ik pas ook op hoor ;D

rommeltanki is een chat moderator. Als je een klacht hebt moet je bij hun leidinggevende (een administrator) zijn. Hier kun je alle helper teams met hun administrators vinden.

Jongens,

Ben weer eens ge warned door rommeltanki voor de zelfde reden.
Ik zei ook tegen hem van waarom, ik zei niks fout?
Hij reageerde niet....
Ik zat gewoon te praten met vrienden over war, en zomaar warned hij mij voor ''insults'' like wt h?!

Maar na dat hij mij warnde zei hij daarachter gelijk : Profane abbreviations are not allowed as per the game rules. Please check Rules if you're unsure.

Ik zei niks fout.... :angry: En wat ik zei had ook TOTAAL niks te maken met insults , profane , profanity.
Nog even en ik wordt permanent gebanned :blink:

Owhja, hoe gaat jullie war? Bij mij gaat het top, Ik haal altijd hoge k/d's etc.

Edited by CooperO
Please refrain from using profane abbreviations.
  • Like 1

Yo boys, waarschijnlijk zullen sommigen van jullie het al weten, maar een paar weken geleden ben ik gevraagd als editor voor GTT :)

Ik ben erop ingegaan en nu heb ik m'n eerste montage af voor hen. Zou het fijn vinden moesten jullie eens kunnen kijken en wat feedback kunnen geven :D

https://youtu.be/McMliarbxlE

P.S. Ik blijf natuurlijk nog steeds een trouwe editor van TDF, ik zeg het maar ;)

• Like 1

Yo boys, waarschijnlijk zullen sommigen van jullie het al weten, maar een paar weken geleden ben ik gevraagd als editor voor GTT :)

Ik ben erop ingegaan en nu heb ik m'n eerste montage af voor hen. Zou het fijn vinden moesten jullie eens kunnen kijken en wat feedback kunnen geven :D

https://youtu.be/McMliarbxlE

P.S. Ik blijf natuurlijk nog steeds een trouwe editor van TDF, ik zeg het maar ;)

Sick :o

Ik vind het prima zo, ik zou niet weten wat beter kan :P

• Like 1

Ben weer eens ge warned door rommeltanki voor de zelfde reden.

Ik zei ook tegen hem van waarom, ik zei niks fout?

Hij reageerde niet....

Ik zat gewoon te praten met vrienden over war, en zomaar warned hij mij voor ''insults'' like wt h?!

Dit zijn EN helpers... Ze reageren bijna nooit als je iets vraagt, heel triest eigenlijk,,

• Like 2

Het ziet er strak uit. De graphics zijn mooi en je color grading is niet storend. Verder is ook de frame interpolation bijzonder goed gelukt, ik ie bij heel veel youtubers dat frame interpolation meestal hapert. Verder is de stijl van editen niet echt vernieuwend en het zwarte geflikker gesynct met de bas van de muziek doet wat als luie edits/goedkoop overkomen als ik het hele plaatje bekijk. 

• Like 1

Dit zijn EN helpers... Ze reageren bijna nooit als je iets vraagt, heel triest eigenlijk,,

Kom op hé, dat valt wel mee hoor. De EN helpers zijn vrijwel altijd hulpvaardig en vooral chat mods zijn juist te zien in de chat als consultant

Edited by Electra
  • Like 1

Het ziet er strak uit. De graphics zijn mooi en je color grading is niet storend. Verder is ook de frame interpolation bijzonder goed gelukt, ik ie bij heel veel youtubers dat frame interpolation meestal hapert. Verder is de stijl van editen niet echt vernieuwend en het zwarte geflikker gesynct met de bas van de muziek doet wat als luie edits/goedkoop overkomen als ik het hele plaatje bekijk.

Wel ja, het blijft een montage waar het parkour centraal staat, dus ik denk niet dat er echt plaats was voor 'vernieuwende' effecten. Ik heb op een paar plaatsen wel iets geprobeerd (bv. bij het eerste thundershot en bij de magnum in Serpuhov), daar heb ik een distortion effect toegevoegd om de impact van het schot weer te geven. Ook bij de thunder hornet met de hammers heb ik de build-up zo goed mogelijk proberen te doen, met wat blur, CC, en distortion op de achtergrond.

En wat de flashes betreft, het is niet de eerste keer dat ik dat hoor, maar ik vond dat het wel goed paste op die hi hats. Ik zal in het vervolg eens kijken wat voor anders ik daarop kan doen :P

Anyway, bedankt voor de feedback, geapprecieerd :)

Veel variatie in editing kun je inderdaad niet echt aanbrengen in een parkour video. Je zou kunnen spelen met de camera en compositie ofzo maar echt concreet kan ik het niet brengen. De camera die een tank volgt in mid-air ziet er zowieso goed uit. Vooral ook vanaf 0:41 wanneer je van onderen filmt en zo je onderwerp nog hoger te doen lijken.

Ook denk ik dat de slowmotion beter tot zijn recht komt wanneer je 'm minder vaak toepast of het gros van de clips sneller achter elkaar afspeelt. Maar dan ligt het er ook weer aan of de opbouw noodzakelijk is om in beeld te brengen of niet; dan zou je naar de volgorde van je compilatie moeten kijken. Het blijft een kwestie van smaak. 

• Like 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...