Jump to content
EN
Play

Forum

[NL] Dutch players

Share

Recommended Posts

Ook denk ik dat de slowmotion beter tot zijn recht komt wanneer je 'm minder vaak toepast of het gros van de clips sneller achter elkaar afspeelt. Maar dan ligt het er ook weer aan of de opbouw noodzakelijk is om in beeld te brengen of niet; dan zou je naar de volgorde van je compilatie moeten kijken. Het blijft een kwestie van smaak.

Dat is waar, misschien had ik iets minder slow motion moet aanbrengen, vooral in de eerste clip, die duurt iets te lang in verhouding tot de andere. De slow motion is dan ook weer essentieel om een goede flow te krijgen. :P

Dit zijn EN helpers... Ze reageren bijna nooit als je iets vraagt, heel triest eigenlijk,,

Daar heeft het in dit geval niets mee te maken. Het heeft meer te maken met de regel 4.4 van de game rules en ook de EN helpers hebben zich daar aan te houden.

En , als het voor jou niet duidelijk is wat 'profane abbreviations' precies zijn, kun je mij altijd even een pm sturen (aan Google vragen kan natuurlijk ook..;p).

• Like 1

Daar heeft het in dit geval niets mee te maken. Het heeft meer te maken met de regel 4.4 van de game rules en ook de EN helpers hebben zich daar aan te houden.

En , als het voor jou niet duidelijk is wat 'profane abbreviations' precies zijn, kun je mij altijd even een pm sturen (aan Google vragen kan natuurlijk ook..;p).

Ik ga geen voorbeelden geven, maar zoals ik al zei. Ik zei niks fouts.

Of staat het voor iets anders in Tanki Online? ;-;

Iemand hier die meedoet aan TOF lord of the points? (prijs is Acid  :wub: )

Ik wens je veel geluk. Ik zie dat je met het complete winnende team van vorig jaar speelt! Dat wordt acid hoor...

team "I don't know"  :wub:

Edited by Electra

Ik wens je veel geluk. Ik zie dat je met het complete winnende team van vorig jaar speelt! Dat wordt acid hoor...

team "I don't know"  :wub:

Winnende team van vorig jaar ja. Maar dit jaar zijn betere teams dus we zullen echt ons best moeten doen voor Acid.

Kans op winnen is minimaal, maar gl

Dankje

Ik weet niet of het normaal is hoor,
Maar ik zat net in een Moon Silence potje en daar zat heel DutchFlyers (paar waren er niet)
Dus ik joinde en dacht oh leuk, Nederlandse stuntmennekes. Maar nee, ze waren met ze alle iedereen te killen. En ik zei waarom, en zomaar werd er gezegt dat ik me smoel moest houden. Ik dacht okeee, raar niet gewend van parkouristen. Maar ja, uitendelijk zeiden ze dat het een social experiment was. Toen zei ik: Dat is niet echt goed voor jullie imago. Toen werden een paar boos op mij. Maar oke, dat gebeurde dus net wat ik raar vond. En een ene Mike dreigde ook nog met : Ik kan je uit je clan halen. (*Want ik zit in een clan die veel contact heeft met Dutch Flyers.)
Dus leiders van Dutchflyers die hier zitten, 1. Waarom deden ze dit 2. Is dit normaal een ''Social experiment''?

(Btw wat ik ook raar vond is dat ik een paar van DutchFlyers parkour mee heb geoefent, maar ja die waren ook zomaar tegen mij)

(Waarschijnlijk krijg ik weer natuurlijk veel kritiek hier op.....Maar graag komen met feiten en redenen.)
(Ik wil ook niet graag overkomen als iemand die alleen maar klaagt maar ik wou dit ff delen en opinions uit krijgen)

Edited by T.7
  • Like 1

Ach jongen, je kan maar beter niet eens je hoofd hierover breken. Er wordt bepaald gedrag vertoont waarvan sommigen denken dat dit heel normaal is en op het moment dat ik ernaar vraag zijn zij de onschuld derzelve. Desalnietemin is het erg zielig gedrag, dus ik zou nergens op ingaan en lekker met een iets hoger en volwassen speler omgaan.

Lekker weertje

Ja joh! Ben net heerlijk even wezen zonnen op het strand :P

Edited by Electra
  • Like 2

Ik kom het ook geregeld tegen Inderdaad, stumpers met Twins-Mammoth zoeken een actieve Silence Parkour battle uit met hun clan maatjes en vergallen de hele rotzooi. Oh blijkbaar doen Dutch Flyers dit dus ook; ik heb het ze zelf nog nooit zien doen. Meestal zijn het russen.

Mike valt overigens best mee. Ik had best wel leuke gesprekken met hem... dit valt me dan weer een beetje tegen.

Zoals N-E-T ook al zegt, gewoon negeren en een andere parkour battle uitzoeken.. die figuren zijn kinderachtig genoeg om je constant achterna te rijden met Twins.

Wanneer je Mammoth-Twins ziet in een parkour battle dan weet je eigenlijk gelijk al dat er ruzie is :lol:

Ik vind het altijd wel grappig. Meelezen is best interessant als het niet russen zijn.

• Like 2

Daarom heb ik me altijd redelijk buiten de Nederlandse community gehouden op server 11, NL'ers waren daar over het algemeen grote noobs.

Daarom heb ik me altijd redelijk buiten de Nederlandse community gehouden op server 11, NL'ers waren daar over het algemeen grote noobs.

Dat zijn NLers over het algemeen wel, niet? :lol:

• Like 1

Ik weet niet of het normaal is hoor,

Maar ik zat net in een Moon Silence potje en daar zat heel DutchFlyers (paar waren er niet)

Dus ik joinde en dacht oh leuk, Nederlandse stuntmennekes. Maar nee, ze waren met ze alle iedereen te killen. En ik zei waarom, en zomaar werd er gezegt dat ik me smoel moest houden. Ik dacht okeee, raar niet gewend van parkouristen. Maar ja, uitendelijk zeiden ze dat het een social experiment was. Toen zei ik: Dat is niet echt goed voor jullie imago. Toen werden een paar boos op mij. Maar oke, dat gebeurde dus net wat ik raar vond. En een ene Mike dreigde ook nog met : Ik kan je uit je clan halen. (*Want ik zit in een clan die veel contact heeft met Dutch Flyers.)

Dus leiders van Dutchflyers die hier zitten, 1. Waarom deden ze dit 2. Is dit normaal een ''Social experiment''?

(Btw wat ik ook raar vond is dat ik een paar van DutchFlyers parkour mee heb geoefent, maar ja die waren ook zomaar tegen mij)

(Waarschijnlijk krijg ik weer natuurlijk veel kritiek hier op.....Maar graag komen met feiten en redenen.)

(Ik wil ook niet graag overkomen als iemand die alleen maar klaagt maar ik wou dit ff delen en opinions uit krijgen)

Nicknames?

Ik als co zie ze het niet vaak doen (ookal join ik bijna nooit een silence parkour). Als het virtuoos is, kan ik het geloven, altijd zijn mentaliteit geweest.

Edited by Jens
  • Like 1

Hallo allemaal,

Ik heb een (redelijk) laag account.

Maar wel me xp equipment en dictator en freeze m2.

Ik zou graag in een clan willen maar mijn engels is niet heel goed...

weten jullie misschien Nederlandse clans?

Alvast bedankt!

BTW ik ben zeker 6 dagen per week minimaal 2 uur online.

Edited by Maaneas

Tja... zolang je geen engels kunt houdt het snwl op :p 

nee grapje, er zijn niet echt nederlandse clans, zeker in jouw rank niet.

Nicknames?

Ik als co zie ze het niet vaak doen (ookal join ik bijna nooit een silence parkour). Als het virtuoos is, kan ik het geloven, altijd zijn mentaliteit geweest.

Ga je een waarschueing uitdelen? Wel lekker "membervriendelijk" om 't alvast over virtuoos te gaan hebben :p

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...